BMW-amazone's heten we speciaal welkom op het forum . Ik wens je nog vele en behouden ritjes toe. Ik zou anders zeggen " laat je niet van de wijs brengen door die macho's", maar hier tref je alleen maar nuchtere, steriele, brave motorliefhebbers aan met het "hart" op de juiste plaats
BMW-amazone's heten we speciaal welkom op het forum . Ik wens je nog vele en behouden ritjes toe. Ik zou anders zeggen " laat je niet van de wijs brengen door die macho's", maar hier tref je alleen maar nuchtere, steriele, brave motorliefhebbers aan met het "hart" op de juiste plaats
Groetjes.
Martin
zo hoor ik je spreken ...
Stoffel
Inderdaad, er is iets van aan
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
heel veel welgekomen geheten ... juni is ierlandtijd en voor de rest klagen en zagen we heel veel over ons banden, het peperduur onderhoud, die klik-klak-klonk geluiden uit onze versnellingsbak, dat degoutant buitensporig olieverbruik van die boxers, diene ABS die de geest geeft als het dan eens echt nie moet en sommige mensen hun madam die niet de geest geeft als het dan eens moet ...
maw, we willen ne foto zoals de relax al liet vallen
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Na ons paard afgepakt te hebben ( dat groot boerenpaard dat in Lennik staat moest in Vollezele staan.)
En wat schrijf jij,dat Lennik nu ook al onze naam afpakt?
Is dit officieel? dus ja dit is een boergat . ALs ze daar in Lennink fier over zijn zijn wij dat ook over ons BOEREPAARD.
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
Xavier schreef:Van zodra je hem hebt fotootje posten hé
Hij staat al in de garage, maar ze moeten er nog cylinderbeschermers en een pakdrager opzetten. 'K ben gisteren toch al eens gaan kijken naar mijn beestje...