Moderator: GVN
Relax schreef:Tickets. Baaawb D. & Mark K.
Deze had ik bedrijfsmatig voor de productie van een hommage aan Johnny, het eindresultaat:KLT-SE schreef:voor de wielerfanaten onder ons:
een zeer prijzige foto van onze moedige zeeuw, Johnny Hogerland in de bolletjestrui, voor een hommage aan hem als hij thuiskomt.
In je tuinhuis.Dirk Pauwels schreef:Relax schreef:Tickets. Baaawb D. & Mark K.
En in welk rusthuis treden die dan op?
Heel mooi, zag de trailer vandaag in't echt bij toertocht in ZeelandKLT-SE schreef:Deze had ik bedrijfsmatig voor de productie van een hommage aan Johnny, het eindresultaat:KLT-SE schreef:voor de wielerfanaten onder ons:
een zeer prijzige foto van onze moedige zeeuw, Johnny Hogerland in de bolletjestrui, voor een hommage aan hem als hij thuiskomt.
http://www.youtube.com/watch?v=XoYENJpI9O8[/video]
Nope, alle prikkeldraad op in Yerseke, wordt zeker gebruikt als erehaag?luc boxer schreef: KLT-SE stickers met prikkeldraad had je niet meer![]()
![]()
berie schreef:Op de terugweg van een weekske Franse Alpen tot de vaststelling gekomen dat mijn Dainese-textielpak (na 6j intensief gebruik) zo lek als een zeef is geworden... Of zouden de 4 uur durende stortregen er ook iets mee te maken hebben?
Anyway, vandaag dus nieuw pakske gekocht bij RAD : IXS Montevideo & Caracas
Morgen eens uittesten tijdens een Ardennenritje ... Hopelijk regent het!!!![]()
Vrij prijzig ook!!Kmax schreef:Nieuwe in-ears van Shure de SE215![]()
Ja idd Jakke, maar zouden perfect zijn om in de helm te dragen omwille van de oorlussen, die ge dan achter uw oren kunt steken. Trouwens valt die prijs wel mee, want de kwaliteit is echt superjakke schreef:Vrij prijzig ook!!Kmax schreef:Nieuwe in-ears van Shure de SE215![]()
Gij hebt dus allemaal heel degelijk materiaal.jakke schreef:Yep, degelijk materiaal heeft idd zijn prijs!
Zoals de vorige?Iron Gonzo schreef:een rode helm![]()
Voor 60€,.....Iron Gonzo schreef:ja een sportintegraal van BMW