Ik zal vanavond even een nieuw foto maken met de rekker rond de hendel
simpel maar je moet het weten...thanks mr.T
Extra zichtbaarheid voor achterop komend verkeer
Moderator: GVN
Ook te vinden bij:
http://www.moto2000.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Meestal jaarlijks ook aanwezig op de fun day
http://www.moto2000.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Meestal jaarlijks ook aanwezig op de fun day
Laatst gewijzigd door luc boxer op 01 nov 2018, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC Vlaanderen-
Iron Gonzo
en zeer prijzig.
was van plan om mij dit aan te schaffen.
maar ik vond 60euro(als ik het mij nog goed herinner) toch wat veel
was van plan om mij dit aan te schaffen.
maar ik vond 60euro(als ik het mij nog goed herinner) toch wat veel
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
heb ondertussen een elegante oplossing gevonden : moto moest binnen bij motorhuis hasselt op onderhoud en probleem aangekaart van extra verlichting. Ze hebben daar sets liggen van LED's in 2 maten en één met LED's die ingebouwd zitten in een nummerplaathouder : de led's (kracht van een rood mistlicht) zitten onder de nummerplaat en werden in een 1/2 uurtje geplaatst en branden samen met de standlichten en lichten extra op bij het remmen : kost 60€
de andere led's waren losse lichtbalkjes die met zelfklevende tape moesten bevestigd worden (vond ik minder)
tenslotte heeft givi ook topcases met extra stoplichten (1 of 2 naargelang bestemd voor 1 of 2 helmen) maar die waren niet goedkoop (alles zonder plaatsing) : 270€ en 70€ voor een rt-montageplaat plus 25€ voor de lampen
de andere led's waren losse lichtbalkjes die met zelfklevende tape moesten bevestigd worden (vond ik minder)
tenslotte heeft givi ook topcases met extra stoplichten (1 of 2 naargelang bestemd voor 1 of 2 helmen) maar die waren niet goedkoop (alles zonder plaatsing) : 270€ en 70€ voor een rt-montageplaat plus 25€ voor de lampen
Rij nooit sneller dan je engelbewaarder vliegen kan !