Fluo oranje BMW helm

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
bmwbiker

Fluo oranje BMW helm

Bericht door bmwbiker »

Hoi Motorrijders,

Dit is mijn eerste berichtje op dit forum, na verschillende jaren met mijn bmw helm sys.4, is deze aan vervanging toe, mijn 1ste keuze gaat naar de BMW systeem 6 helm.
Ook de schubert 3 helm lijkt me goed, doch mijn voorkeur gaat naar de bmw helm, vandaag gaan kijken en passen (winge motors) en zou deze helm graag hebben in het fluo oranje, omdat je als motorrijder niet genoeg kunt opvallen in het verkeer, en motorrijders met een fluo oranje helm zie je al van ver rijden.
Maar het probleem is dat deze fluo oranje kleurige helmen niet leverbaar zijn, weet iemand waar ik dergelijke helm (maat 62-63) kan kopen of desnoods bestellen, de normale prijs van de andere kleuren is 540€, ik weet niet wat deze kleur kan en mag kosten, weet zelfs niet waar je er eentje kan kopen.
Indien iemand weet waar, heel graag een berichtje, zoniet zie ik me genoodzaakt toch die schubert 3 helm te kopen.

mvg.

Eddy
Freddie

Re: Fluo oranje BMW helm

Bericht door Freddie »

Zijn niet te krijgen in fluor oranje, wel in fluor geel.
K1600 GT - 2012 - 215.000 km
Harald

Bericht door Harald »

Ik dacht ze gezien te hebben bij Ludwig in St Niklaas.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
bmwbiker

Bericht door bmwbiker »

Bedankt Harald,

Heb een mail gestuurd naar de winkel in St. Niklaas bij Ludwig, om te vragen of ze er nog hebben en ook in die maat uiteraard.

groetjes

Eddy
p@rick

Bericht door p@rick »

bmwbiker schreef:Bedankt Harald,

Heb een mail gestuurd naar de winkel in St. Niklaas bij Ludwig, om te vragen of ze er nog hebben en ook in die maat uiteraard.

groetjes

Eddy

Ik heb vorige week bij Ludwig zo'n fluo-oranje helm gekocht, maat 60-61. Ben er deze week voor de eerste keer mee op pad geweest en moet zeggen dat ie qua pasvorm, draagcomfort en vooral qua lawaai (nog) veel beter meevalt dan z'n voorganger, de Sys-5.
Bij Antwerp Motor Store (Jorssen) hebben ze ook oranje-fluo's in voorraad, zij het niet meer in alle maten. Even bellen ?
De gele fluo's zijn doorlopend verkrijgbaar, de oranje fluo's niet, als de voorraad uitgeput is moeten de dealers opgeven hoeveel ze er terug willen hebben, en vanaf dat ze samen terug 100 of meer stuks willen bestellen, kan er effectief een nieuwe bestelling geplaatst worden.
Wat me wel is opgevallen : Ik had al 'n nieuwgekochte Sys-4 en Sys-5, beiden in maat 56-57 en die zaten als gegoten, nu (voor de 6) moest ik ineens naar maat 60-61 om er eentje te hebben die goed zat. Moest ik de Schuberth C3 gekozen hebben (gepast bij RAD in Willebroek), dan had ik bij maat 56-57 kunnen blijven.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
bmwbiker

Bericht door bmwbiker »

Hoi mannen bedankt voor jullie hulp en raad, heb mijn fluo oranje helm bij Ludwig kunnen vastleggen, ze hadden er gelukkig nog eentje van mijn maat 62/63 in voorraad, morgenvroeg kan ik hem ophalen, ik heb ook een schubert C3 gaan passen en deze is mij door de verkoper zelf afgeraden, ga dus voor de bmw systeem 6.

nogmaals dank voor de tip.

Mvg Eddy
edargpu

Bericht door edargpu »

@ bmwbiker,
vergeet P@rick zijn percentje niet hé :mrgreen: :mrgreen:
Edargpu :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
bmwbiker

Bericht door bmwbiker »

Percentje, ik dacht ginder in de winkel percent te vragen voor mij!!!! ale een dikke pint kan eraf, waar en wanneer? en als ik mag meedrinken, maar ik ken niemand van dat forum? ben zelfs geen lid van de bmw motor club vlaanderen, daar twijfel ik ook al aan, maar het lijkt me wel een gezellige boel????
Ik ben van de streek van vlaams Brabant, Kortenberg.
Ik rij met een GS1200 ('97) daarvoor een gs1150 met madam achterop en al een viertal jaar heeft mijn madam een roadster 1200 ook van ('97) wij bollen meestal onder ons tweetjes.

ale misschien tot hier of daar, ik zal uitkijken naar de fluo oranje helmen!!!

groetjes Eddy
bmwbiker

Bericht door bmwbiker »

Ben wat mis met de jaartallen het moest zijn 2007 ipv 97' maar dat hadden jullie al door hé.
costerke

Bericht door costerke »

bmwbiker schreef:Percentje, ik dacht ginder in de winkel percent te vragen voor mij!!!! ale een dikke pint kan eraf, waar en wanneer? en als ik mag meedrinken, maar ik ken niemand van dat forum? ben zelfs geen lid van de bmw motor club vlaanderen, daar twijfel ik ook al aan, maar het lijkt me wel een gezellige boel????
Ik ben van de streek van vlaams Brabant, Kortenberg.
Ik rij met een GS1200 ('97) daarvoor een gs1150 met madam achterop en al een viertal jaar heeft mijn madam een roadster 1200 ook van ('97) wij bollen meestal onder ons tweetjes.

ale misschien tot hier of daar, ik zal uitkijken naar de fluo oranje helmen!!!

groetjes Eddy
Eddy, misschien volgende week vrijdag(den dertiende :shock: ) eens naar "den axe" in Herent komen(vanaf 19u).
Maandelijkse bijeenkomst van de club. Ben ook van Kortenberg. Kunnen dan eens kennismaken en ene drinken
zodat je beter het jaartal van uwe tuffer kunt onthouden. :lol: :mrgreen:

Groetjes Rudy.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
bmwbiker

Bericht door bmwbiker »

Ale ik ga proberen te komen den 13de te komen, en met oranje helm!!! als alles goed gaat morgen.

Als ik kan komen kan jij me al herkennen, je kent mijn naam en aan mijne moto en mijnen oranje helm, van jou weet ik alleen dat je Rudy noemt.

We zien wel hoe het loopt.

groetjes Eddy
costerke

Bericht door costerke »

bmwbiker schreef:Ale ik ga proberen te komen den 13de te komen, en met oranje helm!!! als alles goed gaat morgen.

Als ik kan komen kan jij me al herkennen, je kent mijn naam en aan mijne moto en mijnen oranje helm, van jou weet ik alleen dat je Rudy noemt.

We zien wel hoe het loopt.

groetjes Eddy
als ik gene helm op heb zul je mij herkennen aan mijne kletskop. :lol:

Groetjes Rudy.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
bmwbiker

Bericht door bmwbiker »

Ale dat is al en goede tip, mijn haar is super kort geschoren om het grijs niet te zien. Alleen mijn grijze snor zie je.

Als je van Kortenberg bent zal je wel weten waar we wonen, ik vermoed dat je met je moto moet tanken wel wij wonen schuin tegenover het benzine station shell op de Leuvensesteenweg, een vrijstaaande woning in het wit geschilderd, en een omheining met klimop, vroeger woonde naast mij de Witte, een motostuntman, hij had die garage in Erps op de steenweg, is nu verhuisd naar de Haachtsesteenweg, voila nu weet je al waar ik woon.

Misschien tot op vrijdag den 13de, ben niet bijgelovig.

Groetjes

Eddy
Plaats reactie