Ook als je er zélf staat met de klooien onderweg en dat ding steeds op en af moet zetten omdat het vast loopt ??? Kan mij nochtans herinneren dat dat in sommige reportages toch niet zo humoristisch werd beschrevenMOTOBLOG schreef:Ik moet er allemaal gewoon eens goed mee![]()
![]()
City Navigator Europe 2011.40 update beschikbaar
Moderator: GVN
Re: City Navigator Europe 2011.40 update beschikbaar
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
Cindy
Tja........iets da je zelf verkoopt is soms moeilijk objectief te blijven beoordelen hé... 
'k Heb het al eens geschreven : wiens brood men eet, wiens woord men spreekt. Maar dat werd toen (ook) in het belachelijke getrokken.WimLT schreef:Kan mij nochtans herinneren dat dat in sommige reportages toch niet zo humoristisch werd beschreven
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
-
sabke69
Wel de deze heeft groter problemen, zumo + steun reeds terug gestuurd, steun heeft 2 contacten die ingeduwd zijn+ gps loopt vast dan batterij afschroeven en loopt hij weer even, geeft om de haverklap de melding dat hij geen voeding meer krijgt rechtstreeks van moto, geeft aan usb kabel verkeerd aan gesloten op adaptorOok als je er zélf staat met de klooien onderweg en dat ding steeds op en af moet zetten omdat het vast loopt ??? Kan mij nochtans herinneren dat dat in sommige reportages toch niet zo humoristisch werd beschreven
En ja jongens mijn ganse bekabeling is na gekeken, want dacht eerst dat het aan mijn starcom zou liggen, maar is dus niet zo.
Dus nu is het afwachten en zien welke oplossing er uit de bus komt. dus bij deze ben ik even op achtervolging aan gewezen
En ik dan maar zeggen, geen probleem hoor om achter mij aan te bollen,
@ bosse dus, heb zelf effe gene gps, dus moet ik terug komen op wat ik zei
Sabke
BMW Vlaanderen lid[/size][/i]
BMW Vlaanderen lid[/size][/i]
No problem! Volk genoeg om achter te fietsen!!sabke69 schreef: @ bosse dus, heb zelf effe gene gps, dus moet ik terug komen op wat ik zei![]()
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

heb bmw motor gekocht met bmw navigator 2 erop
kaarten city navigaror 6 512mb kaartje
heb er niks bij van cd of zo en zou nu graag gans europa willen laden
wat te doen ???????????
wat te doen ???????????
groetjes joe
-
John
- Contacteer:
Zorgen dat ge aan ne CD geraakt, ik heb er nog wel eene.joe schreef:heb bmw motor gekocht met bmw navigator 2 erop
wat te doen ???????????
Dan zorgen dat ge de ontgrendelings code hebt. Kan je nagaan als de vorige eigenaar geregistreerd staat.
Dan de CD op je PC zetten, en van daar uit de kaarten naar je Garmin overzetten.
Bwa mannekes, allemaal gezeik. Ik eet niemands brood. Zeker niet op mijn blog. Maar hier, op dit forum, zijn jullie zeker de kampioenen wat zeiken over de zumo betreft. Ik lach met die zeikerds, en niet met het feit dat ik naar iemands winkel praat.
Mijn standpunt: Ja, waar ik mijnen boterham verdien, is er kennis van zaken. Dat bewijst het aantal klanten die weten waarom ze naar daar komen. En dat heeft NIETS te maken met het feit dat een product goed of slecht is maar met de manier waarop mensen worden geholpen.
Verder blijf ik bij mijn standpunt: van de honderd gevallen zijn er negentig waarbij het aan het manneke ligt en niet aan het toestel, WELK MERK OOK.
En ja, ik heb inderdaad mijn 660 in het begin ook duidelijk kuren zien verkopen, ik weet dat verdomd nog goed en ontken dat ook niet. Dat is niet mijn issue. Het verschil is dat ik weet waarom het mis liep, maar dat velen het product afzeiken en gewoon er nog niet mee weten om te gaan.
Voila. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Ik krijg hier stilaan het gevoel dat sommigen toch maar gewoon vinden dat ik draai zoals de wind wanneer hij uit een andere hoek blaast.
Ik zou zeggen: amuseer jullie verder met iets af te breken, mijn advies, gebruik uwen tijd nuttiger, ik ga dat alvast doen, besef net dat ik weer 5 minuten verloren heb aan..... gezeik.
Mijn standpunt: Ja, waar ik mijnen boterham verdien, is er kennis van zaken. Dat bewijst het aantal klanten die weten waarom ze naar daar komen. En dat heeft NIETS te maken met het feit dat een product goed of slecht is maar met de manier waarop mensen worden geholpen.
Verder blijf ik bij mijn standpunt: van de honderd gevallen zijn er negentig waarbij het aan het manneke ligt en niet aan het toestel, WELK MERK OOK.
En ja, ik heb inderdaad mijn 660 in het begin ook duidelijk kuren zien verkopen, ik weet dat verdomd nog goed en ontken dat ook niet. Dat is niet mijn issue. Het verschil is dat ik weet waarom het mis liep, maar dat velen het product afzeiken en gewoon er nog niet mee weten om te gaan.
Voila. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Ik krijg hier stilaan het gevoel dat sommigen toch maar gewoon vinden dat ik draai zoals de wind wanneer hij uit een andere hoek blaast.
Ik zou zeggen: amuseer jullie verder met iets af te breken, mijn advies, gebruik uwen tijd nuttiger, ik ga dat alvast doen, besef net dat ik weer 5 minuten verloren heb aan..... gezeik.
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
-
John
- Contacteer:
Flip, voor dat ik de update had aangeschaft deed mijne Zumo wat em moest doen. Na die update was het totaal anders.
Ik denk wel te weten waar het schoentje wringt bij dat ding (nét iets te veel kaartmateriaal / te weinig intern geheugen vrij)
Maar ik vind dat Garmin dat dan duidelijker moet vermelden. Hoe langer je route hoe meer geheugen hij vraagt.
Of die software zodanig (kind)vriendelijk moet maken dat je je toestel niet overlaad.
Ik denk wel te weten waar het schoentje wringt bij dat ding (nét iets te veel kaartmateriaal / te weinig intern geheugen vrij)
Maar ik vind dat Garmin dat dan duidelijker moet vermelden. Hoe langer je route hoe meer geheugen hij vraagt.
Of die software zodanig (kind)vriendelijk moet maken dat je je toestel niet overlaad.
-
bmwfreakske
Daarom heb ik er ook alleen maar opgezet wat ik gebruik,het enige probleem is dat gedoe met de stroom.John schreef:Flip, voor dat ik de update had aangeschaft deed mijne Zumo wat em moest doen. Na die update was het totaal anders.
Andalousie 09/2018
Oké, het eerste deel van die stelling wil ik nog voor waar aannemen, de laatste drie woorden evenwel niet. Maar dat gegeven op zich bewijst voor mij dat er iets grondig mis is. Van een goed product zit geen negentig procent van de gebruikers in de problemen. Wie dit dus als (enige) argument "pro" blijft aanhalen mag reactie verwachten van die negentig mannekes.MOTOBLOG schreef:Verder blijf ik bij mijn standpunt: van de honderd gevallen zijn er negentig waarbij het aan het manneke ligt en niet aan het toestel, WELK MERK OOK.
Bob
Denk trouwens dat je met moeite 10 mensen vind die 100% tevreden zijn en dan mag je dit forum samentellen met die van hét gps forum. Ik spreek dan wel over mensen die àlle mogelijkheden gebruiken en niet over diegenen die er bewust maar een klein deeltje van gebruiken omdat ze wéten dat ze er anders probs gaan mee hebben
Als je trouwens al een IT 'er moet zijn om foutloos met een product te kunnen werken, zijde wel verkeerd bezig als zogenaamd populistisch gps'ken fabrikant, hé
Slecht voor mijnen bloeddruk dit gezeik
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !