Extra zichtbaarheid voor achterop komend verkeer
Moderator: GVN
Extra zichtbaarheid voor achterop komend verkeer
Auto's hebben een derde stoplicht dat hogerop staat en beter opvalt. Ik ben op zoek naar extra stoplichten om achterop te laten monteren (iets in de trant van het derde stoplicht bij auto's).
Doordat iedereen derde remlichten heeft beginne wij motorrijders minder op te vallen voor het achteropkomend verkeer
Zag laatst iets schitterend bij een buitenlandse vrachtwagen : als die remde gingen er een koppel extra remlichten knipperen (!) met de sterkte van een achtermistlicht : man, man die viel op.
is er iets in de handel te krijgen want ik ben zo gene knutselaar : evt. graag ervaringen, adressen, benamingen etc... heeft den dealer zoiet ?
Doordat iedereen derde remlichten heeft beginne wij motorrijders minder op te vallen voor het achteropkomend verkeer
Zag laatst iets schitterend bij een buitenlandse vrachtwagen : als die remde gingen er een koppel extra remlichten knipperen (!) met de sterkte van een achtermistlicht : man, man die viel op.
is er iets in de handel te krijgen want ik ben zo gene knutselaar : evt. graag ervaringen, adressen, benamingen etc... heeft den dealer zoiet ?
Rij nooit sneller dan je engelbewaarder vliegen kan !
-
-Wim-
Kijk eens hier http://www.kisantech.com
Ik heb daar de koplampmodulater en de achterlichtmodulator van, en dit met zeer grote tevredenheid.
Ik dacht nog een nieuwe modulator voor de koplamp en de achterlichten te hebben liggen, wegens een dubelle bestelling.
Als je interesse hebt laat het dan maar weten via PM
Groeten,
Wim
Ik heb daar de koplampmodulater en de achterlichtmodulator van, en dit met zeer grote tevredenheid.
Ik dacht nog een nieuwe modulator voor de koplamp en de achterlichten te hebben liggen, wegens een dubelle bestelling.
Als je interesse hebt laat het dan maar weten via PM
Groeten,
Wim
Kisantech relais te koop
Hello,
mogelijks kan ik helpen met een Kisantech Signalminder SM5 , te koop wegens 2 besteld (aan het vorige bericht te zien ben ik niet de enige die zoiets doet) , heb zelf zo'n relais zitten , hij laat uw 4 pinkerlichten oplichten tijdens het rijden (3 standen mogelijk) , zo geeft dit een veel bredere indruk van mijn R1100R (foto's op aanvraag weet hiet goed hoe posten op forum)
ivm andere functies vh zelfde relais zie web Kisan
groeten
Jo
mogelijks kan ik helpen met een Kisantech Signalminder SM5 , te koop wegens 2 besteld (aan het vorige bericht te zien ben ik niet de enige die zoiets doet) , heb zelf zo'n relais zitten , hij laat uw 4 pinkerlichten oplichten tijdens het rijden (3 standen mogelijk) , zo geeft dit een veel bredere indruk van mijn R1100R (foto's op aanvraag weet hiet goed hoe posten op forum)
ivm andere functies vh zelfde relais zie web Kisan
groeten
Jo
-
YOwan
Re: EXTRA ZICHTBAARHEID VOOR ACHTEROP KOMEND VERKEER
Ik denk dat onze vriend 'Stefken' zo een remlicht heeft dat eerst een paar maal knippert alvorens vol te branden. Hij zal dan ook wel reageren met de benodigde info als hij dit leest.amateurke schreef:Zag laatst iets schitterend bij een buitenlandse vrachtwagen : als die remde gingen er een koppel extra remlichten knipperen (!) : man, man die viel op. is er iets in de handel te krijgen
Wat mezelf betreft, op mijn K12RS staat (niet altijd) een maxia-topkoffer van Givi met ingebouwd extra remlicht. Daar dit in de topcase zit schijnt het uiteraard hoger dan het originele ! En : een Givi-case is ruimer en niet zo duur als één met BMW-embleem !!!
cu soon, doeiij
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Je kan ook hier eens kijken bij Safetylights
Je hebt dan niet alleen extra remlichten maar ook verschillende lichtpatronen tijdens het rijden
Je hebt dan niet alleen extra remlichten maar ook verschillende lichtpatronen tijdens het rijden
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
het derde remlicht voor de helm, zie
http://www.b-m-s.nl/stuntjes.html

http://www.brakelight.co.uk/frames.asp

het derde remlicht voor de helm, zie
http://www.b-m-s.nl/stuntjes.html

http://www.brakelight.co.uk/frames.asp

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
veel goede ideeen, waarvoor mijn verpletterende dank gasten, ma ik kan nog geen nagel recht in een plank kloppen laat staan LED's installeren of pinkerdozen tussenzetten; zijn er garages die da installeren ? die topkoffer van gifi bvb met extralicht kan de RAD dat plaatsen en wa kost da?
wel practisch als jullie da allemaal zelf kunnen...
ma ja eens nen amateur, altijd....
wel practisch als jullie da allemaal zelf kunnen...
ma ja eens nen amateur, altijd....
Rij nooit sneller dan je engelbewaarder vliegen kan !
-
YOwan
Heb mijn topcase besteld en gekocht bij Quality Bikes http://www.quality-bikes.beamateurke schreef:die topkoffer van gifi met extralicht kan RAD dat plaatsen en wa kost da?
in Herent waar ze ook gemonteerd is, uurtje werk als ik mij niet vergis. Weet het niet precies meer maar denk dat het voor rekje + montageplaat + topkoffer met remlicht + bijpassende reistas + montage ongeveer 380 eur. was. (maar ik had wel een korting omdat mijn moto daar ook gekocht is) ! Hopelijk heb je er iets aan !
cu soon, doeiij
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
(='.'=)
('')_('')
Heeft iemand een idee of de extra remlichten in een Givi-Maxia topcase lampjes of leds zijn?
Waarom?
Ik ga deze binnenkort (als m'n steunen eindelijk binnen zijn bij m'n dealer ) monteren en had graag de stoplichten in de case bij noodzaak ook als mistlichten gebruikt door er een relais tussen te monteren MAAR als het lampjes zijn gaan deze gegarandeerd springen bij langere constante belasting doordat de warmte niet of onvoldoende weg kan.
Zijn het echter Leds dan zou dit geen problemen mogen geven denk ik.
Iemand een idee?
Waarom?
Ik ga deze binnenkort (als m'n steunen eindelijk binnen zijn bij m'n dealer ) monteren en had graag de stoplichten in de case bij noodzaak ook als mistlichten gebruikt door er een relais tussen te monteren MAAR als het lampjes zijn gaan deze gegarandeerd springen bij langere constante belasting doordat de warmte niet of onvoldoende weg kan.
Zijn het echter Leds dan zou dit geen problemen mogen geven denk ik.
Iemand een idee?
-
Iron Gonzo
geen idee.
maar moesten het lamjes zijn kan je ze vervangen door ampullen met leds.
maar moesten het lamjes zijn kan je ze vervangen door ampullen met leds.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit