Zümo 660 Firmware 4.10

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

WimLT
Contacteer:

Zümo 660 Firmware 4.10

Bericht door WimLT »

is nu te downloaden. Wie durft :pale: En is het wel de moeite ???

Changes made from version 4.00 to 4.10:

* Fixed a problem where the volume of navigation voice prompts was not consistent.
* Fixed an issue where the preferred road name was not used for the navigation voice prompt.
* Fixed inconsistency between navigation voice volumes when the Master and Media Volume are set to 100%.
* Increased the volume of proximity alarms transmitted over Bluetooth or analog headsets.
* Fixed a display problem in the music volume screen.
* Fixed a problem where the unit appeared to hang on startup while loading maps.

Veranderingen van versie 4.00 naar versie 4.10

* Probleem gerepareerd waarbij het volume van de stem niet consistent (gelijk) was.
* Probleem in inconsistentie van stem geluid gerepareerd waarbij Hoofd en MP3 volumes beide op 100% stonden
* Meer geluidsvolume bij melden nabijheidsalarmen (flitspalen) over Bluetooth of bekabelde helm headsets.
* Een fout in schermopbouw op muziekvolumescherm opgelost.
* Probleem gerepareerd waarbij tijdens opstarten de zumo660 bevriest bij het inlezen van kaarten..
Laatst gewijzigd door WimLT op 16 dec 2010, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
mdc
Webmaster
Webmaster

Re: Zümo 66 Firmware 4.10

Bericht door mdc »

WimLT schreef:is nu te downloaden. Wie durft :pale:
Ik.
Als je mij je gps brengt wil ik die er gerust opzetten :mrgreen: :mrgreen:

Bij mij lukt het niet (550)
Marc

R1250RT 2020
MOTOBLOG

Re: Zümo 66 Firmware 4.10

Bericht door MOTOBLOG »

Hey, leuk, er is een nieuwe Zumo uit ........... de 66 (waarschijnlijk een heel kleintje) :mrgreen: :clown:
WimLT
Contacteer:

Re: Zümo 660 Firmware 4.10

Bericht door WimLT »

Goe zenne :lol: :lol: :lol: Hersteld :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Zeppe

Bericht door Zeppe »

>Wim,

ge weet van wie ge het moet hebben hé

grt
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Hopelijk hebben de meesten de resultaten wat afgewacht alvorens de upgrade te doen. Ik althans wel. Heb mijn Garminles intussen wel geleerd ! Velen hebben inmiddels al terug gezet naar 3.9 of 4.0 omdat er blijkbaar weer meer bugs zijn bijgekomen dan opgelost :roll: Welke juist kan je lezen in DIT draadje op hét gps-forum :wink:

Brik

Bericht door Brik »

Heeft er iemand dit foutje al ondervonden? Sinds de laatste firmware update krijg ik bij het herberekenen van de route het volgde te horen; “route herberekenen, externe spanning weggevallen, route herberekenen, externe spanning weggevallen”. Dit wordt herhaald tot de nieuwe route is berekend. En dit ook al staat de GPS niet op de moto- of autohouder. Enig idee?
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ik heb het niet, want zoals gezegd heb ik die versie wijselijk niet gedownload. Op het gps-forum wel over gelezen, dus je bent zeker niet de enige. Het is de -tigste bug :-?

Er wordt heel veel teruggezet naar versie 3.90 :idea:

Brik

Bericht door Brik »

Ik ga het voorlopig zo laten en zorgen dat we niet teveel verkeerd rijden. Haha
Er zal wel spoedig een nieuwe update worden uitgebracht. Voorlopig mag ik niet klagen.
Witte.be

Bericht door Witte.be »

Stem op Claire zetten met vernoeming van straatnamen en probleem is opgelost :wink:
Mvg Witte
De Bajkers

Bericht door De Bajkers »

Hallo iedereen

Je kan gewoon de vorige versie 4.0 terug zetten.
Ik heb dat ook gedaan, want ik hadt eveneens de foutmelding dat de voeding was weg gevallen.
En nu met versie 4.0 geen melding meer
Je zal natuurlijk v4.0 niet hebben .
Die kan je downloaden bij het forum van GPS.nl
Of ik heb ze ook nog in mijn bezit.

groetjes
Garmin Streetpilot 2820 , nog altijd in mijn bezit
Garmin Zumo 660, nog altijd in gebruik
Garmin Zumo 350, nieuwste aanwinst
R1200GS 30 jaar
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen sinds 2005
wooter
Contacteer:

Bericht door wooter »

Ik heb de upgrade gedaan naar 4.10. Enige klacht die ik heb is dat sindsdien, maar niet direct ik regelmatig 's ochtends na een uurtje rijden de 660 plots uitvalt, en enkel terug te starten valt door de accu even uit het toestel te nemen.
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Is hier ook te vinden: http://www.gps-expert.nl/delen/software ... 60_400.zip" onclick="window.open(this.href);return false;
Opgelet: alle instellingen gaan verloren, het is alsof je opnieuw een nieuw apparaat voor de eerste keer instelt...
De Bajkers schreef:Je kan gewoon de vorige versie 4.0 terug zetten.
gianni

Bericht door gianni »

Miljaaarde

upgrade gedaan maar krijg scala headset niet meer gekoppeld

bij maken link ziet de gps hem maar op moment van koppelen krijg ik de leuke melding
"koppelen mislukt"

nu hopen dat ik terug naar versie 4 kan gaan :-(
wooter
Contacteer:

Bericht door wooter »

Mijn Zumo herstart niet meer spontaan na de firmware en een reset. Bolt fijn zo.
wooter
Contacteer:

Bericht door wooter »

Te snel gejuicht... Deze morgen viel ie weer uit :)
Walter Adventure

Bericht door Walter Adventure »

gianni schreef:Miljaaarde

upgrade gedaan maar krijg scala headset niet meer gekoppeld

bij maken link ziet de gps hem maar op moment van koppelen krijg ik de leuke melding
"koppelen mislukt"

nu hopen dat ik terug naar versie 4 kan gaan :-(
Het zelfde probleem , de 660 en de Scala FM koppelen niet meer !

Gianni , heb jij reeds een oplossing ?

Groeten .

Walter.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Walter Adventure schreef:Het zelfde probleem , de 660 en de Scala FM koppelen niet meer ! Gianni , heb jij reeds een oplossing ?
Een vaker voorkomend verschijnsel is dat als je alle verbindingen bekijkt er een paar "lege"zijn, die weggooien en dan werkt het weer.

Walter Adventure

Bericht door Walter Adventure »

WimLT schreef:
Walter Adventure schreef:Het zelfde probleem , de 660 en de Scala FM koppelen niet meer ! Gianni , heb jij reeds een oplossing ?
Een vaker voorkomend verschijnsel is dat als je alle verbindingen bekijkt er een paar "lege"zijn, die weggooien en dan werkt het weer.
Wim ,

Alles werkt terug !!! Firmware 4.00 er opgezwierd , maar ja nu is het gehele geheugen leeg en staat alles terug op de fabrieksinstellingen .
Nu nog een paar uurtjes werk om het GPSke naar mijn hand te zetten .

WA.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

't Ja das Garmin hé, altijd maar moeten terugzetten om geen probs meer te hebben, maar ik mag daar niks meer over zeggen :pale: :lol: :lol:

MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Jezus, een paar uur ? Daar moeten nogal wat instellingen op staan die ik niet heb :lol:
Walter Adventure schreef:Nu nog een paar uurtjes werk om het GPSke naar mijn hand te zetten.
S-tijn

Bericht door S-tijn »

WimLT schreef:
Vandaag stelde ik vast dat mijn 660 niet meer koppelt met mijn Jabra BT3030 koptelefoontje.... Zou het ook aan die 4.10 kunnen liggen?
'k Heb al een reset gedaan van het toestel, maar dat helpt niet....
Iemand een idee?
Thanks,
R1100S '04 > R1200GS '09 Alpine > R1200GSA '10
S-tijn

Bericht door S-tijn »

De firmware terugzetten naar 4.00 hoe werkt dat precies?
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

S-tijn schreef:Vandaag stelde ik vast dat mijn 660 niet meer koppelt met mijn Jabra BT3030 koptelefoontje.... Zou het ook aan die 4.10 kunnen liggen?
Zeer waarschijnlijk, maar alvorens iets drastisch te doen, kijk eerst eens via Extra en Instellingen bij Bluetooth en dan Audio. 't Zou kunnen dat er boven voeg apparaat toe een heel deel lege veldjes staan. Door die te verwijderen en het toestel opnnieuw te koppelen met de 660 zoals je dat de allereerste keer deed, zou het al opgelost kunnen zijn :idea:

S-tijn

Bericht door S-tijn »

Ok Wim bedankt, 't is opgelost :idea:
Dat lege vakje had ik ook opgemerkt en dat had ik al verwijderd, maar dat was niet voldoende. Het is blijkbaar een truukje om die dingen te koppelen. Ik moet bij de Jabra een knopje 4sec ingedrukt houden...
Voila, 'k ben weer ne gelukkige mens se :grin:
Plaats reactie