Richa TG-1

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
mjy009
Berichten: 98
Lid geworden op: 16 apr 2010, 09:18

Richa TG-1

Bericht door mjy009 »

Heeft er iemand ervaring met een Richa TG-1 ?
Aangezien ik minstens nog een maand moet wachten op mijn Streetguard-jas ben ik op zoek naar een alternatief voor de tussentijd.
Zo'n TG1 leek me wel wat wegens fijn om te dragen (volledig in leder) én waterdicht.
Bovendien kost het geen rib uit je lijf, waardoor het een fijn pak is als 'extraatje'.
Een Atlantis is me te duur als fantasietje.
Er is echter nergens een review te vinden op het web...
VFooR
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 mei 2007, 10:45
Woonplaats: Dendermonde
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Richa TG-1

Bericht door VFooR »

Heb er net 1 gekocht. Heb ze wel nog niet aangedaan en staat te blinken op mijn kapstok. Ik zal wellicht zaterdag eens testen hoe het voelt. Zat alvast goed in de winkel (richa michelbeke zelf). Maar ervaring nog niet. Is pas nieuw model, dus veel gaan er nog geen ervaring mee hebben.
R 1100 GS: Full Wilbers, stalen remleidingen, Laser + Chip + K&N + regulator + Nieuwe buizen.
Johan V
Berichten: 102
Lid geworden op: 30 apr 2008, 17:20
Woonplaats: Brèninge
Locatie: Brèninge

Re: Richa TG-1

Bericht door Johan V »

Ik ben van vorrig jaar in het bezit van TG1 Richa en er zeer tevreden over, enkel in de zomer wat te warm. Prijs Atlantispak is inderdaad wat erover.
K1600 GT
bougimain
Berichten: 1625
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:10
Locatie: ik voel mij overal thuis
Contacteer:

Re: Richa TG-1

Bericht door bougimain »

hier al een beetje uitleg over die vest
http://www.visordown.com/reviews/kit/2p ... /4456.html" onclick="window.open(this.href);return false;

bougimain :-)
mjy009 schreef:Heeft er iemand ervaring met een Richa TG-1 ?
Aangezien ik minstens nog een maand moet wachten op mijn Streetguard-jas ben ik op zoek naar een alternatief voor de tussentijd.
Zo'n TG1 leek me wel wat wegens fijn om te dragen (volledig in leder) én waterdicht.
Bovendien kost het geen rib uit je lijf, waardoor het een fijn pak is als 'extraatje'.
Een Atlantis is me te duur als fantasietje.
Er is echter nergens een review te vinden op het web...
Afbeelding
Gaby
Berichten: 1179
Lid geworden op: 14 aug 2008, 15:16

Re: Richa TG-1

Bericht door Gaby »

Lange schreef:Prijs Atlantispak is inderdaad wat erover.
Dat vond ik ook . . . tot ik er eentje kocht :wink:
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
Plaats reactie