Noord Kempen Tour 2011
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
John
- Contacteer:
Noord Kempen Tour 2011
Op 10 april is het weer zo ver!
Dus allen daarheen zekers?
Voor de NIET leden, deze tourrit start te Nieuwmoer, Café De Kroon (met ruime parking) en eindigt te Maria ter Heide, Taverne Ter Heide.
Start tussen 10,00 en 11,30.
Rit voorzien van GPS file (Garmin) Trippy en roadbook. Te downloaden via het ledenforum of via mijn internet-adres.
Dus allen daarheen zekers?
Voor de NIET leden, deze tourrit start te Nieuwmoer, Café De Kroon (met ruime parking) en eindigt te Maria ter Heide, Taverne Ter Heide.
Start tussen 10,00 en 11,30.
Rit voorzien van GPS file (Garmin) Trippy en roadbook. Te downloaden via het ledenforum of via mijn internet-adres.
Re: Noord Kempen Tour 2011
En wat is uw internet adres ? En vanaf wanneer staat het daar ???John schreef:mijn internet-adres.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
John
- Contacteer:
E-mail adres dan zenne muggezifter

John schreef:E-mail adres dan zenne muggezifter![]()
niet aantrekken John,
dat is van de pillen,
Wim kan daar echt niets aan doen
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
John schreef:E-mail adres dan zenne muggezifter![]()
Stuur ze dan maar al door, hé nonkel
Laatst gewijzigd door WimLT op 02 apr 2011, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ik wil niet Muggenziften, maar het is wel degelijk "MuggeNzifter"!!!John schreef:E-mail adres dan zenne muggezifter![]()
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
GSrijder
- Contacteer:
jakke schreef:Ik wil niet Muggenziften, maar het is wel degelijk "MuggeNzifter"!!!John schreef:E-mail adres dan zenne muggezifter![]()
Ik ga passen, Het is Parijs-Roubaix oep den televies dan.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Je mag mij de Garmin en Trippy file ook eens doorsturen zunne op mijn internet-adres
Houdoe
Je mag mij de Garmin en Trippy file ook eens doorsturen zunne op mijn internet-adres
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
John
- Contacteer:
Gulder snapt het toch nie helemaal zenne! Ik MOET een mailtje in mijn bus krijgen! Of denken jullie nu echt dat ik mij ga bezig houden met al jullie mail adressen op te zoeken.
Né!
Enheuu...ik stuur dat wel op maar dat wil NIET zeggen dat ge Uw kopke niet moet laten zien bij de inschrijving hé!
Né!
Enheuu...ik stuur dat wel op maar dat wil NIET zeggen dat ge Uw kopke niet moet laten zien bij de inschrijving hé!
-
Fox30
John,
ik ben van de partij en ga nog eens proberen een passagier mee te brengen, maar zal zeker aan Pascal NIET meer vragen om haar even te tonen hoe een GS rijdt,
zo heb ik er al een verloren,
Tot zondag
ik ben van de partij en ga nog eens proberen een passagier mee te brengen, maar zal zeker aan Pascal NIET meer vragen om haar even te tonen hoe een GS rijdt,
zo heb ik er al een verloren,
Tot zondag
Mail is verstuurd eentje met roadboek zodat ik deze op het werk nog kan printen en dat garmin gedoe om een te proberen...John schreef:Gulder snapt het toch nie helemaal zenne! Ik MOET een mailtje in mijn bus krijgen! Of denken jullie nu echt dat ik mij ga bezig houden met al jullie mail adressen op te zoeken.
Né!

Héla ! Strekenbol ! Enveloppeke aanklikken onder avatar gaat niet al te veel zweet kosten, mij gedachtJohn schreef:Gulder snapt het toch nie helemaal zenne! Ik MOET een mailtje in mijn bus krijgen! Of denken jullie nu echt dat ik mij ga bezig houden met al jullie mail adressen op te zoeken.
Né!

-
John
- Contacteer:
Willem, ge kunt den boom in (den hoogste
)
-
costerke
John schreef:Willem, ge kunt den boom in (den hoogste)
Hoho John, denk aan zijne bloeddruk hé, seffens valt em dood.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
-
chocoladepitje
- Contacteer:
Aléé mensen... Wim is niet meer van de jongste en denk toch eens aan zen tikkertje!
Doem, doem toch. Zo'n zwart schaap zoooo plagen. Ge moest u allemaal schamen sé!
Have mercy people.... have mercy.
Nadine
Doem, doem toch. Zo'n zwart schaap zoooo plagen. Ge moest u allemaal schamen sé!
Have mercy people.... have mercy.
Nadine
The mind is like a parachute, it only functions when its open.
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
Hahaha, als ge toch daar zijt, haal gelijk dat verlaagd zadel naar benedenJohn schreef:Willem, ge kunt den boom in (den hoogste)
Yep, nog steeds die boom nie kunne vinde sé
Da moet da erges zijn, Belge is groot als ge alle wegen moet hebbuhh
MG Breva 850
Dien John heeft geen medelijden met ne mens, jong ! Na al zijn gepest hier, moest ik deze morgen weeral dringend op controle natuurlijkcosteR(T)ke schreef:Hoho John, denk aan zijne bloeddruk hé, seffens valt em dood.![]()

En wat denkte ? Nog altijd TE HOOG

-
John
- Contacteer:
´Khem oek nen oogen bloeddruk, woar is dieje control? 
Inderdaad Wim, nog altijd TE HOOG gegrepen.WimLT schreef:Dien John heeft geen medelijden met ne mens, jong ! Na al zijn gepest hier, moest ik deze morgen weeral dringend op controle natuurlijkcosteR(T)ke schreef:Hoho John, denk aan zijne bloeddruk hé, seffens valt em dood.![]()
![]()
-
costerke
Denk dat ie dan van die "blauwe" pillekes moet bijnemen.RBee schreef:Inderdaad Wim, nog altijd TE HOOG gegrepen.WimLT schreef:Dien John heeft geen medelijden met ne mens, jong ! Na al zijn gepest hier, moest ik deze morgen weeral dringend op controle natuurlijkcosteR(T)ke schreef:Hoho John, denk aan zijne bloeddruk hé, seffens valt em dood.![]()
![]()
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
Hoe zit dat met die route op dienen site??????
-
John
- Contacteer:
Zeg eens nonkel...Ofwel wacht ge tot het op de ledenzone staat en anders moete eens goed lezen hé!
-
Jo De Paepe
Toeme,
'k weet nog niet of ik er zondag ga geraken , begin last van mijnen bloeddruk te krijgen
Eerst eens op control gaan
'k weet nog niet of ik er zondag ga geraken , begin last van mijnen bloeddruk te krijgen
Eerst eens op control gaan
Wij komen ook:
Marcel & Martine
Bart & Charon
Luc & Julie
Arthur & Ingrid
Tot zondag John
Marcel & Martine
Bart & Charon
Luc & Julie
Arthur & Ingrid