Michelin PilotRoad3
Moderator: GVN
-
- Contacteer:
Michelin PilotRoad3
De nieuwe Michelin Pilot Road 3
Zou Michelin hem al meebrengen naar het salon in januari...
Zou Michelin hem al meebrengen naar het salon in januari...

Re: Michelin PilotRoad3
Mooi profiel, beloofd veel goeds, ben benieuwd.
op m'n Rt slijten de PR2's als sneeuw voor de zon.
op m'n Rt slijten de PR2's als sneeuw voor de zon.
-
De vraag zal natuurlijk zijn , hoe zal de prijs meevallen .
Ziet er wel een speciaal bandje uit met goede regeneigenschappen zeggen ze op de site.

Ze zouden beter ne sneeuwband uitbrengen met dit weer

Ziet er wel een speciaal bandje uit met goede regeneigenschappen zeggen ze op de site.

Ze zouden beter ne sneeuwband uitbrengen met dit weer

sorry mijnheer de agent maar ik was gehaast om te gaan tanken,mijn tank was bijna leeg "100 euro boete"
-R1100RS '98
-Virago XV 750 '87
-Suzuki ZR50 '82
-R1100RS '98
-Virago XV 750 '87
-Suzuki ZR50 '82
Da is dieje van 't werk zekerop m'n Rt slijten de PR2's als sneeuw voor de zon

Veel te veel criminelen daarom moet jij altijd zo hard rijden he

-
zouden ze de maten voor de GS in produktie nemen?
BMW K100LT (1987)
Sym Joymax 125i (2015)
BMW R12OOGS Adventure (2006) (verkocht)
BMW R1100R (1995) (verkocht)
W124 200D(1988)
Sym Joymax 125i (2015)
BMW R12OOGS Adventure (2006) (verkocht)
BMW R1100R (1995) (verkocht)
W124 200D(1988)
Zelf zonder veel crimineel weggedrag , heb ik er last van.Danny schreef:Da is dieje van 't werk zekerop m'n Rt slijten de PR2's als sneeuw voor de zon![]()
![]()
![]()
Veel te veel criminelen daarom moet jij altijd zo hard rijden he![]()
![]()
ben trouwens niet de enige.
Collega's van Halle , laten hun banden om de 5.000Kmvervangen omdat ze
foutief afslijten.
Geven dan trillingen in het stuur.
Harald ik heb op mijne K1100RS en R1100RS maar ene superband gehad en de rest dat daarna kwam had misschien wat meer kleefvermogen maar 't was altijd wat... De M89 en de A89 was super al waren er toen ook die hem niet wilden...
Destijds afgevoerd vanwege het onpupulaire profiel, maw er waren mooiere banden te koop
laat dat nou wat zijn wat me geen bal interesseerd, wel de stabiliteit, wegligging en duurzaamheid. Mode ook iets wat in de bandenbranche bestaat...

Destijds afgevoerd vanwege het onpupulaire profiel, maw er waren mooiere banden te koop

-
Ja EINDELIJK een vervanger van de pilot road, deze band komt in een gs versie uit . Is in de usa al verkrijgbaar is wel 20% duurder.
MVG HARRY
MVG HARRY
In Duitse banden webshops ook al te bestellen. Prijzen vergelijkbaar met de PR2 

-
Ben heel tevreden van de Pilot Road II (14.500 km) , ga vermoedelijk volgende week (als het weer het wat toelaat) de nieuwe Pilot Road III laten monteren. Ze zouden reeds geleverd zijn en kostprijs is 300 Euro gemonterd voor de beide banden, slechts 15 Euries duurder dan de Pilot II.
R1200RT 2008
R1200RT 2013
R1200RT LC 2017
R1200RT 2013
R1200RT LC 2017
-
- Contacteer:
Dat is dus 285 euro geplaatst voor een PR2 op een 1200RT?El Zico schreef:Ben heel tevreden van de Pilot Road II (14.500 km) , ga vermoedelijk volgende week (als het weer het wat toelaat) de nieuwe Pilot Road III laten monteren. Ze zouden reeds geleverd zijn en kostprijs is 300 Euro gemonterd voor de beide banden, slechts 15 Euries duurder dan de Pilot II.
Waar is dat?

Om kort te zijn bij eender welke merk-garage betaal je rond de 500€ voor 2 PRII's.xantingo schreef:Dat is dus 285 euro geplaatst voor een PR2 op een 1200RT?El Zico schreef:Ben heel tevreden van de Pilot Road II (14.500 km) , ga vermoedelijk volgende week (als het weer het wat toelaat) de nieuwe Pilot Road III laten monteren. Ze zouden reeds geleverd zijn en kostprijs is 300 Euro gemonterd voor de beide banden, slechts 15 Euries duurder dan de Pilot II.
Waar is dat?

-
- Contacteer:
Klopt, mijn laatste set komt van bij Lovania en die heb ik 310 euro betaald, geplaatst op de moto.st1100 schreef:Om kort te zijn bij eender welke merk-garage betaal je rond de 500€ voor 2 PRII's.xantingo schreef:Dat is dus 285 euro geplaatst voor een PR2 op een 1200RT?El Zico schreef:Ben heel tevreden van de Pilot Road II (14.500 km) , ga vermoedelijk volgende week (als het weer het wat toelaat) de nieuwe Pilot Road III laten monteren. Ze zouden reeds geleverd zijn en kostprijs is 300 Euro gemonterd voor de beide banden, slechts 15 Euries duurder dan de Pilot II.
Waar is dat?Echter bij een deftige bandencentrale idd slechts een klein 300€. Ik zie dat je van Putte bent , dan kan ik Banden Jan in Hever 015/511577 aanbevelen
![]()
(rijdt zelf BMW moto en plaats de sloefen met veel zorg , in en uitbouwen kan ook , wel enkel op afspraak) , lovania in Leuven en banden de ring in Lier kan ook natuurlijk.
En ik weet dat Lovania een van de goedkoopste uit de streek is, dus vraag ik me af waar El Zico voor 285 euro die banden laat plaatsen...

Dat was de prijs van 2 setjes geleden (2009). 

-
Hey xantingo, is bij Ronnie Banden & Techniek te Ham 011/427213. Is voor mij ook de eerste keer dat ik daar zal gaan, maar heb al héél véél lof gelezen van hem op diverse forums.Het prijsverschil is wel inderdaad enorm, vorig jaar nog 426 Euries neergeteld bij BMW voor Pilot Road II. Bij Ronnie heb ik drie sets ivm twee bij een BMW garage.
Hou je op de hoogte zodra gemonteerd ....
R1200RT 2008
R1200RT 2013
R1200RT LC 2017
R1200RT 2013
R1200RT LC 2017
-
- Contacteer:
Ik ben in blijde verwachtingEl Zico schreef:Hou je op de hoogte zodra gemonteerd ....

YOO
Is die PR3 nu zoveel beter dan z'n voorganger, en belangrijker voor mij dan, beter dan de PR1? Ik ga ze eerstdaags op 17" velgen hebben, moet enkel nog de tijd (en goesting) vinden om ze op de GSA te vijzen.
Daarom eigenlijk m'n omgekeerde vraag, is die PR1 dan zoveel slechter dan de PR2 & 3?
Grtz, Philip!
Is die PR3 nu zoveel beter dan z'n voorganger, en belangrijker voor mij dan, beter dan de PR1? Ik ga ze eerstdaags op 17" velgen hebben, moet enkel nog de tijd (en goesting) vinden om ze op de GSA te vijzen.
Daarom eigenlijk m'n omgekeerde vraag, is die PR1 dan zoveel slechter dan de PR2 & 3?
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser

Helemaal mee eens, heb vorig jaar het 3de setje op laten leggenEl Zico schreef:Hey xantingo, is bij Ronnie Banden & Techniek te Ham 011/427213. Is voor mij ook de eerste keer dat ik daar zal gaan, maar heb al héél véél lof gelezen van hem op diverse forums.Het prijsverschil is wel inderdaad enorm, vorig jaar nog 426 Euries neergeteld bij BMW voor Pilot Road II. Bij Ronnie heb ik drie sets ivm twee bij een BMW garage.

Gaan ruim geschad wel tot 20.000km mee, ben dan ook niet zo'ne remmer, maar zeer tevreden.
In de tijd dat de monteur bezig is wordt je 'n kop koffie aangeboden, mensen zijn zeer vriendelijk.
Kom je dan terug bij je motor zijn ze de boutjes van monteren aan het voorzien van dun laagje vet.
Prachtig uitgebalanceerd terug de weg op, en na 300km kun je weer ferm door de bocht

mvg Nico
MG Breva 850
-
Inderdaad, ben vorige week langs geweest. Die mannen weten echt met wat ze bezig zijn, echt profesioneel en zeer goed ontvangen met inderdaad een kopje koffie. Nu nog effe kalm aan inrijden en dan kunnen we deze Pilot road III eens gaan vergelijken met de vorige Pilot road II. Weet nu al dat de Ronnie en Co er weer enkele klanten bij hebben.Wiedewa schreef:Helemaal mee eens, heb vorig jaar het 3de setje op laten leggenEl Zico schreef:Hey xantingo, is bij Ronnie Banden & Techniek te Ham 011/427213. Is voor mij ook de eerste keer dat ik daar zal gaan, maar heb al héél véél lof gelezen van hem op diverse forums.Het prijsverschil is wel inderdaad enorm, vorig jaar nog 426 Euries neergeteld bij BMW voor Pilot Road II. Bij Ronnie heb ik drie sets ivm twee bij een BMW garage.
Hou je op de hoogte zodra gemonteerd ....![]()
Gaan ruim geschad wel tot 20.000km mee, ben dan ook niet zo'ne remmer, maar zeer tevreden.
In de tijd dat de monteur bezig is wordt je 'n kop koffie aangeboden, mensen zijn zeer vriendelijk.
Kom je dan terug bij je motor zijn ze de boutjes van monteren aan het voorzien van dun laagje vet.
Prachtig uitgebalanceerd terug de weg op, en na 300km kun je weer ferm door de bocht![]()
mvg Nico
R1200RT 2008
R1200RT 2013
R1200RT LC 2017
R1200RT 2013
R1200RT LC 2017
-
Volgens deze site zijn de PR3 in GS maten verkrijgbaar!!
http://www.motorbanden-quickservice.nl/ ... chelin.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motorbanden-quickservice.nl/ ... chelin.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
1200 gsa
Zumo 660
Wilbers
Zumo 660
Wilbers
Dat is mij de vorige keer ook opgevallen (kopervet, dacht ik).Nico schreef: Kom je dan terug bij je motor zijn ze de boutjes van monteren aan het voorzien van dun laagje vet.
mvg Nico
Dat is zorgen voor de klant en zijn materiaal.
Alleen maar lof over die zaak.
En de prijs was natuurlijk ook OK

Cheers,
Dim
Ride like the wind
Ik ben er ook zeer tevreden van, ik ga er altijd voor auto en moto.
Heeft ook een scherpe prijs dus alles valt mee...
Heeft ook een scherpe prijs dus alles valt mee...
Bones heal, chicks digg scarves and glory lasts forever!!
Yamaha XJ750, KAWA Z750, K1300R
Yamaha XJ750, KAWA Z750, K1300R
-
ik heb onlangs nog terug de PR 1 laten leggen, was bijna 50 euro goedkoper; Heb deze banden vroeger ook al gehad en geen klagen over. Ik hoef met een normale rijstijl niet steeds de nieuwste snufjes te hebben. Ik denk dat de meeste banden meer aankunnen dan de piloot ...
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !