kan er mij iemand het verschil uitleggen?
Wat is de beste plaats voor installatie?
bedankt !
mistlicht of verstraler
Moderator: GVN
mistlicht of verstraler
~~ BMW K100RS, Ducati ST2, BMW R1100S, BMW R1150GS ~~
Re: mistlicht of verstraler
Voor de montage kan je het best de MIGSEL beugel gebruiken.
deze is gemaakt voor de R1150GS/A.
kijk maar eens bij ledenzone, je zal migsel wel tegenkomen. (hij is van zonhoven).
voor de lampen...
mistlampen om gezien te worden en verlichting snachts in de breete, de zijkanten v/d baan dus.
verstralers voor verder vooruit te kijken.
bij HELLA is een mooi aanbod van verstrallers en mislampen te verkrijgen.
en al bij al ook nog best schappelijk van prijs.
gr rob.
deze is gemaakt voor de R1150GS/A.
kijk maar eens bij ledenzone, je zal migsel wel tegenkomen. (hij is van zonhoven).
voor de lampen...
mistlampen om gezien te worden en verlichting snachts in de breete, de zijkanten v/d baan dus.
verstralers voor verder vooruit te kijken.
bij HELLA is een mooi aanbod van verstrallers en mislampen te verkrijgen.
en al bij al ook nog best schappelijk van prijs.
gr rob.
broem..broem..GAAAAZ
-
erik6
- Contacteer:
Bij mij staan er verstralers op. Ik gebruik ze zelden. Ik overweeg zelfs om ze te vervangen met mistlampen om ze op die manier ook overdag te gebruiken om beter gezien te zijn.

YOO
Toch simpel, rechts een mistlicht, en links een verstraler
Het mistlicht rechts omdat die kant het dichts bij de wegrand staat, en dus de wegrand beter kan bijschijnen. Links de verstraler want wanneer je die opzet maakt 't toch geen bal uit of ie nu links of rechts staat. M'n F800GS is nu zo uitgerust en de laatste twee weken uitvoerig getest in de Alpen, en 't resultaat is domweg heel goed. Zo goed zelfs dat ik eraan denk om op de GSA 't zelfde te doen, en de xenon verstralers eraf te halen. Die laatste schijnen toch zo fel dat ik ze zelden of nooit kan gebruiken, als ik de lichtsignalen van de tegenliggers juist interpreteer
Wanneer de foto's van m'n laatste reis online staan zal ik enkele voorbeelden laten zien
Grtz, Philip!
Toch simpel, rechts een mistlicht, en links een verstraler
Het mistlicht rechts omdat die kant het dichts bij de wegrand staat, en dus de wegrand beter kan bijschijnen. Links de verstraler want wanneer je die opzet maakt 't toch geen bal uit of ie nu links of rechts staat. M'n F800GS is nu zo uitgerust en de laatste twee weken uitvoerig getest in de Alpen, en 't resultaat is domweg heel goed. Zo goed zelfs dat ik eraan denk om op de GSA 't zelfde te doen, en de xenon verstralers eraf te halen. Die laatste schijnen toch zo fel dat ik ze zelden of nooit kan gebruiken, als ik de lichtsignalen van de tegenliggers juist interpreteer
Wanneer de foto's van m'n laatste reis online staan zal ik enkele voorbeelden laten zien
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser