Harald schreef:Hoe zit dat met die route op dienen site??????
Staat ze nu op diene site of op de ledenzone of moet ge een mail sturen....
Ingewikkelde zaak hé zeg.... ne mens zou er een hoge bloeddruk van krijgen
Moderator: GVN
Harald schreef:Hoe zit dat met die route op dienen site??????

GPS:N51 04.199 E5 08.972Vanuit Schoten kan je best ineens naar de Nieuwmoer (start rit) rijden, denk ikjudge schreef:Voor ons de eerste keer met de club ben al meer dan een jaar lid![]()
![]()
Altijd werk maar laat dat voor een keer liggen![]()
zijn er nog die vanuit schoten vertrekken waar en wanneer ?Patrick en daniella

WimLT schreef:Vanuit Schoten kan je best ineens naar de Nieuwmoer (start rit) rijden, denk ikjudge schreef:Voor ons de eerste keer met de club ben al meer dan een jaar lid![]()
![]()
Altijd werk maar laat dat voor een keer liggen![]()
zijn er nog die vanuit schoten vertrekken waar en wanneer ?Patrick en daniella
Gewoonlijk wordt er afgesproken om van een afspreekpunt naar de start van de rit te rijden als het wat verder is van de thuisbasis. Voor ons Antwerpenaars: Hasselt, Brussel, Gent, Ardennen, Kortrijk, enz ... Moest er iemand zo kortbij toch willen afspreken, kan dat natuurlijk ook
Yves GT schreef:Vertrek vanuit Hoboken, zijn er nog uit deze buurt die meegaan.
@ Zeppe & Rbee gaan jullie ook en kunnen we eventueel ergens afspreken ( allee als k nog mee mag na men verstek van vorige week)
Het weer ziet er alvast heel goed uit.
Groetjes yves
Zeppe schreef:Yves GT schreef:Vertrek vanuit Hoboken, zijn er nog uit deze buurt die meegaan.
@ Zeppe & Rbee gaan jullie ook en kunnen we eventueel ergens afspreken ( allee als k nog mee mag na men verstek van vorige week)
Groetjes yves
Gy moogt nog mee, zene bazeke.
Da moet hier eerst wel besproken en gestemd worden hé.![]()
Maar te dikwijls gaat ge dat toch niet mogen doen, we moeten op u kunnen rekenen want anders vlieg je uit ons clubke![]()
Clubke gaat misschien wa groter zijn zondag.
Misschien kunnen wij afspreken aan de Rijkswachtkazerne op de A12 rond 9.15u.
Wat denkt ge?
Zal er eens over slapen.![]()
RBee schreef:Zeppe schreef:Yves GT schreef:Vertrek vanuit Hoboken, zijn er nog uit deze buurt die meegaan.
Groetjes yves
Gy moogt nog mee, zene bazeke.
Da moet hier eerst wel besproken en gestemd worden hé.![]()
Oeps, heb ik hier een overtreding van het intern reglement aan mijn been![]()
Maar te dikwijls gaat ge dat toch niet mogen doen, we moeten op u kunnen rekenen want anders vlieg je uit ons clubke![]()
Clubke gaat misschien wa groter zijn zondag.
d'r kan er altijd nog wel eentje bij
Misschien kunnen wij afspreken aan de Rijkswachtkazerne op de A12 rond 9.15u.
Wat denkt ge?
Zal er eens over slapen.![]()
zie maar dat ge geen nachtmerries hebt![]()
Met een paar pinten moet die stemming wel te beinvloeden zijn he.Zeppe schreef:Da moet hier eerst wel besproken en gestemd worden hé.
Zie da ge me al da slapen da kanon moar ni vergetRBee schreef:Zal er eens over slapen.

Nope, het was mijn kat.WimLT schreef: dan stuur je ook jouw chicken, hé
We zullen daar eens simpel op antwoorden, alhoewel onze Wim me al voor was.GSrijder schreef:Hoe noemt deze rit, De vierkante banden rit![]()
![]()
![]()
Zo te zien niet het favoriete speelterein voor een GS. Veel te veel kaarsrechte banen en dorpskommenDa's zo meer iets voor oude mannen met zelf in elkaar geknutselde brommers of boten
![]()
![]()
Veel plezier morgen maar ik pas voor deze rit.
OKJohn schreef:Maarheuu...GSrijder, we hebben u niet nodig om ambiance te hebben zulle! Daar zorgen we zelf wel voor