Scala Rider G4

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
erik6
Contacteer:

Scala Rider G4

Bericht door erik6 »

Scala Rider G4
Heeft er iemand ervaring met dit product. Kan het ingebouwd worden in de laatste BMW helm ? Het systeem van BMW vind ik TE duur.
Ik vraag mij af of die micro niet in de weg zit bij het openen en sluiten van de helm. Enfin ... iemand ervaring ? dank U
Welkom op mijn fotosite :
http://fotoalbum.godderis.be
Harald

Re: Scala Rider G4

Bericht door Harald »

Ik heb het ingebouwd in een Schubert C3.
De microfoon is vrij flexibel en zit niet in de weg.
inbouw is 5 min werk. :wink:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
erik6
Contacteer:

Bericht door erik6 »

Harald schreef:Ik heb het ingebouwd in een Schubert C3.
De microfoon is vrij flexibel en zit niet in de weg.
inbouw is 5 min werk. :wink:
Ik had mij laten wijsmaken dat je de set ook met een losse microfoon kon krijgen om in het kinstuk in te bouwen. Als dan echter bij mooi weer in stad rijd kun je niet praten met de duo zitter.
Maar op de site http://www.cardosystems.com/scala-rider ... 4-powerset is daar niets van te merken.
Harald

Bericht door Harald »

Klopt, dat is het sisteem voor een integraal helm.
Te koop in leuven bij 2 Point.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
pzbiker

Bericht door pzbiker »

Ik heb hem nu een goed jaar in mijn bezit, bleutoothverbinding met gsm werkt perfect, intercom met vier indien er geen gps tussenzit, ook perfect. De radio is niet om naar huis over te spreken, zolang je in hetzelfde gebied blijft, is het nog aanvaardbaar, anders meer gekraak en storingen dan muziek. De radio van mijn gsm werkt stukken beter, ik verbind die dan ook meestal via het meegeleverde kabeltje met mijn Scala g4.

De micro, is zoals Harald zegt heel flexibel en dus geen probleem om hem in de juiste positie te brengen, ik ben wel sinds deze week aan mijn tweede micro en luidsprekertjes toe ( in garantie ), volgens de verkoper een zwak punt bij de Scala, het uitvallen van de micro en het linkerluidsprekertje.

En de batterij, super, tijdens ons verlof op sommige dagen, acht uur aan een stuk in de intercom zitten babbelen, muziek luisteren en soms de madam nog eens aan de lijn gehad.

Alles bij elkaar gezien, geen slechte aankoop.
Afbeelding
erik6
Contacteer:

Bericht door erik6 »

pzbiker schreef:Ik heb hem nu een goed jaar in mijn bezit, bleutoothverbinding met gsm werkt perfect, intercom met vier indien er geen gps tussenzit, ook perfect. De radio is niet om naar huis over te spreken, zolang je in hetzelfde gebied blijft, is het nog aanvaardbaar, anders meer gekraak en storingen dan muziek. De radio van mijn gsm werkt stukken beter, ik verbind die dan ook meestal via het meegeleverde kabeltje met mijn Scala g4.

De micro, is zoals Harald zegt heel flexibel en dus geen probleem om hem in de juiste positie te brengen, ik ben wel sinds deze week aan mijn tweede micro en luidsprekertjes toe ( in garantie ), volgens de verkoper een zwak punt bij de Scala, het uitvallen van de micro en het linkerluidsprekertje.

En de batterij, super, tijdens ons verlof op sommige dagen, acht uur aan een stuk in de intercom zitten babbelen, muziek luisteren en soms de madam nog eens aan de lijn gehad.

Alles bij elkaar gezien, geen slechte aankoop.
Goed om te horen.
Mijn BMW helm kan ik nu probleemloos met één hand dichtklappen. Hopelijk lukt dat ook met die micro ertussen. Anders koop ik een model met een losse micro.
Plaats reactie