Nug nog leren scherp stellen he Luc.... Ik mijn best maar doen om mooi op de foto te staan, maar 't is precies David Hamilton... allez, maar dan zonder naakt..luc boxer schreef: ff vlug enkel foto’s getrokken.
Noord Kempen Tour 2011
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: Noord Kempen Tour 2011

-
John
- Contacteer:
Iets boven de tachtig motoren, met het (duo) vrouwvolk bij rond de honderd deelnemers. Zeker niet slecht dus! 
Er waren wel twee iets latere deelnemers die het niet nodig vonden van zich in te schrijven. (eentje met GS dacht ik)
Ze zijn buiten op het terras van "De Kroon" gaan zitten en na een vermoedelijke koffie vertrokken.
Heren, het is wél de bedoeling van je te melden voor je aan de rit begint hé!
Er waren wel twee iets latere deelnemers die het niet nodig vonden van zich in te schrijven. (eentje met GS dacht ik)
Ze zijn buiten op het terras van "De Kroon" gaan zitten en na een vermoedelijke koffie vertrokken.
Heren, het is wél de bedoeling van je te melden voor je aan de rit begint hé!
-
Fox30
@ Jo, en gelijk heb je.John schreef:Dat was ook de bedoeling Jo! Mooie baantjes tot Lommel, om daarna de terrasjes op te zoeken, en dan zijn we meestal aangewezen op dorpskernen.Jo De Paepe schreef:Ja ,
'k heb de rit zelfs al gereden![]()
Schoon ritje , mooie natuur ,vooral het deel tot Lommel.
Zo zien we ook eens een streek waar we anders zelden komen
Ideaal om eens lekker ontspannen te toeren, het moet niet altijd een Ardennenrace zijn
En aan de andere deelnemers...bedankt hé mensen!
@ John, zoals ik je aan de finish al zei, zalige rit in de achtertuin. Van mij mogen er nog meer aan deze kant van Vlaanderen zijn.
Ritten in de uithoeken van dit landje spreken me niet erg aan, want van en naar het eindpunt ligt ook soms al op 200 km per dag.
Mooie mix vandaag van binnenbaantjes, bochtjes en zeker niet te vergeten, terrasjes.
Schrijf me maar al in voor de editie 2012.
Fox30
PS: ook bedankt aan diegenen die opmerkten dat m'n rijstijl er op vooruit gaat.
Hoi,
Snel even iemand zijn internetje geleend wegens zelf geen toegang meer....
Nonkel bedankt voor het ritje.. 't was leuk en vlot. Zo vlot dat ik nog op tijd thuis was voor den Boonen met nen kapotte fiets in bos van wallert te zien stil staan. Maar het was fijn om er nog eens te kunnen bij zijn en nog eens mensen live te zien ipv te horen via telefoon Nu kan de RT weer even op stal tot Sauerland.
Luc leuke foto's....
Zeg nu zelf dat wij wegpirraten zijn die altijd vlammen... Hier komt Jan met de pet wel mooi buiten om op zijn fietske.... maar daar wordt niets van gezegd door de Schouppe... Ik vind dat niet verantwoord om zo'n risico te nemen zonder aangepaste kledij.....

Ook goed opgemerkt door de Luc... de nieuwe trui in de koers. Die met de meeste body krijgt de blauwe trui

Ik ga hier nog wat pinten pakken op een verjaardagfeestje... Het gaat jullie goed en tot in den bocht....
GRTS Danny
Snel even iemand zijn internetje geleend wegens zelf geen toegang meer....
Nonkel bedankt voor het ritje.. 't was leuk en vlot. Zo vlot dat ik nog op tijd thuis was voor den Boonen met nen kapotte fiets in bos van wallert te zien stil staan. Maar het was fijn om er nog eens te kunnen bij zijn en nog eens mensen live te zien ipv te horen via telefoon Nu kan de RT weer even op stal tot Sauerland.
Luc leuke foto's....
Zeg nu zelf dat wij wegpirraten zijn die altijd vlammen... Hier komt Jan met de pet wel mooi buiten om op zijn fietske.... maar daar wordt niets van gezegd door de Schouppe... Ik vind dat niet verantwoord om zo'n risico te nemen zonder aangepaste kledij.....

Ook goed opgemerkt door de Luc... de nieuwe trui in de koers. Die met de meeste body krijgt de blauwe trui

Ik ga hier nog wat pinten pakken op een verjaardagfeestje... Het gaat jullie goed en tot in den bocht....
GRTS Danny
Dat van die brug vind ik noig een minimum en te verwaarlozen ,als je ziet waar ze in België allemaal weer aan het kloten zijn .
Zelf was het weer een mooie oefening om al rijdende met de garmin even om te rijden zonder te stoppen .
Was zelfs op de ring van Mol een stuk waar je normaal volgens mijn garmin 1100 meter verder moest om dan een U bocht te nemen .
Maar wie niks organiseerd heeft altijd makkelijk praten het was een mooi en georganiseerd stuk .
Tot de volgende en dat zal voor ons lommel zijn
patrick en daniella
is de gps weer in orde voor duitsland eind deze week
Zelf was het weer een mooie oefening om al rijdende met de garmin even om te rijden zonder te stoppen .
Was zelfs op de ring van Mol een stuk waar je normaal volgens mijn garmin 1100 meter verder moest om dan een U bocht te nemen .
Maar wie niks organiseerd heeft altijd makkelijk praten het was een mooi en georganiseerd stuk .
Tot de volgende en dat zal voor ons lommel zijn
patrick en daniella
is de gps weer in orde voor duitsland eind deze week
BLAFFENDE HONDEN BIJTEN NIET
K 1200 LT-R 850 RT
K 1200 LT-R 850 RT
.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 17:32, 2 keer totaal gewijzigd.
-
John
- Contacteer:
Hahaha!
Lolbroek 
Klopt Luc, lens wordt nog met "schroevendraaier" aangedreven, de laatste lenzen elektrisch.luc boxer schreef: Eerste maal deze lens aan het testen, er is nog wat werk aan deze reageert precies iets trager dan de vorige.
Brug was wel toegankelijk,gewoon efkes stuk plastiek zeil uit de weg houden en je kon met de moto perfect door.
Tof ritke,niet helemaal afgemaakt,vanuit Lommel binnendoor gereden tot aan Bonheiden.
Mercikes voor de rit,John.
Grtz
Geert
Tof ritke,niet helemaal afgemaakt,vanuit Lommel binnendoor gereden tot aan Bonheiden.
Mercikes voor de rit,John.
Grtz
Geert
Te lang naar brug gezocht.
Rustig gereden en veel terrasjes gedaan, resultaat = heel weinig
fototjes.
Rustig gereden en veel terrasjes gedaan, resultaat = heel weinig
fototjes.
Toffe dag,
Goei weer,leuke rit,met toffe bende op stap en blijven hangen in ter heide.
Dus 23.00h thuis.
Greets Bart en Sharon.
Goei weer,leuke rit,met toffe bende op stap en blijven hangen in ter heide.
Dus 23.00h thuis.
Greets Bart en Sharon.