antenne gatafdichting + verlengstuk vr schroef achtervering
Moderator: GVN
antenne gatafdichting + verlengstuk vr schroef achtervering
Hallo iedereen,
Van bij de aanschaf van mijn R850RT had ik al spijt dat er een antenne op stond, en wist ik dat ik deze op termijn er wel eens zou afhalen. Omdat ik het linker kuipzijdeel er toch moest afhalen om mijn batterij te vervangen, zag ik dat ik zo ook de antenne er kon afhalen. Echter zit je dan met een gat van 18mm waar ik toch een iet of wat propere afdekking zou willen voor vinden. Weet iemand of zoiets bestaat, en liefst iets dat ik in dezelfde kleur kan kleuren zodat het niet te veel opvalt?
Tevens ontbreekt bij mijn bijhorend gereedschap het verlengstuk (sleuf) om mijn achtervering makkelijk te kunnen instellen. Ik vermoed dat het past op de bijgeleverde schroevendraaier. Kan iemand mij daar misschien aan helpen?
Alvast bedankt!
Wago
Van bij de aanschaf van mijn R850RT had ik al spijt dat er een antenne op stond, en wist ik dat ik deze op termijn er wel eens zou afhalen. Omdat ik het linker kuipzijdeel er toch moest afhalen om mijn batterij te vervangen, zag ik dat ik zo ook de antenne er kon afhalen. Echter zit je dan met een gat van 18mm waar ik toch een iet of wat propere afdekking zou willen voor vinden. Weet iemand of zoiets bestaat, en liefst iets dat ik in dezelfde kleur kan kleuren zodat het niet te veel opvalt?
Tevens ontbreekt bij mijn bijhorend gereedschap het verlengstuk (sleuf) om mijn achtervering makkelijk te kunnen instellen. Ik vermoed dat het past op de bijgeleverde schroevendraaier. Kan iemand mij daar misschien aan helpen?
Alvast bedankt!
Wago
Re: antenne gatafdichting + verlengstuk vr schroef achtervering
Ik heb er een plug ingezet die je ook gebruikt voor het vastzetten van auto interieurdelen.
Kun je niet de stif van de schroevendraaier uit het handvat trekken en omkeren?
Als ik me niet vergis kan je in een autoshop de dingen vinden die bedoelt zijn om het gat van een antenne af te dekken.
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
Ik zie het inderdaad al voor me, en lijkt mij ook heel minimalistisch in dikte en zo. Enkel zit ik nu nog met de vraag welke auto ik daar voor moet kopenlekkerweg schreef:Ik heb er een plug ingezet die je ook gebruikt voor het vastzetten van auto interieurdelen.
CeesBmw schreef:Kun je niet de stif van de schroevendraaier uit het handvat trekken en omkeren?
is zo Cees je kan dat er zo dikwijls uittrekken en omkeren als je maar wilt, maar daarmee gaat het niet 15cm langer worden hé, of moet ik er misschien eens over wrijven
Ik ben een R1100RT aan het slopen, misschien zit de gereedschapset er nog bij. Ik zal fff kijken in de loop van de week
CeesBmw schreef:Ik ben een R1100RT aan het slopen
EEN BMW SLOOP JE TOCH NIET ZO MAAR!!! Die DEMONTEER je op zijn minst, en je bewaart alle onderdelen netjes in een "Juwelendoos"
-
Jo De Paepe
Cees ,
check je PB eens aub
check je PB eens aub