TomVT schreef:............
..................................
Naar een RT heb ik ook al wel gekeken, maar als ik daarvoor kies vlieg ik buiten van m'n vriendin![]()
..........................:
Al gedacht aan een andere vriendin
Moderator: GVN
TomVT schreef:............
Naar een RT heb ik ook al wel gekeken, maar als ik daarvoor kies vlieg ik buiten van m'n vriendin![]()
Geen budget ...Harald schreef:TomVT schreef:............
Al gedacht aan een andere vriendin
Wat je zegt over de GS(A) klopt grotendeels maar eerlijk gezegd vind ik het wel een fantastische motor.Relax schreef:Vanaf model 2008 is het probleem met de kleppen sowieso van de baan, maar elke veelgebruikte motor heeft wel 'ns wat. Behalve m'n voormalige R1150RT. Een dijk.
Nu rij ik elke dag 130 km woonwerk, door alle weer (geen ijzel), en de R1200GSA doet het geweldig. Sinds mei 2009 50.000 km.
Volgens mij blinkt het ding in niets uit, maar is het de beste samenraapsel ooit van alles op twee wielen. En goede bescherming, én veel rijplezier, én grote actieradius, én comfortabel (mits ander zadel), én veel opbergmogelijkheden (mits koffers), én niet goedkoop. Dat laatste is een minpunt, maar je kan niet alles hebben.
De concurrenten zijn, voor zover ik lees bij m'n forumkenissen, in minstens één deeldomein zeker beter, maar het totaalplaatje...
Beste Tom,Naar een RT heb ik ook al wel gekeken, maar als ik daarvoor kies vlieg ik buiten van m'n vriendin![]()
Wat voor mij primeert is het rijplezier, en comfort (zowel dagelijks als weekends/reizen).
Ik rijd zoveel mogelijk met m'n R1 naar het werk maar met een regenpak, schoenen voor op het werk, laptop etc. ben je al snel met een rugzak en tanktas onderweg.
Dus hiervoor zouden koffers al wel handig zijn.
Den Dirk schreef:ge moet een garage binnegaan, en doen of ge een nieuwe 1200 wilt kopen, en vragen voor 'n proefritje...
Op mails wordt bijna niet greageerd!
Dezelfde ervaring hier, bij AMS echter ook nooit een antwoord gekregen.kadee2 schreef:Den Dirk schreef:ge moet een garage binnegaan, en doen of ge een nieuwe 1200 wilt kopen, en vragen voor 'n proefritje...
Da's nochtans mijn ervaring niet.
Heb van Meeuwsen steeds reactie op mijn mails gehad.![]()
Groeten,
Dirk
kadee2 schreef:Den Dirk schreef:ge moet een garage binnegaan, en doen of ge een nieuwe 1200 wilt kopen, en vragen voor 'n proefritje...
Da's nochtans mijn ervaring niet.
Heb van Meeuwsen steeds reactie op mijn mails gehad.![]()
Groeten,
Dirk
Koppel!! schreef:YOO
Is die Ténéré dan toch zoveel minder dan de GS(A) dat ge maar 1minuut bedenktijd nodig had![]()
Grtz, Philip!
En op mijne 1200 GS zit al zoveel plasticdioke schreef:Vind ik persoonlijk wel. De Ténéré komt mij "plastiekeriger" en goedkoper afgewerkt over. Althans mijn mening.
Prijsverschil is trouwens ook niet zo groot meer he.
Maar smaken verschillen natuurlijk.
Mvg,
Jan