Ondertussen zal dat geen geheim meer zijn dat ik aan moto's sleutel en dat dat voor mij een hobby is, eigenlijk meer gepassioneerd door techniek
Ik wil graag helpen zoeken naar oplossingen, aanpassingen etc, ben God de vader niet maar heb toch al aardig wat BMW waterkes doorzwommen, tips geef ik en vele anderen hier op 't forum genoeg en graag.
Nu moet er toch iets van mijn hart en dat mag open en bloot in een topicske.
Ik krijg van Mr A een vraag via PB en geef daarop 't antwoord van dat even te bekijken, diagnostiseren en dan eventueel te herstellen of er een prijs op te kleven.
Nu krijg ik daarna te horen van iemand anders dat ze met deze prijs dan naar een dealer gaan, gekkenwerk he, ik help mensen verder, krijg hiervoor wat drinkgeld en koop daar weerom nieuwe sleutels van of andere prullen die mijn gereedschapskast steeds groter maken...
Eén dezer kom ik met zulke praktijken in moeilijkheden en 't zijn geen toeren he... wil je graag naar de dealer, doe dat dan. dieje mens kan iet aan een habbekrats werken.
Hij heeft personeel te betalen, een zaak etc en wil zelf ook rijkelijk vergoed worden (zijn goed recht)
Doe ik iets dan is dat een vriendendienst en daar ga je niet mee bij BMW zwieren, ik begrijp zulke dommigeheden helemaal niet.
In 't kort, ik wil graag mensen verder helpen zoals den Bob da doet of den Dirk, den John allemaal idealisten maar ga er niet over bij BMW leuteren ze hebben zulke lange teentjes op sommige plaatsen
wees blij dat je voor een appel en een ei goed gesteld bent!!!