Voer en Eifelrit - Zondag 19/06 as
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voer en Eifelrit - Zondag 19/06 as
Hallo beste Beemers,
Dat is hier zo stil !
Zijn we zondag niet van de partij?
Verwacht dat dit toch wel een mooi ritje zou kunnen/moeten zijn.
mvg,
Zeppe
Dat is hier zo stil !
Zijn we zondag niet van de partij?
Verwacht dat dit toch wel een mooi ritje zou kunnen/moeten zijn.
mvg,
Zeppe
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Re: Voer en Eifelrit - Zondag 19/06 as
Hey Zeppe als het weer een beetje meezit wil ik deze wel rijden, zijn we toch al met 2 
Lid BMW-MC-VL
R1200GS, K1200GT, Honda XX Blackbird, Yamaha Diversion 900, Honda Shadow 600, ZUMO 550
R1200GS, K1200GT, Honda XX Blackbird, Yamaha Diversion 900, Honda Shadow 600, ZUMO 550
Ik gok op 3
Rbee zal ook wel mee rijden, denk ik.
Rbee zal ook wel mee rijden, denk ik.
14u - nog geen route te zien !
't zal subiet weer boksen worden om alles te downloaden, copieren, aanpassen en doorseinen naar 't bakske.
Moet op 15u30 vertrekken !!!

't zal subiet weer boksen worden om alles te downloaden, copieren, aanpassen en doorseinen naar 't bakske.
Moet op 15u30 vertrekken !!!
-
Jo De Paepe
Yep,
Staat er op !!!
Staat er op !!!
14u10 : route op ledenzone (dank u)
kunnen aan 't werk

kunnen aan 't werk
Zal veel van't weer afhangen. Om 750 km te bollen heb ik alleen zin als't lekker weer isZeppe schreef:Zijn we zondag niet van de partij?
Daarbij heb ik eigenlijk nog andere verplichtingen waar ik dan eerst nog aan moet kunnen ontsnappen
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Ok,Yves GT schreef:Hey Zeppe als het weer een beetje meezit wil ik deze wel rijden, zijn we toch al met 2
Indien het geen pijpenstelen regent,
8u - 8u10 aan de rijkswachtkazerne in Wilrijk (A12)
tot dan
@ Zeppe, das goe zal der zijn als de weergoden een beetje willen meewerken 
Lid BMW-MC-VL
Nope ... geen pijpenstelen gezien, maar ouwe wijven dat het hier regent ! ! !Zeppe schreef:Indien het geen pijpenstelen regent
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Jo De Paepe
Nope ... geen pijpenstelen gezien, maar ouwe wijven dat het hier regent ! ! !
Yep , hier ook .
en waaien .
Ben dan ook maar thuis gebleven . Heb trouwens nog maar net 4 dagen Saarland achter de rug.
Vanmiddag ,beetje verder werken aan mijn roadster.
dit was nog eens een zeer mooie en vlotte rit met dank aan de organisatoren!
een ritje met typisch "Belgisch" weer: meestal bewolkt met wat regen en wind, af en toe eens een zonnestraal, maar in een zeer mooie omgeving met mooie baantjes.
deze ritten die je zo tegen een gemiddelde snelheid van 80 - 90 km/h kan afhaspelen zijn altijd de mooiste.
rond 9 uur slechts maar enkele motoren aan de start, spijtig voor het werk van de organisatoren.
slecht weer? een uitleg voor "watjes", misschien moet de club splitsen in 2 delen; de BMW- en de BM"Watjes"club.
dat ik mijn motor moet kuisen neem ik er ook graag bij volgende week.
alée, laat de commentaar maar komen want het regent buiten.
groeten
een ritje met typisch "Belgisch" weer: meestal bewolkt met wat regen en wind, af en toe eens een zonnestraal, maar in een zeer mooie omgeving met mooie baantjes.
deze ritten die je zo tegen een gemiddelde snelheid van 80 - 90 km/h kan afhaspelen zijn altijd de mooiste.
rond 9 uur slechts maar enkele motoren aan de start, spijtig voor het werk van de organisatoren.
slecht weer? een uitleg voor "watjes", misschien moet de club splitsen in 2 delen; de BMW- en de BM"Watjes"club.
dat ik mijn motor moet kuisen neem ik er ook graag bij volgende week.
alée, laat de commentaar maar komen want het regent buiten.
groeten
Yiep,
Dat klopt allemaal wat hier boven staat (zeker dat van die "watjes").
Heb geen spijt dat ik er ben aan begonnen, integendeel.
Heb het zelfs heel de rit droog gehouden, maar dat kwam door het goede regenpak
't Was opvallende dat het voornamelijk GS'en waren die reden vandaag.
Maar daar rij je ook overal mee door : door regen en wind, door Voeren en Eifel, vlotte banen en off-road,
technische stukken en autosnelweg, laat maar komen.
@YvesGT : bedankt voor de company, den babbel en de koffie.
@Rbee : we hebben de tomaatjes van de vroegmarkt gemist
@WimLT : er zaten een paar bochtjes in waar je de pootjes van de LT weer had kunnen bijslijpen
tot de volgende, en hopelijk met mijn nief machien
Dat klopt allemaal wat hier boven staat (zeker dat van die "watjes").
Heb geen spijt dat ik er ben aan begonnen, integendeel.
Heb het zelfs heel de rit droog gehouden, maar dat kwam door het goede regenpak
't Was opvallende dat het voornamelijk GS'en waren die reden vandaag.
Maar daar rij je ook overal mee door : door regen en wind, door Voeren en Eifel, vlotte banen en off-road,
technische stukken en autosnelweg, laat maar komen.
@YvesGT : bedankt voor de company, den babbel en de koffie.
@Rbee : we hebben de tomaatjes van de vroegmarkt gemist
@WimLT : er zaten een paar bochtjes in waar je de pootjes van de LT weer had kunnen bijslijpen
tot de volgende, en hopelijk met mijn nief machien
Voor de organisatie (Bart +?) zeer mooie rit spijtig van het mindere weer maar dat heeft ons weer eens niet tegen gehouden om te genieten van de vlotte baantjes, mooie bochtjes en de prachtige uitzichten.
Hopelijk laat je je niet ontmoedigen door de povere opkomst en steek je volgend jaar er weer zo eentje ineen.
@ Zeppe yep was weer ne geslaagde dag en Offroad ja ge weet ze wel te vinden he, de koffies waren welkom
Merci he mannen
Hopelijk laat je je niet ontmoedigen door de povere opkomst en steek je volgend jaar er weer zo eentje ineen.
@ Zeppe yep was weer ne geslaagde dag en Offroad ja ge weet ze wel te vinden he, de koffies waren welkom
Merci he mannen
Lid BMW-MC-VL
Kost niet zoveel als ge der eens mee op uw blaas gaat ook niet, héZeppe schreef:'t Was opvallende dat het voornamelijk GS'en waren die reden vandaag.
Pootjes staan al scherp genoeg

Was idd een mooie toer door voer en eifel,je voelt gewoon de overgang tussen belgisch en duits asfalt zonder naar de borden te kijken,arm belgie !
Verder goed geamuseerd ,af en toe een regenbuitje ,rustig op de weg,(voordeel van" slecht" weer)de rit is zeker voor herhaling vatbaar,hopelijk met wat meer volk.(hoe kan ik anders die bende leren kennen)
grts,steven&nancy
Verder goed geamuseerd ,af en toe een regenbuitje ,rustig op de weg,(voordeel van" slecht" weer)de rit is zeker voor herhaling vatbaar,hopelijk met wat meer volk.(hoe kan ik anders die bende leren kennen)
grts,steven&nancy
one live,live it !
De rare(aardige) in ter Heide.voske schreef:Was idd een mooie toer door voer en eifel,je voelt gewoon de overgang tussen belgisch en duits asfalt zonder naar de borden te kijken,arm belgie !![]()
Verder goed geamuseerd ,af en toe een regenbuitje ,rustig op de weg,(voordeel van" slecht" weer)de rit is zeker voor herhaling vatbaar,hopelijk met wat meer volk.(hoe kan ik anders die bende leren kennen)![]()
grts,steven&nancy
gisteren de rit gereden en ik was daar presies ni alleen
veel bmw zien rijden. zeer mooie toer en beter weer dan verleden zondag .dikke pluim aan de makers groetjes
Awel Rudy,en ge moet dan maar geen goeiedag zeggen ofwel kon je mee met ons aanpikkenboxer cup rm schreef:gisteren de rit gereden en ik was daar presies ni alleenveel bmw zien rijden. zeer mooie toer en beter weer dan verleden zondag .dikke pluim aan de makers groetjes
Ik hoop wel dat je hebt opgepast want een 2tal kilometer voor de Rürsee stonden ze in de boskes verdoken om te flitsen en ge moogt daar maar 50km/u en die
bochtjes kunnen U direkt in verleiding brengen
Groeten
Geert
he geert sorry maar ge waart ook vermist
de kurvertoer ga ik ook rijden mischien zie ik u daar wel .wou mij ook ni opdringen hee
tot later en de groetjes thuis