Aanhangwagen

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Stormrider

Re: Aanhangwagen

Bericht door Stormrider »

costerke schreef:
Onlangs een Poloke Bleu motion gezien met een trekhaak op. :-?
Monteren is meestal geen probleem. Alleen heeft de fabrikant in sommige gevallen geen sleepgewichten voorzien. Bij de voertuigen waar er wel een verticale kogeldruk staat opgegeven kan de trekhaak nog dienst doen als bevestigingspunt voor een fietsendrager. Indien er echter totaal geen melding van sleepgewichten en verticale kogeldruk is, is een trekhaak niet toegelaten. Deze voertuigen worden op de autokeuring dan ook afgekeurd :-( indien ze zijn voorzien een trekhaak.

Ik wil alleen maar zeggen dat je tegenwoordig moet opletten als je een wagen aankoopt met de intentie om een trekhaak te monteren. Kijk dan zeker naar het europees gelijkvormigheidsattest of er sleepmassa's en een verticale kogeldruk staan vermeld.

Grtz,
Patrick
Stappen

Bericht door Stappen »

Wifi schreef:Ik denk eraan om deze te kopen (VEE Motortrailer). Iemand ervaring mee?

Afbeelding
Ik ben reeds een paar jaar zo'n trailer in mijn bezit . En ben daar tot op heden zeer tevreden over.
Om de veiligheid van deze kleine bandenmaat te verhogen werd mij aangeraden om deze met stikstof onder druk te zetten.
Dit zou het opwarmen moeten verminderen, bij lange autobahn-ritten.
Indien je twijfelt over de kwaliteit van de banden,
dan kan je Maxxis-banden steken (meer draagvermogen en degelijke kwaliteit)
Geniet vandaag, het is later dan je denkt
qluc

Bericht door qluc »

Zou je die tweedehands al kunnen verkrijgen?
Hoe werken deze trailers eigenlijk?
Zijn er nog andere systemen mogelijk?
J
Contacteer:

Bericht door J »

nog iets over aanhangers. Koop aub uw aanhanger licht genoeg. Asl je met dat ding moet sleuren krijg je echt wel de wubbe. Ik ben al enkele jaren tevreden van een klein aanhangertje dat je eens de moto er af is kan gaan mee wandelen. Elke keer weer dank ik mezelf dat ik dan niet echt zo'n groot zwaar geval heb gekocht.

Afbeelding

zelfs met deze GSA geeft dat spel geen krimp nog niet tegen 120/u en ..

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Plaats reactie