4de herdenkingsrit Axel Schelfaut.

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Indierock

4de herdenkingsrit Axel Schelfaut.

Bericht door Indierock »

Ik zit met nachtdienst in het komende weekend. Ik zou dus wat later willen aanzetten (11 à 12 u).
Tav Patrick & Marc, de inrichters van deze rit, hebben jullie er enig zicht op dat deze rit, het circus van de Ronde van Vlaanderen niet kruist? Mede door een latere aanzet zou het zonde zijn van ergens 45' te moeten stoppen als ze juist op ons traject ergens passeren. Zo dit het geval zou zijn, ben ik beter van ze op een ander moment te rijden.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.Afbeelding

ADVrider.com
mdc
Webmaster
Webmaster

Re: 4de herdenkingsrit Axel Schelfaut.

Bericht door mdc »

We kruisen maar op 1 plaats de Ronde en dat is in Ruddervoorde onder Oostkamp.
Aangezien ze daar volgens schema passeren om 11.10 Hr is er in principe geen probleem.
Marc

R1250RT 2020
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

De Ronde gaat waarschijnlijk toch wel een grote invloed hebben op de algemene drukte in de streek met als kwalijk nevenverschijnsel extra mobiele flitscontrole's ?!?

Vind ik persoonlijk nou net niet zo'n goeie timing, maar ik veronderstel dat je vastzit aan de datum met deze rit :-?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
mdc
Webmaster
Webmaster

Bericht door mdc »

Wim, als ze op de baantjes die wij doen staan te flitsen met een anonieme wagen kan je niet meer passeren met je moto :clown:
Wij blijven in het gedeelte waar de ronde niet passeert. De drukte zit meer in het zuiden van W en O-Vlaanderen.
Marc

R1250RT 2020
luc boxer

Bericht door luc boxer »

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Wild Cat

Bericht door Wild Cat »

Als het goe weer is, kom ik zeker af!!
Grtz, Wild Cat
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat

"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
Indierock

Bericht door Indierock »

luc boxer schreef:Indierock hier geen hinder van de RVV :mrgreen:
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 11&t=30814" onclick="window.open(this.href);return false;
En nen echte komt gelijk van de nacht naar daar :lol: :wink:
Alle toch ene die kan slapen op zijn werk. :-P
Hoi Luc,
Wat betreft dat laatste zinneke met die klein letterkes, dat is nu het enigste wat ik nog ontbreek op m'n werk. Maar voor de rest ga ik niet klagen. 8-)
Verdorie Luc, ik zit hier weer met een dilemma : 't Is naar beiden even lang rijden. Voordeel van de GS-rit : ik ga zeker niet in't slaap vallen op m'n motor. Ben wel een watje qua offroad rijden in het zand. Vind het nog steeds het moeilijkste van allemaal. Maar door het te ontwijken ga ik het ook niet onder de knie krijgen. Zand blijft toch nog altijd een beetje het verstand zoveel mogelijk op 0 zetten, blik in de verte en genoeg gas. Ik ga er nog over nadenken wat ik ga doen. Van de andere kant weet ik dat ik ooit eens naar Noord Afrika wil gaan rijden, en daar ligt er zand met hopen ... Dus moet ik het wel onder de knie krijgen.
PS Ik had verleden zaterdag een toffe kerel in m'n groep op de rit van Endurofun in Diest, op een R 80 GS, die met jou de Mokam offroadrit gereden heeft. Grtz. Indie.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.Afbeelding

ADVrider.com
Wulf

Bericht door Wulf »

Had graag geweest maar de RVV is voor mij heilig, ik ga altijd naar de RVV kijken.
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...:-)
Zeppe

Bericht door Zeppe »

Wild Cat schreef:Als het goe weer is, kom ik zeker af!!
Dat zou kunnen tegenvallen, gelet op de laatste voorspellingen :-x
Gisteren was er nog maar sprake van 25% kans op neerslag, ondertussen reeds 45%
Nu, aan 't zeetje heb je wel sneller kans op opklaring

ps : dit jaar zou het toch wel eens moeten lukken u in levende lijve te ontmoeten zeker
Zondag heb ik alleen heel even uwen "achterkant" gezien :shock:
je was volgens mij gehaast, hopelijk ben je die "verdoken fotograaf" niet aan dit tempo voorbij gereden

:eye:

ps 2 : die rode anjer moet je niet meer dragen, ik herken u nu wel
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
J
Contacteer:

Bericht door J »

Ronde?? is dat die kermiskoers die hier in mijn dorp stopt???? Zondag dus weer pintjes aan één € in Meerbeke.

Ik twijfel nog, of met Patrick HP2 naar die testosteronneks kijken of de rit. Of misschien zelfs gewoon pintjes aan 1€ in Meerbeke.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Wild Cat

Bericht door Wild Cat »

Zeppe schreef:Zondag heb ik alleen heel even uwen "achterkant" gezien :shock: je was volgens mij gehaast, hopelijk ben je die "verdoken fotograaf" niet aan dit tempo voorbij gereden
Ik hoop da ook! Mss tot zondag dan!
Grtz, Wild Cat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Zeppe schreef:Dat zou kunnen tegenvallen, gelet op de laatste voorspellingen :-x
79 % intussen. Wie bied meer. Maar just die zondag ertussenuit, want zaterdag zeven zonnen en maandag ook droog. Hopelijk verschuift het nog wat :-P
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Zeppe

Bericht door Zeppe »

WimLT schreef:
Zeppe schreef:Dat zou kunnen tegenvallen, gelet op de laatste voorspellingen :-x
79 % intussen. Wie bied meer. Maar just die zondag ertussenuit, want zaterdag zeven zonnen en maandag ook droog. Hopelijk verschuift het nog wat :-P

op verzoek : 92% :thumbdown:

Wild Cat

Bericht door Wild Cat »

Ze geven voor zondag aan de kust 's morgens nog kans op regen en buien, maar na de middag droog!! Afwachten dus!!
Grtz, Wild Cat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Zaterdag steek ik met dat goe weer in ieder geval den BBQ al eens aan. Zou dus kunnen dat het zondagmorgen ook nogal mistig is :drunken: :lol: :lol:

Wild Cat

Bericht door Wild Cat »

WimLT schreef:Zaterdag steek ik met dat goe weer in ieder geval den BBQ al eens aan. Zou dus kunnen dat het zondagmorgen ook nogal mistig is :drunken: :lol: :lol:
Iemand nodig om het vlees om te draaien? :-P :-P
Grtz, Wild Cat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat

Zeppe

Bericht door Zeppe »

Wild Cat schreef:
WimLT schreef:Zaterdag steek ik met dat goe weer in ieder geval den BBQ al eens aan. Zou dus kunnen dat het zondagmorgen ook nogal mistig is :drunken: :lol: :lol:
Iemand nodig om het vlees om te draaien? :-P :-P

Hela katje,

de Wim gaat nog geen vlees roosteren zene,

citaat : "zaterdag steek ik met dat goe weer in ieder geval den BBQ al eens aan"

dat is gewoon voor te testen of dat
- de ontsteking nog goed is
- hij op temperatuur komt
- de kolen nog niet vervallen zijn
- de buren nog verdraagzaam zijn
- etc

ps : Wim, vlees is niet goed voor uwen bloeddruk, ge meer vis eten (daar moet ge ook meer bij drinken!)

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Zeppe schreef:ps : Wim, vlees is niet goed voor uwen bloeddruk, ge meer vis eten (daar moet ge ook meer bij drinken!)
Straf dat ge dat zegt ! Ik heb voor de eerste keer in jaren de grootsten T-Bonesteak gekocht die ik kon vinden ! 'k Zal er dan maar veel bij drinken, zeker :drunken: :lol: :lol:

sabke69

Bericht door sabke69 »

WimLT schreef:
Zeppe schreef:ps : Wim, vlees is niet goed voor uwen bloeddruk, ge meer vis eten (daar moet ge ook meer bij drinken!)
Straf dat ge dat zegt ! Ik heb voor de eerste keer in jaren de grootsten T-Bonesteak gekocht die ik kon vinden ! 'k Zal er dan maar veel bij drinken, zeker :drunken: :lol: :lol:
Maar Wim toch, alle gekheid op een stokje, wees toch maar een beetje voorzichtig hoor,
Wie gaat er ons hier lik op stuk geven als gij horizontaal ligt?? :wink:
Trouwens als die T-Bone echt zo groot is, dan gaat ge toch helpers moeten hebben om te eten he :lol: :lol:
Allez veel plezier ermee en denk eraan, te is nooit goed he :drunken:
Sabke

BMW Vlaanderen lid
[/size][/i]
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

sabke69 schreef:Trouwens als die T-Bone echt zo groot is, dan gaat ge toch helpers moeten hebben om te eten he :lol: :lol: Allez veel plezier ermee en denk eraan, te is nooit goed he :drunken:
Ik ga die echt niet alléén binnenslokken :-P Uiteindelijk eet ik niet eens zoveel vlees hoor, maar nen T-bone is zo echt Amerikaans en vermits ik nen Amerikaanse (Oklahoma) BBQ heb, was ik dat al even van plan, maar het kwam er nooit van. Ik ga trouwens niet te gek doen, want ik hou de optie nog open om morgen deze rit te gaan rijden. Als het 's morgens hier droog is rond vertrekuur, zie ik ons nog wel naar 't zeetje rijden :wink:

Zeppe

Bericht door Zeppe »

WimLT schreef:
sabke69 schreef:Trouwens als die T-Bone echt zo groot is, dan gaat ge toch helpers moeten hebben om te eten he :lol: :lol: Allez veel plezier ermee en denk eraan, te is nooit goed he :drunken:
Ik ga die echt niet alléén binnenslokken :-P Uiteindelijk eet ik niet eens zoveel vlees hoor, maar nen T-bone is zo echt Amerikaans en vermits ik nen Amerikaanse (Oklahoma) BBQ heb, was ik dat al even van plan, maar het kwam er nooit van. Ik ga trouwens niet te gek doen, want ik hou de optie nog open om morgen deze rit te gaan rijden. Als het 's morgens hier droog is rond vertrekuur, zie ik ons nog wel naar 't zeetje rijden :wink:

:cheers:

Kunnen misschien samenkomen aan Texaco-space-naftstationneke op de E17!

:-(

Zeppe

Bericht door Zeppe »

Voila, route van het net geplukt,
een beetje (echt niet veel) gecorrigeerd zo hier en daar,
en in 't kaske gestoken.

Even naar de voorspellingen gaan kijken :
13° en 13% kans op neerslag,
kans is groot dat Zeppeke morgen in de Vlaanders gaat bollen :wink: .

Nog vlug even gaan tanken en we zijn er helemaal klaar voor.

:grin:

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Zeppe schreef:Kunnen misschien samenkomen aan Texaco-space-naftstationneke op de E17!
Kunnen we, maar ik pin mij toch nog niet op vast zenne :wink:

Als ik rond 9h00 aan de start wil zijn, moet ik om 7h30 thuis doorrijden en passeer ik ± 20 min later aan de Q8 in Kruibeke :idea:

Als ik kom is het met madam en zal het tempo naargelang zijn. Maar ja, met al dat flitsgeweld kan ne mens zich toch al niet veel niet meer permitteren, hé :-?

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Zeppe schreef:Voila, route van het net geplukt, een beetje (echt niet veel) gecorrigeerd zo hier en daar en in 't kaske gestoken.
Om dan tot de conclusie te komen dat dat eerste deel plots al twee km langer is dan in de pc :roll:

Zeppe

Bericht door Zeppe »

WimLT schreef:
Zeppe schreef:Kunnen misschien samenkomen aan Texaco-space-naftstationneke op de E17!
Kunnen we, maar ik pin mij toch nog niet op vast zenne :wink:

Als ik rond 9h00 aan de start wil zijn, moet ik om 7h30 thuis doorrijden en passeer ik ± 20 min later aan de Q8 in Kruibeke :idea:

Als ik kom is het met madam en zal het tempo naargelang zijn. Maar ja, met al dat flitsgeweld kan ne mens zich toch al niet veel niet meer permitteren, hé :-?

voila,

voor diegene die willen aankoppelen
07u50 aan 't nafstationneke in Kruibeke,

YvesGT(S) ?
Rbee ?
?

:wink:

Plaats reactie