vervangen kryptonite slot met ronde sleutel?
Moderator: GVN
vervangen kryptonite slot met ronde sleutel?
Ik bezit een Kryptonite beugelslot met ronde sleutel. Ik las er ergens iets over dat dat gratis vervangen wordt door Kryptonite omdat ... het slot met ronde sleutel met een "balpen" kan geopend worden....
Wie heeft concrete info hierover? Of de ruilactie al gedaan een en nieuw ontvangen. Het moet iets zijn met courier UPS ...?
met dank,
Paul
Wie heeft concrete info hierover? Of de ruilactie al gedaan een en nieuw ontvangen. Het moet iets zijn met courier UPS ...?
met dank,
Paul
Ha Paul,
Ik heb (had eigenlijk) ook zo'n Kryptonite met ronde sleutel.
Ik heb mij enkele weken geleden geregistreerd op hun site en vorige vrijdag is UPS het slot thuis komen ophalen.
Ik verwacht nu binnenkort opnieuw het bezoek van UPS met een nieuw slot met een platte sleutel.
Ter info: mijn slot was al van '97.
-Paul-
Ik heb (had eigenlijk) ook zo'n Kryptonite met ronde sleutel.
Ik heb mij enkele weken geleden geregistreerd op hun site en vorige vrijdag is UPS het slot thuis komen ophalen.
Ik verwacht nu binnenkort opnieuw het bezoek van UPS met een nieuw slot met een platte sleutel.
Ter info: mijn slot was al van '97.
-Paul-
Dit onderwerp kwam een tijdje geleden al eens op het forum.
Hopelijk vinden jullie hier de nodige info
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... highlight=
Groetjes,
Walt
Hopelijk vinden jullie hier de nodige info
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... highlight=
Groetjes,
Walt
R1150RT
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Hoi,
Om kort te zijn. Ik had me van in't begin al ingeschreven op de lijst. Duurde nogal. Toen kreeg ik een UPS nummer.
Het ophaalorder van UPS was echter verstreken voor ik er erg in had. Had maar één probleem, als ik mijn Kryptonite meegaf had ik geen slot meer
Heb me ondertussen het strafste slot van ABUS gekocht.
Zal het nog eens proberen.
Xavier
Om kort te zijn. Ik had me van in't begin al ingeschreven op de lijst. Duurde nogal. Toen kreeg ik een UPS nummer.
Het ophaalorder van UPS was echter verstreken voor ik er erg in had. Had maar één probleem, als ik mijn Kryptonite meegaf had ik geen slot meer
Heb me ondertussen het strafste slot van ABUS gekocht.
Zal het nog eens proberen.
Xavier
Ik zou het toch maar proberen Martin.Martin M. schreef:Gezien ik ook zo'n slot bezit, heb ik de site opgezocht. Blijkt dat ik uit de boot val gezien mijn slot als te oud('96) wordt beschouwd.![]()
Kan dat?
Groeten.
Gegevens ingeven op de website en afwachten.
Veel succes
R1150RT
verwisselen
Vandaag is UPS voor de derde keer met mijn nieuwe sloten van kryptonite langs geweest. Nu heeft mijn vrouw ze in ontvangst genomen. Ik heb begin vorige maand mail verstuurd en nu is alles ok van service gesproken.
Als je deugdzaam bent met mate,hoef je niets te laten
Rasse
Bij registratie hebt ge een afdruk gekregen van u aanmelding. Normaal moest ge dat afprinten, ik heb er een schermafdruk van gemaakt en in een word doc geplakt. Toen ik na 14 dagen geen reactie op mijn registratie had gekregen heb ik dat opgestuurt via mail naar hen. Enkele uren later al antwoord dat mijn aanmelding wel degelijk in behandeling was en een week later is het oude slot afgehaald. In u plaats zou ik dus deze bevestiging van registratie ook eens opsturen via mail, aangezien je registratie in de lopende actie periode heeft plaatsgehad zou dit toch nog in orde moeten komen.
Bij registratie hebt ge een afdruk gekregen van u aanmelding. Normaal moest ge dat afprinten, ik heb er een schermafdruk van gemaakt en in een word doc geplakt. Toen ik na 14 dagen geen reactie op mijn registratie had gekregen heb ik dat opgestuurt via mail naar hen. Enkele uren later al antwoord dat mijn aanmelding wel degelijk in behandeling was en een week later is het oude slot afgehaald. In u plaats zou ik dus deze bevestiging van registratie ook eens opsturen via mail, aangezien je registratie in de lopende actie periode heeft plaatsgehad zou dit toch nog in orde moeten komen.
Groetjes Swa
Ik hoor ook niks : heb 2 geprobeerd, eerste keer een maand of 7 geleden, tweede keer in september. Herinneringsmail van 10 oktober ll bleef onbeantwoord. Blijkbaar klikt het niet tussen Amerikanen en mij: toen ik een CB-scherm bestelde bleef het ook weken aanslepen.
Hello,
Below you’ll find an e-mail form your company.
Today we are October, 10th. Since your mail below, I did not receive anything anymore.
Can you check this?
Thank you very much,
Geert VN
Belgium,
Europe
Thank you for your Kryptonite order placed on September 04, 2005.
Your Reference Number Is : 132368
When your order is ready to ship, you will receive an e-mail from pkginfo@ups.com with a link you your UPS call tag. Normal lead time to receive your call tag is 10-14 days. Please make sure that this email address is not blocked by your IPS or any SPAM blocker you may have on your computer.
Shipping Information:
Full Name:
Geert VN
Address Line 1:
XXXX (censuur..
)
Order Details:
1 - KryptoDisco
If you are returning a U-Lock for replacement, please be sure to remove your bracket spline from the lock before sending, so that you can use it with your new lock. Do not return your bracket or spline, as brackets will not be supplied with your replacement lock.
If you are getting a replacement Disc lock for a New York Chain, please keep the chain and return the EV Disc Lock padlock only, so that you can use it with your new EV Disc Lock padlock. Do not need to return the chain.
Please go to http http://www.kryptonitelock.com for more info
Please note: This e-mail message was sent from a notification-only address
that cannot accept incoming e-mail. Please do not reply to this message.
Again, thank you for your order.
Hello,
Below you’ll find an e-mail form your company.
Today we are October, 10th. Since your mail below, I did not receive anything anymore.
Can you check this?
Thank you very much,
Geert VN
Belgium,
Europe
Thank you for your Kryptonite order placed on September 04, 2005.
Your Reference Number Is : 132368
When your order is ready to ship, you will receive an e-mail from pkginfo@ups.com with a link you your UPS call tag. Normal lead time to receive your call tag is 10-14 days. Please make sure that this email address is not blocked by your IPS or any SPAM blocker you may have on your computer.
Shipping Information:
Full Name:
Geert VN
Address Line 1:
XXXX (censuur..
Order Details:
1 - KryptoDisco
If you are returning a U-Lock for replacement, please be sure to remove your bracket spline from the lock before sending, so that you can use it with your new lock. Do not return your bracket or spline, as brackets will not be supplied with your replacement lock.
If you are getting a replacement Disc lock for a New York Chain, please keep the chain and return the EV Disc Lock padlock only, so that you can use it with your new EV Disc Lock padlock. Do not need to return the chain.
Please go to http http://www.kryptonitelock.com for more info
Please note: This e-mail message was sent from a notification-only address
that cannot accept incoming e-mail. Please do not reply to this message.
Again, thank you for your order.
Nel mezzo del cammin di nostra vita...
R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola