ABS Storing K1200RS

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
pelelaur

ABS Storing K1200RS

Bericht door pelelaur »

Hallo,

Gisteren een duik tegen moeder aarde gedaan met mijn K1200RS. Eerste keer in mijn leven als motorrijder dat ik zoiets voor heb...
Ik belandde gelukkig in het gras en heb geen asfalt of beton geraakt... gelukkig maar. Uiterlijk zo goed als niets te zien aan mijn motor. Pinkers lagen eraf maar gewoon terug opgeklikt. Ben eigenlijk tot stilstand gekomen tegen een bergje zand met gras op en ben alzo over mijn stuur gestuiterd. De motor was op de linkerkant gevallen en draaide nog. Bij het wegcatapulteren per ongeluk nog aan de gas gedraaid waardoor het achterwiel nog flink tolde. Motor bleef draaien en stilgelegd met noodstopknopje. Na een minuutje met een passant de motor terug recht gezet. Starte onmiddellijk weer. Alles ok nu behalve mijn ABS lampjes die heen en weer flikkeren zoals een spooroverweg.... Vraag is, hoe krijg ik die weer uit... reset? Alleen mogelijk via een diagnose? Wie weet raad?

ABS sensor voorwiel schijnt nog mooi vast te zitten.

Alvast bedankt.

Peter
HONDA TRANSALP - HONDA VARADERO - HONDA SUPER BLACKBIRD XX - BMW R1150RT - HONDA PAN EUROPEAN - BMW K1200RS - nu R1200RT (2008)
Danny

Re: ABS Storing K1200RS

Bericht door Danny »

de storing ligt allicht aan 't op z'n zijkant liggen (rembekrachtiging??)olieniveau effe te laag
ik kan hem wel effe voor je resetten, uitlezen als je wil :wink:
pelelaur

Re: ABS Storing K1200RS

Bericht door pelelaur »

Storing gereset, probleem opgelost!
HONDA TRANSALP - HONDA VARADERO - HONDA SUPER BLACKBIRD XX - BMW R1150RT - HONDA PAN EUROPEAN - BMW K1200RS - nu R1200RT (2008)
Plaats reactie