Gevonden - koffer R1200GS
Moderator: GVN
-
Gevonden - koffer R1200GS
Dag beste forumleden,
Vandaag heb ik niet ver van mijn huis een reiskoffer gevonden - waarschijnlijk een rechtse - van een BMW R 1200 GS. De koffer lag langs de baan van Landegem naar Nevele.
Als deze koffer van iemand van jullie is, stuur dan een persoonlijk bericht - dan kunnen we afspreken hoe de koffer terug naar zijn eigenaar kan.
Groetjes,
Dirk
Vandaag heb ik niet ver van mijn huis een reiskoffer gevonden - waarschijnlijk een rechtse - van een BMW R 1200 GS. De koffer lag langs de baan van Landegem naar Nevele.
Als deze koffer van iemand van jullie is, stuur dan een persoonlijk bericht - dan kunnen we afspreken hoe de koffer terug naar zijn eigenaar kan.
Groetjes,
Dirk
Re: Gevonden - koffer R1200GS
Toppie dat je dat hier plaatst, ik hoop dat de eigenaar er op terugkomt.
Hoi Gustje,Gustje schreef:Dag beste forumleden,
Groetjes,
Dirk
ben jij zeker dat er wat verder ook geen R1200GS lag
en misschien wel een piloot

dat is wel even schrikken,
vertrekken met,
en thuiskomen zonder koffer

allez misschien komen alle stukken terug bij elkaar

dankzij Gustje

R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
als hij daar lag, is hij dan nog in goede staat? Hoe komt het dan dat hij er af vloog? Kapot?
In elk geval tof initiatief, hopelijk zoekt de man/vrouw eens op het BMW forum. Zou leuk zijn mocht deze doos op deze manier terecht komen.
J
In elk geval tof initiatief, hopelijk zoekt de man/vrouw eens op het BMW forum. Zou leuk zijn mocht deze doos op deze manier terecht komen.
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
Hij is beschadigd maar zeker niet erg.
Effe een plakaatje schilderen en voor in den hof zetten, koffer kwijt?? ik heb hem... 

Vorig jaar ook linkerkoffer( r1150r) verloren tussen Heer-sur-meuse en Overijse. Paar botinnen en stroomvoorziening voor Dell laptop kwijt.
Heb het pas gemerkt toen ik thuis mijn laptop van stroom wou voorzien.
Stom hé
Heb het pas gemerkt toen ik thuis mijn laptop van stroom wou voorzien.
Stom hé
R 1150 R Overijse
Enkele jaren geleden ook mijn zijkoffer verloren ..... eigen fout .... slecht afgesloten ....
Toen ik verlies merkte, ben ik teruggereden tot de plaats waarvan ik zeker was, dat de koffer er nog aanhing, zonder resultaat.
Opgezocht door welke politiezones ik gereden was, mailtje gestuurd naar deze politiezones en jawel, 's anderendaags telefoontje van politie dat de koffer terecht was ...
Voor één keer was de politie mijn dikste vriend
, koffer zo goed als onbeschadigd en al mijn spullen zaten er nog in ....
Toen ik verlies merkte, ben ik teruggereden tot de plaats waarvan ik zeker was, dat de koffer er nog aanhing, zonder resultaat.
Opgezocht door welke politiezones ik gereden was, mailtje gestuurd naar deze politiezones en jawel, 's anderendaags telefoontje van politie dat de koffer terecht was ...
Voor één keer was de politie mijn dikste vriend

Een jaartje of 2 terug, hebben de collega's ook een koffer gevonden.
Zo'n zwarte van een R reeks.
Na enekel maanden nog niemand gezien op het commissariaat die de koffer kwam opeisen.
toen de koffer er al minstens 1 jaar lag stof te vangen, heb ik besloten het slot er uit te boren en hem te openen.
En ja, buiten een jaensbroek, een paar schoenen en een jas, zat er ook een adres boekje in.
5 min later had ik de eigenaar aan de telefoon.
Dienen mens zijn geluk kon niet op, enkel en alléén dat adres boekje was hem veel waard.
Het strafste van heel het verhaal:
Dienen mens is meermaals op het commissariat komen vragen of ioemand zijn koffer had gevonden.
Maar neen, niemand had iets binnen gebracht.....
en en van wat is dat zeg je , .... van ne moto....??? neen zeker niert......
het feit dat ik het slot had door geboord, was helemaal niet erg, in tegendeel, had ik dat niet gedaan, lag die koffer nu op het containerpark.
Zo'n zwarte van een R reeks.
Na enekel maanden nog niemand gezien op het commissariaat die de koffer kwam opeisen.
toen de koffer er al minstens 1 jaar lag stof te vangen, heb ik besloten het slot er uit te boren en hem te openen.
En ja, buiten een jaensbroek, een paar schoenen en een jas, zat er ook een adres boekje in.
5 min later had ik de eigenaar aan de telefoon.
Dienen mens zijn geluk kon niet op, enkel en alléén dat adres boekje was hem veel waard.
Het strafste van heel het verhaal:
Dienen mens is meermaals op het commissariat komen vragen of ioemand zijn koffer had gevonden.
Maar neen, niemand had iets binnen gebracht.....

het feit dat ik het slot had door geboord, was helemaal niet erg, in tegendeel, had ik dat niet gedaan, lag die koffer nu op het containerpark.
-
De koffer is leeg,ik verzoek nu via de krant om de eigenaar te vinden.