3 dagen UK
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
3 dagen UK
Begin oktober ga ik met een aantal gelijkgezinden naar UK voor een driedaagse trip: vrijdagochtend vertrekken, zondagavond terug thuis. Wie heeft suggesties, ervaringen of tips voor routes, hotellekes... Merci op voorhand voor jullie reacties...
gr Tom
gr Tom
Re: 3 dagen UK
Had je een deel van Engeland in gedachten?
Ik vind de zuidoost hoek saai, maar onderlangs door tuffen ri cornwall is wel grappig..
Ik rij zelf meestal door ri Oxford maar dan wel over de snelweg. En dan is 3 dagen erg kort.
Of je laat de moto staan in Calais, en gaat de kroeg in in Dover... dat kan natuurlijk ook...
Ik vind de zuidoost hoek saai, maar onderlangs door tuffen ri cornwall is wel grappig..
Ik rij zelf meestal door ri Oxford maar dan wel over de snelweg. En dan is 3 dagen erg kort.
Of je laat de moto staan in Calais, en gaat de kroeg in in Dover... dat kan natuurlijk ook...
-
edargpu
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
we hebben eigelijk helemaal nog niets in gedachte... we starten vanop een wit blad... Alle suggesties zijn welkom. Heb in een ver verleden ooit een roadtrip gedaan met de auto richting Oxford. Dat was idd tamelijk lang karren. Ik herinner me een mooi dorpje Marlborough (of zo iets). Als zuid-oost kust zo saai is, kunnen we daar idd beter wegblijven.
Ik zal de jarige eens contacteren, maar reacties en suggesties blijven natuurlijk welkom
Ik zal de jarige eens contacteren, maar reacties en suggesties blijven natuurlijk welkom
Die jarige heeft ondertussen geantwoord via 'n gewone mailtom71 schreef:we hebben eigelijk helemaal nog niets in gedachte... we starten vanop een wit blad... Alle suggesties zijn welkom. Heb in een ver verleden ooit een roadtrip gedaan met de auto richting Oxford. Dat was idd tamelijk lang karren. Ik herinner me een mooi dorpje Marlborough (of zo iets). Als zuid-oost kust zo saai is, kunnen we daar idd beter wegblijven.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
Bedankt Patrick voor je voorstel! Ik ben blij dat een leek als ik, kan terugvallen op sympathieke ervaren UK-gangers als jij. Hopelijk is je moto snel gerepareerd en is de schade aan je ego al even snel verleden tijd!
Ik laat je zeker iets weten wanneer we terug zijn!
groetjes Tom
groetjes Tom
Enjoy your journey !tom71 schreef:Bedankt Patrick voor je voorstel! Ik ben blij dat een leek als ik, kan terugvallen op sympathieke ervaren UK-gangers als jij. Hopelijk is je moto snel gerepareerd en is de schade aan je ego al even snel verleden tijd!
groetjes Tom
Greetz,
P@trick
P@trick
Hoe is dit tripje afgelopen ? Tips?
-
Freudig fahrer
Hello,
Ik heb net de ferry geboekt om eind september drie dagen in zuid-engeland te gaan rondhotsen.
Day 1 : Home, calais, Dover, canterbury, Guilford(B&B)
Day 2 : Guilford, windsor, London en omgeving, Guilford.
Day 3 : Guilford, Brighton, Dover, Calais, Home.
zit op een slordige 1200km op drie dagen.
als er mensen tips hebben...
greetz.
Ik heb net de ferry geboekt om eind september drie dagen in zuid-engeland te gaan rondhotsen.
Day 1 : Home, calais, Dover, canterbury, Guilford(B&B)
Day 2 : Guilford, windsor, London en omgeving, Guilford.
Day 3 : Guilford, Brighton, Dover, Calais, Home.
zit op een slordige 1200km op drie dagen.
als er mensen tips hebben...
greetz.