nazicht rit gemaakt in mapsource
Moderator: GVN
nazicht rit gemaakt in mapsource
hallo
op paasmaandag zelf een rit in elkaar gestoken en gereden, aangezien dit de eerste rit is die ik in mapsource maak, zou ik het leuk vinden mocht één van de experten in deze materie de rit even nakijken voor zover als mogelijk.
na het rijden heb ik zelf al wat details bijgestuurd maar een degelijke controle lijkt me toch aangewezen.
de rit vertrekt in Malmedy en eindigt na 205 km in Soumagne.
we hebben ons reuze geamuseerd op de, naar eigen mening, zeer mooie rit en wie weet kunnen we hem later ergens programmeren?
laat maar horen en alvast dank
grt, eric
op paasmaandag zelf een rit in elkaar gestoken en gereden, aangezien dit de eerste rit is die ik in mapsource maak, zou ik het leuk vinden mocht één van de experten in deze materie de rit even nakijken voor zover als mogelijk.
na het rijden heb ik zelf al wat details bijgestuurd maar een degelijke controle lijkt me toch aangewezen.
de rit vertrekt in Malmedy en eindigt na 205 km in Soumagne.
we hebben ons reuze geamuseerd op de, naar eigen mening, zeer mooie rit en wie weet kunnen we hem later ergens programmeren?
laat maar horen en alvast dank
grt, eric
Re: nazicht rit gemaakt in mapsource
Als je de rit gereden hebt en bijgestuurd, en alles verliep goed, dan snap ik niet goed wat je nog wil laten nakijken! 

R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
Eric,
stuur ze maar eens door, dan kijk ik ze eens na. Doe dit graag, werken in mapsoep
stuur ze maar eens door, dan kijk ik ze eens na. Doe dit graag, werken in mapsoep

Rij niet sneller dan je beschermengel kan vliegen
dag Jakke
ik denk dat een rit maken meer inhoud dan enkele viapunten plaatsen, maar misschien zie ik dat fout.
bv: twee maal kwam ik op een zandweg uit die op de kaart niet te zien was en werd aangeduid als "weg", ook had ik bij "te vermijden" het nodige aangevinkt.
ik had ook ergens een "way-point" gezet waar ik niet werd naar toe geleid, er is me ooit uitgelegd dat je automatisch naar dat punt wordt geleid als je dat ergens plaatst ook al ligt het naast de route, blijkbaar niet dus?
alvast dank voor de reactie.
grt, eric
ik denk dat een rit maken meer inhoud dan enkele viapunten plaatsen, maar misschien zie ik dat fout.
bv: twee maal kwam ik op een zandweg uit die op de kaart niet te zien was en werd aangeduid als "weg", ook had ik bij "te vermijden" het nodige aangevinkt.
ik had ook ergens een "way-point" gezet waar ik niet werd naar toe geleid, er is me ooit uitgelegd dat je automatisch naar dat punt wordt geleid als je dat ergens plaatst ook al ligt het naast de route, blijkbaar niet dus?
alvast dank voor de reactie.
grt, eric
ok Serge, rit zit in uw mailbox.
laat maar horen.
grt, eric
laat maar horen.
grt, eric
-
Hoi,
Ik wil ze ook wel eens bekijken...
Gr, meca.
Ik wil ze ook wel eens bekijken...

Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
waarvoor dank.
zit in uw mailbox.
grt, eric
zit in uw mailbox.
grt, eric
naar een waypoint dat naast een route ligt word je niet heen geleid. je komt er alleen voorbij als het deel uit maakt van je route.eric GT schreef:dag Jakke
grt, eric
bv. je maakt ergens een waypoint en klikt dit ook aan tijdens het maken van je route. je vind dit ook terug bij "routeeigenschappen"
greetz
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
-
eric GT schreef:waarvoor dank.
zit in uw mailbox.
grt, eric
Thanks...mail terug.

Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....