Heb je een tip hoe je je velgen kan doen blinken als een spiegel?
Of de restjes van doodgereden insecten eenvoudig kan verwijderen?
Deel deze met ons op dit forum.
Vroeger op mijn BMW R100RT was mijn regenhoes voorzien van drukknoppen om de tanktas op lage of volledige inhoud te gebruiken.
Nu op mijn R1100R is dit niet het geval en bij regen als ik enkel het onderste gedeelte van de tanktas gebruik blaast de regenhoes zich op en zie ik niets meer van tellers of gps.Ik los dit op met een extra spanriem rond de tankstas te doen, maar dit is dan weer niet praktisch om snel iets uit je tanktas te nemen.Heeft er iemand daar een andere oplossingen voor?
Laatst gewijzigd door luc boxer op 01 nov 2018, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik veronderstel dat je een koordje hebt onderaan de hoes? Goed dichttrekken en alles onder je tanktas proppen. Dan nog 'n flinke ruk aan geven en dat ding zit relatief goed, zonder wind te vangen.
Maar op een naked zal het mss ni zo simpel liggen :)
de hoezen van de vroegere BMW tanktassen hadden drukknoppen zowel voor gebruik in de lage stand als in de hoge stand, een regenhoes met enkel een "rekske" onderaan zal nooit keurig op zijn plaats blijven met de tanktas in de standaard positie... naar een schoenwinkel (of zelf doen) mep er 3 of 4 drukknoppen in en de zaak is opgelost, zorg wel voor een versteviging achter de knetserkes of je sleurt ze er binnen de korste keren uit.... ik werk ook nog steeds met een fietselastiek rond de regenhoes, gaat vanzelf hoor... iets omslachtiger maar een waterdichte tanktas ware nog beter dan die 'Fuc....' regenhoes
Ik steek mijn tankzakovertrek in de tankzak als het regent en steek dan alle spullen daarin.Alles blijft dan droog binnenin,da's toch de bedoeling nietwaar.
Manitou schreef:Ik steek mijn tankzakovertrek in de tankzak als het regent en steek dan alle spullen daarin.Alles blijft dan droog binnenin,da's toch de bedoeling nietwaar.