zadel GS 650 TWIN

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
vdwaetsy

zadel GS 650 TWIN

Bericht door vdwaetsy »

Beste

Ik rijd met een BMW GS 650 bouwjaar 2009 twin (dus nieuw model) maar ben niet tevreden van het zadel. Is zowel hard, smal aan zitvlak, en scherp een billen/liesgedeelte;

Mijn echtgenote heeft online een ander zadel gekocht via wunderlich. We zijn daar ook niet tevreden over. We hebben gekocht op zicht en op bespreking van het artikel. Deze fout willen we niet meer maken. In de laatste editie van motoren en toerisme staat een artikel over zadels. Heel interessant. Heb al die firma's aangeschreven. Maar is weerom literatuur.

We zijn eigenlijk op zoek naar motars die een nieuw/aangepast zadel hebben (helemaal nieuw, overtrokken) op hun BMW GS 650 twin. Wat is jullie ervaring? Is het eventueel mogelijk dat zadel eens van dichtbij te komen bekijken.

mvg
Sylvie Van de Waeter
mjy009

Re: zadel GS 650 TWIN

Bericht door mjy009 »

In M&T van maart staat een heel artikel over motorzadels.
Daar kan je aanbieders vinden die een zadel op jouw maat en naar jouw wensen kunnen aanpassen.
vdwaetsy

Bericht door vdwaetsy »

ja dat weet ik staat ook in mijn bericht maar lees even verder :wink:
Zeppe

Bericht door Zeppe »

vdwaetsy schreef:Beste

Ik rijd met een BMW GS 650 bouwjaar 2009 twin (dus nieuw model) maar ben niet tevreden van het zadel. Is zowel hard, smal aan zitvlak, en scherp een billen/liesgedeelte;

Mijn echtgenote heeft online een ander zadel gekocht via wunderlich. We zijn daar ook niet tevreden over. We hebben gekocht op zicht en op bespreking van het artikel. Deze fout willen we niet meer maken. In de laatste editie van motoren en toerisme staat een artikel over zadels. Heel interessant. Heb al die firma's aangeschreven. Maar is weerom literatuur.

We zijn eigenlijk op zoek naar motars die een nieuw/aangepast zadel hebben (helemaal nieuw, overtrokken) op hun BMW GS 650 twin. Wat is jullie ervaring? Is het eventueel mogelijk dat zadel eens van dichtbij te komen bekijken.

mvg
Sylvie Van de Waeter

Allo Sylvie,

Ik heb niet onmiddellijk een oplossing voor uw probleem, maar...
wat ga je doen met het zadel dat je kocht via wunderlich ?
Ik zou daar wel een belangstelling voor kunnen tonen.(mits correcte prijs, kleur, ...;etc)

ik hoor het wel

en succes in uw zoektocht
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
vdwaetsy

Bericht door vdwaetsy »

wel het is zo wij zijn met twee en mijn vrouw is wel tevreden met dat wunderlich zadel dus zij gaat er met rijden maar ik zoek een ander
rdk1960

Bericht door rdk1960 »

Hoi,

ik heb mijn zadel laten aanpassen door Bruno Aleda (brunoaleda@hotmail.com).

Maar ik weet niet of hij dit nu nog doet.
Stuur hem anders eens een mailtje.

Hij kan er wat van !
Woont in Mortsel. Hij rijdt met een GSA en heeft zijn eigen zadel aangepast en doet ook opmaak van Vespa's.
Leef vandaag - denk niet aan morgen - maar vergeet overmorgen niet !
vdwaetsy

Bericht door vdwaetsy »

als ik een nieuw zadel heb, plaatst ik mijn oude zadels alsook mijn wunderlich zadel hier op de site?
Zeppe

Bericht door Zeppe »

vdwaetsy schreef:als ik een nieuw zadel heb, plaatst ik mijn oude zadels alsook mijn wunderlich zadel hier op de site?
Zoals reed eerder gemeld,
ik heb zeker belangstelling voor dat "Wunderlich-zadel"

ik hoor het graag

:wink:
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Plaats reactie