Saarland
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
fronteradriver
Saarland
Ik ben op zoek naar een leuk hotel in het Saarland (D)
Iemand een idee?
Ook Garmin-routes zijn welkom.
We zouden voor 4 dagen gaan...
Iemand een idee?
Ook Garmin-routes zijn welkom.
We zouden voor 4 dagen gaan...
Gl1800 (2002)
Swt 400 (2010)
Django 50 (2016)
Swt 400 (2010)
Django 50 (2016)
Re: Saarland
http://www.gasthof-braun.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Probeer maar eens http://www.dagstuhlerhof.de" onclick="window.open(this.href);return false; in Wadern. Zijn net terug van een weekendje Saarland met in totaal 16 motorvrienden. We waren er al in 2009 en 2010. Prima kamers, bedden, eten, een carport voor de motor enz enz enz. kortom een prima stek.
groetjes,
groetjes,
Renzo,
Honda 400 C 1992, Honda Pacific Coast 1998, BMW R1150RT 2006, R1200 RT LC 2014 / Ebony
2016 Mei Saarland, mei/juni Calabria & Basilicata ( Zuid-Italie), aug/sept Emilia-Romagna & Alpen( Noord-Italie)
Honda 400 C 1992, Honda Pacific Coast 1998, BMW R1150RT 2006, R1200 RT LC 2014 / Ebony
2016 Mei Saarland, mei/juni Calabria & Basilicata ( Zuid-Italie), aug/sept Emilia-Romagna & Alpen( Noord-Italie)
-
fronteradriver
qluc schreef:http://www.gasthof-braun.de
Dit ligt in het Sauerland, niet in het Saarland
Daar waren we dit jaar...
Gl1800 (2002)
Swt 400 (2010)
Django 50 (2016)
Swt 400 (2010)
Django 50 (2016)
-
Ed Jonkmans
@frontadriver: ik heb wel wat liggen: heenreis , rondritten (lussen) vertrekkend vanuit het hotel (Hotel Bliesbruck - Herbitzheim), en terugreis. (4 dagen in totaal)
Als je wil kan ik je wel wat doorsturen, zoals het Garmin Gps- bestand en het papieren roadbook. Zelf hebben m'n vrouw en ik deze routes gereden. Stuur me je e-mailadres en ik deponeer wat in je box.
Vlotte ritten, afgewisseld met wat leuks om te zien (St.Odille, Saverne, scheepslift, leuke dorpjes, ...)
Onze terugreis "viel" echt tegen, toen we net Luxemburg binnenreden gingen we in een steil-omlaag-gaande bocht onderuit over een hoop gras.
Gevolg: enkel gebroken, veel kneuzingen;idem voor m'n vrouw.
Grtz
Ed
Als je wil kan ik je wel wat doorsturen, zoals het Garmin Gps- bestand en het papieren roadbook. Zelf hebben m'n vrouw en ik deze routes gereden. Stuur me je e-mailadres en ik deponeer wat in je box.
Vlotte ritten, afgewisseld met wat leuks om te zien (St.Odille, Saverne, scheepslift, leuke dorpjes, ...)
Onze terugreis "viel" echt tegen, toen we net Luxemburg binnenreden gingen we in een steil-omlaag-gaande bocht onderuit over een hoop gras.
Grtz
Ed
-
Jo De Paepe
Hoi Ed ,
we zijn ook plannen in dei richting aan het maken .
Graag had ik ook de GPS files ontvangen.
Dank bij voorbaat
we zijn ook plannen in dei richting aan het maken .
Graag had ik ook de GPS files ontvangen.
Dank bij voorbaat
-
Ed Jonkmans
@ Jo de paepe en @ fronteradriver: als alles goed is liggen de routes in je mail- box.
Veel rijplezier!
Grtz
Ed
Veel rijplezier!
Grtz
Ed
-
Jo De Paepe
OK thanks ,
ge hebt er enen te goed
ge hebt er enen te goed
-
fronteradriver
Ik heb je gemailed....Ed Jonkmans schreef:@ Jo de paepe en @ fronteradriver: als alles goed is liggen de routes in je mail- box.
Veel rijplezier!
Grtz
Ed
Gl1800 (2002)
Swt 400 (2010)
Django 50 (2016)
Swt 400 (2010)
Django 50 (2016)
-
costerke
Ook via Thomas cook gedaan? Ik wel. Waren wel prachtige routes,vooral de route in de vogezen, hotel was wat minder maar ja, het was ook geen 4sterren hé.Ed Jonkmans schreef:@frontadriver: ik heb wel wat liggen: heenreis , rondritten (lussen) vertrekkend vanuit het hotel (Hotel Bliesbruck - Herbitzheim), en terugreis. (4 dagen in totaal)
Grtz
Ed
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
-
Ed Jonkmans
Voor ons voldeed het hotel. Het is inderdaad geen 4-sterrenhotel. (de prijs ook niet)
Je kan natuurlijk evengoed in de buurt wat anders zoeken.
Wij boekten inderdaad via Thomas Cook (Is eigenlijk een realisatie van Vrij uit).
De hoteleigenaar (Bliesbrück) heeft ook verscheidene routes in dezelfde streek, die kan je bij hem zo hebben.
Hij zag dat wat " Vrij uit" doet, hij zeker zo goed kan. Vandaar.... enfin zo vertelde hij ...
Grtz
Ed
Je kan natuurlijk evengoed in de buurt wat anders zoeken.
Wij boekten inderdaad via Thomas Cook (Is eigenlijk een realisatie van Vrij uit).
De hoteleigenaar (Bliesbrück) heeft ook verscheidene routes in dezelfde streek, die kan je bij hem zo hebben.
Hij zag dat wat " Vrij uit" doet, hij zeker zo goed kan. Vandaar.... enfin zo vertelde hij ...
Grtz
Ed
-
Ed Jonkmans
@fronteradriver: ik heb een nieuwe mail gestuurd, en ditmaal naar het juiste adres (hoop ik)
Grtz
Ed
Grtz
Ed