Heeft iemand enige ervaring met dit opzetspoilertje van Wunderlich op een K1100RS.
Ik zou op langere ritten wel wat minder gebulder rond de helm willen.
http://www.wunderlich.de/shopart/811002 ... o-ERGO.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast bedankt
spoilertje van Wunderlich
Moderator: GVN
-
STerling Will
Re: spoilertje van Wunderlich
Ik heb er ééntje op mijn R 1200 ST staan en daar ben ik wel tevreden over. Of dat het gebulder vermindert zou ik niet durven zeggen, ik rij trouwens altijd met oordoppen, maar tot 80 per uur kan ik met open vizier rijden en dat kon ik vroeger niet, keerzijde bij hoge snelheid minder rijwind op de borst waardoor de druk op de polsen niet afneemt.
ik overweeg er ook eentje op mijn K1200RS te zetten omwille van dezelfde reden: veel lawaai ik rij nochthans met de stilste systeemhelm van de wereld
Maar ondertussen heb ik wel door dat je omwille van het confort van een systeemhelm andere toegiften moet doen.
Voor ik bij Wunderlich een bestellingete plaats, laat ik wel eerst het originele stuur terug installeren. Het confortstuur ziet er voor mij niet zo ok uit en bovendien maak je dan geen gebruik van de aerodynamica van de moto... we'll see...
Voor ik bij Wunderlich een bestellingete plaats, laat ik wel eerst het originele stuur terug installeren. Het confortstuur ziet er voor mij niet zo ok uit en bovendien maak je dan geen gebruik van de aerodynamica van de moto... we'll see...
-
Jo De Paepe
Yep,
had vroeger ook een spoilertje op de RS . in combinatie met Schuberth C2 . Niet te doen van het gebulder.
Spoilertje maar 1 maal gebruikt en in de kast gegooid.
voor mij was de ideale combinatie . Scherm in laagste stand en helm vol in de wind stuur op hoogste positie zonder verhogers
Met de Scharck integraalhelm van mijn zoon was het zelfs zeer stil
had vroeger ook een spoilertje op de RS . in combinatie met Schuberth C2 . Niet te doen van het gebulder.
Spoilertje maar 1 maal gebruikt en in de kast gegooid.
voor mij was de ideale combinatie . Scherm in laagste stand en helm vol in de wind stuur op hoogste positie zonder verhogers
Met de Scharck integraalhelm van mijn zoon was het zelfs zeer stil