led schijnwerpers op GS

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
GSrijder
Contacteer:

led schijnwerpers op GS

Bericht door GSrijder »

Vanaf een GS model 2008 zijn led verstralers beschikbaar voor de GS, die kosten geplaatst bij de dealer rond de 550€ a 600€ wat ik een behoorlijk dure prijs vind. OP Ebay vond ik de hele set, origineel met beugels, bedrading, knop, relais etc voor 465€ + 17€ transport wat ik ook nog iets "te" vind. klik.

De gewone verstralers zoals ze vroeger werden geplaatst zijn Hella, iemand een idee wie de producent van deze is.

De Led stralers zijn ook apart verkrijgbaar enkel met de adaptorkabels : 229€ + 17€ transport is ook niet van de poes
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Wiedewa

Re: led schijnwerpers op GS

Bericht door Wiedewa »

Van die bedragen val je echt om :shock:
Kun je ook vaak voor gaan tanken, en da's m'n hobby ook niet meer :grin:

Kijk hier eens, mischien zit er wel wat bruikbaars tussen http://www.samenkopen.net/" onclick="window.open(this.href);return false;

mvg Nico
MG Breva 850
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

euhmmm, van plan om naar ijsland te trekken, of gade er gelijk den John ne flikke moto van maken? :lol: Ik zou bij god nie weten waarom ik verstralers zou nodig hebben, steek ne xenon als ge geen licht genoeg hebt. Wanneer gade die dingen gebruiken? overdag brengt het nie op, ' snachts blaasde de tegenliggers vd weg, of zijde van plan om te gaan stropen en hedde ne lichtbak nodig :lol:

Zonder zever, als je gewoon in een autoshop es gaat neuzen of bv nen euroshop in sint-niklaas dan vind je verstralers voor nog geen 75 euro, alleen de beugels moet je dan nog iets op vinden, maar als je valbeugels hebt is dat ook makkelijk op te lossen
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
kris K1200LT

Bericht door kris K1200LT »

Ik volg Dirk ...
op mijn RS monteerde ik verstralertjes uit de Conrad-shop van zo'n 30 euro. Met een Inox strip twee mooie beugeltjes geplooid, dat was nodig omdat de ruimte tussen het voorspatbord en de lichtjes écht minimaal was ... standaard beugels waren goed maar voor die toepassing net niet goed genoeg.

Enfin, die goedkope stralertjes hebben toch drie jaar flink dienst gedaan ! Na drie jaar wel ff gladgeschuurd en matzwart gespoten.

Wat de Xenon betreft volg ik Dirk helemaal niet !
Let er maar eens op : bij een voertuig met een xenon lamp is het moeilijk om de afstand in te schatten ! M.a.w. voor je veiligheid moet je dat absoluut niet doen ... voor je veiligheid monteer je best twee extra mistlampjes die je desnoods in serie zet en op halve kracht laat branden. Een tegemoetkomend voertuig met meer dan één (niet verblindend ) lichtpunt is veel gemakkelijker in te schatten dan een exemplaar met één of, nog slechter, één verblindend exemplaar.

Wil je echter een gigantische lichtbundel om in duistere omstandigheden te kunnen rijden ... dan misschien toch beter bij touratech ofzo zijn ... maar dat kost inderdaad onredelijk veel geld.
John
Contacteer:

Bericht door John »

Dirk Pauwels schreef:euhmmm, van plan om naar ijsland te trekken, of gade er gelijk den John ne flikke moto van maken? :lol:
Hola Pola! Ge moet dat hier niet in elke topic gaan gebruiken hé! Ge weet toch dat "em" nog op een ander vlak aktief (is) was! Vandaar dus dat die flikken moeilijk gingen doen (denkelijk)
Deze motoren (allen van den deze) zijn toch geen "flikkenbrommers" of wat?
Afbeelding
Wiedewa

Bericht door Wiedewa »

John schreef:
Dirk Pauwels schreef:euhmmm, van plan om naar ijsland te trekken, of gade er gelijk den John ne flikke moto van maken? :lol:
Hola Pola! Ge moet dat hier niet in elke topic gaan gebruiken hé! Ge weet toch dat "em" nog op een ander vlak aktief (is) was! Vandaar dus dat die flikken moeilijk gingen doen (denkelijk)
Deze motoren (allen van den deze) zijn toch geen "flikkenbrommers" of wat?
Afbeelding
Zie ik zo een ga ik al aan de kant zonder 'n sirene te horen :grin:
MG Breva 850
jupke

Bericht door jupke »

Wiedewa schreef:
John schreef:
Dirk Pauwels schreef:
Afbeelding
Zie ik zo een ga ik al aan de kant zonder 'n sirene te horen :grin:
idem dito, maar dat is off topic.
Dirk Pauwels schreef:Zonder zever, als je gewoon in een autoshop es gaat neuzen of bv nen euroshop in sint-niklaas dan vind je verstralers voor nog geen 75 euro, alleen de beugels moet je dan nog iets op vinden, maar als je valbeugels hebt is dat ook makkelijk op te lossen
je kan ook een Migsel lampenbeugel kopen.
past altijd perfect en is ook nog mooi om te zien.

gr rob.
broem..broem..GAAAAZ
Bob

Bericht door Bob »

rob.vanbilsen schreef:je kan ook een Migsel lampenbeugel kopen.
past altijd perfect en is ook nog mooi om te zien.
Voor die beugels betaal je dan wel een pak meer dan voor de lampen.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Plaats reactie