1200 GS of ...
Moderator: GVN
Re: 1200 GS of ...
Bekijk deze eens
http://www.2dehands.be:80/motoren/motor ... w&start=21" onclick="window.open(this.href);return false;
Grtz
Geert
http://www.2dehands.be:80/motoren/motor ... w&start=21" onclick="window.open(this.href);return false;
Grtz
Geert
Die ziet er inderdaad ook heel goed uit
Ik ga proberen deze week eens naar de gele gs-te kijken. Testrit is mogelijk, onderhoudsfacturen zijn aanwezig maar geen boekje.
Moest ik echt veel interesse hebben ga ik ook de chassisnummer eens opvragen en informeren bij een BMW dealer, blijkbaar kunnen zij zien of alle updates al gebeurd zijn dan?
Mijn budget ligt rond de 8000 Euro en dan heb ik nog wel wat speling, 9500 is momenteel wel de maximum limiet.
Ik heb ook contact genomen met Ludwig motors voor een testrit want waarschijnlijk ga ik een particuliere motor ook niet lang genoeg kunnen testen om uit te maken of hij echt iets voor mij is.
En dan maar duimen dat ik er een goeie tussenuit kan kiezen!
Ik ga proberen deze week eens naar de gele gs-te kijken. Testrit is mogelijk, onderhoudsfacturen zijn aanwezig maar geen boekje.
Moest ik echt veel interesse hebben ga ik ook de chassisnummer eens opvragen en informeren bij een BMW dealer, blijkbaar kunnen zij zien of alle updates al gebeurd zijn dan?
Mijn budget ligt rond de 8000 Euro en dan heb ik nog wel wat speling, 9500 is momenteel wel de maximum limiet.
Ik heb ook contact genomen met Ludwig motors voor een testrit want waarschijnlijk ga ik een particuliere motor ook niet lang genoeg kunnen testen om uit te maken of hij echt iets voor mij is.
En dan maar duimen dat ik er een goeie tussenuit kan kiezen!
Tja wat is testen he, ik moet maar 5 minuten op een ding zitten en dan weet ik al dat word niks of iets...dat gevoel van niks zal nie veranderen ook nie na 3 dagen rijden.
Op een GS voelde ik me ineens goed en dat is al jaren zo gebleven
Voor updates hoef je 't chassisnummer niet, updates kunnen ook buiten BMW om gedaan zijn, beter is vragen om hem effe aan de pc te hangen, updates te geven -indien nodig- en ineens effe af te stellen, dat "checkske" kost een habbekrats en je vertrekt met gerust hart!
Op een GS voelde ik me ineens goed en dat is al jaren zo gebleven
Voor updates hoef je 't chassisnummer niet, updates kunnen ook buiten BMW om gedaan zijn, beter is vragen om hem effe aan de pc te hangen, updates te geven -indien nodig- en ineens effe af te stellen, dat "checkske" kost een habbekrats en je vertrekt met gerust hart!
motocare Diest ... kan je de gs en zo een oranje supo testenTomVT schreef:Hier ben ik terug.
Ondertussen is de Ducati verkocht, is het budget een beetje aangedikt en ben ik volop aan het uitkijken.
Ik ben gaan testrijden met de Triumph 800, die me heel positief bevallen is, maar stiekem blijf ik toch altijd naar de GS kijken, die het dus ook voor 90% zeker zal worden.
Nu heb ik een mooie GS zien staan in Zottegem van 2006 met 60.000 km op de teller, en met al koffers bij. Deze staat ook op de bmw 2de hands website, dus misschien één van jullie geweest?
Ik heb bij BMW Antwerpen al eens een gewone testrit aangevraagd met een nieuwe GS 1200 omdak ik ook zeker eerst wil weten of de boxer mij wel zal bevallen maar krijg hier niet veel reactie op. Zijn er garages, antwoord mag zeker ook in PM, die jullie kunnen aanbevelen of afraden, of zijn ze allemaal wat gelijkwaardig?
Mijn voorkeur gaat uit naar een 2dehands bij de garage maar ik wil natuurlijk ook een beetje zeker zijn dat het een degelijke garage is, en zijn er dingen waar ik zeker mee moet opletten bij de GS of moet navragen?
Voor alle duidelijkheid: (Software)updates zijn slechts een deel van het verhaal. Er zijn ook terugroepacties voor het vervangen van onderdelen enz.Danny schreef:
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF
, (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
Ha! Die ene GS die in Zottegem staat met koffers was mijneTomVT schreef:Hier ben ik terug.
Ondertussen is de Ducati verkocht, is het budget een beetje aangedikt en ben ik volop aan het uitkijken.
Ik ben gaan testrijden met de Triumph 800, die me heel positief bevallen is, maar stiekem blijf ik toch altijd naar de GS kijken, die het dus ook voor 90% zeker zal worden.
Nu heb ik een mooie GS zien staan in Zottegem van 2006 met 60.000 km op de teller, en met al koffers bij. Deze staat ook op de bmw 2de hands website, dus misschien één van jullie geweest?
Ik heb bij BMW Antwerpen al eens een gewone testrit aangevraagd met een nieuwe GS 1200 omdak ik ook zeker eerst wil weten of de boxer mij wel zal bevallen maar krijg hier niet veel reactie op. Zijn er garages, antwoord mag zeker ook in PM, die jullie kunnen aanbevelen of afraden, of zijn ze allemaal wat gelijkwaardig?
Mijn voorkeur gaat uit naar een 2dehands bij de garage maar ik wil natuurlijk ook een beetje zeker zijn dat het een degelijke garage is, en zijn er dingen waar ik zeker mee moet opletten bij de GS of moet navragen?
Honda Transalp XL650V (2002-2004) - Suzuki DL1000 V-strom (2004-2009) - BMW R1200GS (2009-2011) - BMW R1200GSA (2011 - ...)
Heb deze morgend een mailtje gestuurd en blijkbaar staat hij er nog
, het enigste dat me wat raar lijkt is dat er nog één staat met exact dezelfde km-stand
Ik zou er zaterdag naar gaan zien, kan je mij wat meer informatie geven over de staat en (al dan niet) problemen die je ermee gehad hebt?
Ik zou er zaterdag naar gaan zien, kan je mij wat meer informatie geven over de staat en (al dan niet) problemen die je ermee gehad hebt?
Jep, heb ik ook gezien op de site.TomVT schreef:Heb deze morgend een mailtje gestuurd en blijkbaar staat hij er nog, het enigste dat me wat raar lijkt is dat er nog één staat met exact dezelfde km-stand
![]()
Heb ongeveer 2 jaar me deze GS gereden, in het begin enkele probleemkes gehad met de aansluiting van gps, waardoor de batterij telkens leegliep.
Maar nu, sinds er een nieuwe batterij inzit, nooit geen problemen meer mee gehad...
Voor de rest staat de bike nog perfect in orde, op wat kleine gebruiksporen na (kreeg ook nog net onderhoud op 60k)
De banden zijn Contintal Road Attack, liggen er ongeveer 8000km op, maar kunnen nog een heel end mee
Weet niet wat je nog meer wenst te weten ...?
Oh ja, ik heb nog een tankring van SW-motech, een TT Rider2 en een GPS-steun van Hornig liggen voor erop
Honda Transalp XL650V (2002-2004) - Suzuki DL1000 V-strom (2004-2009) - BMW R1200GS (2009-2011) - BMW R1200GSA (2011 - ...)
Daar kan ik al mee verder, en moest ik hem kopen contacteer ik u misschien nog voor de rest ook
Hopelijk staat hij er zaterdag nog want er was blijkbaar afgelopen weekend nog een geïnteresseerde die snel zou beslissen.
Het zou natuurlijk ook een verkooptruc kunnen zijn, maar dat weet ik natuurlijk zaterdag pas.
Hopelijk staat hij er zaterdag nog want er was blijkbaar afgelopen weekend nog een geïnteresseerde die snel zou beslissen.
Het zou natuurlijk ook een verkooptruc kunnen zijn, maar dat weet ik natuurlijk zaterdag pas.
Na een paar testritjes en moto's te bezichtigen, gisteren mijn moto gaan ophalen.

Een GS van 2005 gekocht bij Winge motors te Rotselaar.
Sinds gisterenavond al 350 km extra erop gezet.
Nu nog op zoek naar een topkoffer en een set variozijkoffers, indien iemand er weet staan of op overschot heeft, laat maar weten!

Nu nog op zoek naar een topkoffer en een set variozijkoffers, indien iemand er weet staan of op overschot heeft, laat maar weten!
Da's krék dezelfde als de mijne, die is van 2007!
Ook van bij Winge, maar dan nieuw gekocht!
30.000 kms zonder 1 probleem!
Succes!!!!
Ook van bij Winge, maar dan nieuw gekocht!
30.000 kms zonder 1 probleem!
Succes!!!!
I like my bike!!
Dan toch niet voor mijn ex-GS gegaan bij Lievens?TomVT schreef:Na een paar testritjes en moto's te bezichtigen, gisteren mijn moto gaan ophalen.![]()
Anyway, veel succes ermee!
Die met de koffers was al weg
En deze was ook naar men zin, wel een jaar ouder, maar precies nog in nieuwstaat!
En deze was ook naar men zin, wel een jaar ouder, maar precies nog in nieuwstaat!
-
Nascar
- Contacteer:
En je hebt hem testgereden de zaterdag tijdens de dealerdagenTomVT schreef:Na een paar testritjes en moto's te bezichtigen, gisteren mijn moto gaan ophalen.![]()
We hebben elkaar al ontmoet.
Veel succes met de nieuwe aanwinst