Valbeugel Givi
Moderator: GVN
Valbeugel Givi
Iemand ervaring met de Givi valbeugel voor gs1200r '05
http://www.rad.eu/nl/c/p/20121-givi-valbeugel-tn689.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
of zijn er betere vd zelfde prijsorde?
Ronnyb
http://www.rad.eu/nl/c/p/20121-givi-valbeugel-tn689.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
of zijn er betere vd zelfde prijsorde?
Ronnyb
wa japs..r1100r...r1200gs.... Triumph 1200 Expl. 800xrx, R1250gsa
-
ZapruderGS
Re: Valbeugel Givi
Goeie vraag ! Ben eveneens op zoek naar valbeugels voor zelfde model, zelfde bouwjaar.
Iemand goede raad of advies omtrent dit Givi product?
Groet
Groet
Nu nog een goed antwoord sé en we zijn weer tevredenZapruderGS schreef:Goeie vraag ! Ben eveneens op zoek naar valbeugels voor zelfde model, zelfde bouwjaar.
Groet
-
V
SW motech ongeveer dezelfde prijs.

Hepco & Becker +/- 200€ heb deze staan op de motor in het zwart. Gekocht bij de BMW dealer zonder meerprijs.
Grtz V

Hepco & Becker +/- 200€ heb deze staan op de motor in het zwart. Gekocht bij de BMW dealer zonder meerprijs.
Grtz V
Welke heeft uw voorkeur dan en SW motech te koop via??V schreef:SW motech ongeveer dezelfde prijs.
Grtz V
Grtz Ronny
-
V
Heb de valbeugel van SW motech ook gehad. Maar bij een enduro ritje is hij beschadigt. Je kan deze vinden bij
http://www.splash-design.com/epages/Splash.sf" onclick="window.open(this.href);return false;
De valbeugel van Hepco & Becker vindt ik mooier afgewerkt en is ook in het zwart te verkrijgen.
Grtz V
http://www.splash-design.com/epages/Splash.sf" onclick="window.open(this.href);return false;
De valbeugel van Hepco & Becker vindt ik mooier afgewerkt en is ook in het zwart te verkrijgen.
Grtz V
Hepco en Becker toch wel stilaan een referentie als 't er op aankomt van eens "gebruikt" te worden zonder nadien te moeten vervangen 
Op mijn GS van 2005 gaan toch ook valbeugels van Hepco & Becker komen, eigenlijk vooral omdat ik er dan ook de extra tankbeugels kan ophangen. Wat toch wel een extra zekerheid vormt en persoonlijk vind ik ze de motor mooier maken ook 
He,TomVT schreef:Op mijn GS van 2005 gaan toch ook valbeugels van Hepco & Becker komen, eigenlijk vooral omdat ik er dan ook de extra tankbeugels kan ophangen. Wat toch wel een extra zekerheid vormt en persoonlijk vind ik ze de motor mooier maken ook
Bij mij GS 2010 staat de valbeugel van Hepco & Becker sinds verleden week erop en ik moet zeggen dat ze er goed uit zien.
Stuur eens een foto als je die extra tankbeugels geplaatst hebt, ik heb nog getwijfeld om die er ook op te zetten, maar heb het uiteindelijk niet gedaan.
Mvg,
JGA
Tot nu niemand met Givi?
Ronny
Ronny
Dag Ronny,
Ik heb ook deze van SW Motech op mijn 1200 (model 2004) staan en ben er zeer tevreden over (al de nodige bescherming geboden in het veld
). Dus ik kan je deze ook zeker aanraden. Makkelijk zelf te monteren.
mvg,
Kris
Ik heb ook deze van SW Motech op mijn 1200 (model 2004) staan en ben er zeer tevreden over (al de nodige bescherming geboden in het veld
mvg,
Kris
Laatst gewijzigd door kulens op 27 jun 2011, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Iemand ervaring met " Bikeshop-online"
Ronny
Ronny
Ronny,
Ik heb mijn valbeugels via een Engelse site besteld: Motorcycle Road and Race Ltd
Let wel, men heeft me ook sterk afgeraden om tankbeugels te installeren. Een gewone GS zou nl. bij een val met tankbeugels het gevaar hebben om door te rollen, met alle gevolgen vandien. Een GSA heeft nl. een bredere tank waardoor deze niet (of minder?) de neiging heeft door te rollen. Dit is wat men mij heeft verteld...
mvg,
Kris
Ik heb mijn valbeugels via een Engelse site besteld: Motorcycle Road and Race Ltd
Let wel, men heeft me ook sterk afgeraden om tankbeugels te installeren. Een gewone GS zou nl. bij een val met tankbeugels het gevaar hebben om door te rollen, met alle gevolgen vandien. Een GSA heeft nl. een bredere tank waardoor deze niet (of minder?) de neiging heeft door te rollen. Dit is wat men mij heeft verteld...
mvg,
Kris
Let wel op dat ze groot/breed genoeg zijn ...
Ik heb die van BMW opstaan, en als uw moto valt ( daarom dienen ze) zijn ze iets te klein...maw : de cylinderkoppen worden beschadigd...hij ligt dan op de cylinderkop en de voetsteunen van de duo...
Nu heb ik de beschermkappen van de Adventure laten plaatsen, en uitgeprobeerd....(niet vrijwillig
) , en nu steunen ze op de kappen en de steunen...
De valbeugels werken dus niet zo goed als ik ervan verwachtte
Ik heb die van BMW opstaan, en als uw moto valt ( daarom dienen ze) zijn ze iets te klein...maw : de cylinderkoppen worden beschadigd...hij ligt dan op de cylinderkop en de voetsteunen van de duo...
Nu heb ik de beschermkappen van de Adventure laten plaatsen, en uitgeprobeerd....(niet vrijwillig
De valbeugels werken dus niet zo goed als ik ervan verwachtte
I like my bike!!
Ik kan uit ondervinding spreken dat valbeugels van SWmotech perfect hun werk doen
ik heb ze wel moeten vervangen na een schuiver van bijna 100m over Noors asfalt, er was bijna niets meer van over, gewoon
weggeslepen door het asfalt
maar de cilinderkoppen niet beschadigd, heb m'n reis kunnen voorzetten
maar je moet zelf de keuze maken en afwegen of je ze koopt voor het uitzicht ofwel waar ze voor moeten dienen
die van SW Motech kan je op ebay vinden voor ongeveer 160€
groeten
andré
ik heb ze wel moeten vervangen na een schuiver van bijna 100m over Noors asfalt, er was bijna niets meer van over, gewoon
weggeslepen door het asfalt
maar de cilinderkoppen niet beschadigd, heb m'n reis kunnen voorzetten
maar je moet zelf de keuze maken en afwegen of je ze koopt voor het uitzicht ofwel waar ze voor moeten dienen
die van SW Motech kan je op ebay vinden voor ongeveer 160€
groeten
andré
R 1250 GS '2021
K 100 basic '84
K 100 basic '84
-
ZapruderGS
Het lijkt hier een SW Motech clubje te worden en geen reacties over Givi.
Vooral het 'Noors asfalt' verhaal motiveert me dan om Givi definitief links te laten liggen.
Vooral het 'Noors asfalt' verhaal motiveert me dan om Givi definitief links te laten liggen.
Mss kan Givi zoiets ook wel aan......we gaan het ooit wel te weten komen.ZapruderGS schreef:Het lijkt hier een SW Motech clubje te worden en geen reacties over Givi.
Voor H&B zal ik niet kunnen gaan want volgens de foto steken die behoorlijk uit de cylinders en ik ben echt
beperkt in br voor inrit garage naast auto .
Ronny
-
MidlifeCruise
Hepco & Becker valbeugels voor een 1150gsa, waar bestellen?
Ik had ergens al eens gelezen dat je lang moet wachten?
Of misschien zelfs gaan afhalen?
Tips welkom!
Ik had ergens al eens gelezen dat je lang moet wachten?
Of misschien zelfs gaan afhalen?
Tips welkom!
Just call me Luc
gewoon Wunderlich, 5 dagen later liggen ze op de stoep 
-
ZapruderGS
Volg nu al een tijdje dit item met als resultaat dat er nog steeds geen gemonteerd staan op m'n 2005 GS.
Zal 't misschien anders aanpakken : heeft er iemand een H & B valbeugel te koop? Mag zelfs licht beschadigd zijn.
Zal 't misschien anders aanpakken : heeft er iemand een H & B valbeugel te koop? Mag zelfs licht beschadigd zijn.
Ik ga mij deze bestellen:
http://www.benl.ebay.be/itm/Hepco-Becke ... 53e9bda5f7" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot nu toe de goedkoopste leverancier die ik gevonden heb
http://www.benl.ebay.be/itm/Hepco-Becke ... 53e9bda5f7" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot nu toe de goedkoopste leverancier die ik gevonden heb
IK heb die van Givi 

Kan ik beamen. Vorige zondag (22/01) besteld en gisteren (25/01) al bij mij op de stoep.Danny schreef:gewoon Wunderlich, 5 dagen later liggen ze op de stoep
In de doos de valbeugels van H&B en een cardanschutz (valblok te monteren op de kardan).
Ziet er allemaal netjes uit en hopelijk houden we het ook zo.
MVG
Bruvex
GS'09 Mat Grijs, ESA
Bruvex
GS'09 Mat Grijs, ESA
Kan er iemand mij de volledige breedte geven van gemonteerde valbeugel SW-motech voor gs '05 aub?
Ben al geruime tijd aan het overwegen om deze te plaatsen daar ze volgens mij de minst brede zijn,
ik heb nml wijnig ruimte om garage box binnen te rijden als de auto er ook in staat, het gaat nu wel met wat
overschot maar veel mag er toch niet bijkomen.
Nu ik toch aan het bevragen ben: iemand een goedkoop adres voor SW-Motech?
bij voorbaat dank,
Groeten,
Ronnyb
Ben al geruime tijd aan het overwegen om deze te plaatsen daar ze volgens mij de minst brede zijn,
ik heb nml wijnig ruimte om garage box binnen te rijden als de auto er ook in staat, het gaat nu wel met wat
overschot maar veel mag er toch niet bijkomen.
Nu ik toch aan het bevragen ben: iemand een goedkoop adres voor SW-Motech?
bij voorbaat dank,
Groeten,
Ronnyb