Mapsource vs Basecamp
Moderator: GVN
-
GSrijder
- Contacteer:
Mapsource vs Basecamp
Nadat ik op de Philip ( motoblog ) zijn site gelezen had dat Mapsource niet langer zal zworden opgevolgd door Garmin en Basecamp hét nieuwe progr. wordt dit dan ook gedownloaded. Eerlijkheidshalve heb ik de indruk dat Mapsource iets makkelijker in gebruik is of komt het door het jarenlange gebruik dat het progr al een beetje verankerd zit in de macht der gewoonte.
Wie heeft al ervaring met Basecamp en kan/wil nuttige tips daarover kwijt?
De Lifetime updater heb ik ook op pc staan en dat is wel een makkelijke optie voor het automatisch bijwerken van de kaarten.
Wie heeft al ervaring met Basecamp en kan/wil nuttige tips daarover kwijt?
De Lifetime updater heb ik ook op pc staan en dat is wel een makkelijke optie voor het automatisch bijwerken van de kaarten.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Re: Mapsource vs Basecamp
Ik had Basecamp er ook op staan voor de Garmin Edge 800 fiets GPS, maar doe toch alles met Mapsource want idd gebruiksvriendelijker 
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
Success Only Comes With Failure
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Misschien eens over nadenken om binnen de club een cursus basecamp te laten doorgaan op één van de onthaalavonden
Houdoe
Misschien eens over nadenken om binnen de club een cursus basecamp te laten doorgaan op één van de onthaalavonden
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
pvde schreef:Yep,
Misschien eens over nadenken om binnen de club een cursus basecamp te laten doorgaan op één van de onthaalavonden![]()
Houdoe
goed idee, ik heb zeker belangstelling
wil hier wel meer over weten
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Ben ik ook direct voor te vinden want er zijn veel vragen die je niet direct beantwoord krijgt .
En via een forum is het niet direct live
patrick en daniella
En via een forum is het niet direct live
patrick en daniella
pvde schreef:Yep,
Misschien eens over nadenken om binnen de club een cursus basecamp te laten doorgaan op één van de onthaalavonden![]()
Houdoe
BLAFFENDE HONDEN BIJTEN NIET
K 1200 LT-R 850 RT
K 1200 LT-R 850 RT
Staat bij mij al lang op de pc en al even lang niet gebruikt na één keer open te hebben gedaan en niks mee kunnen aanvangen.
Als meneer Garmin zegt dat we zullen MOETEN, zou een cursus misschien wel eens handig kunnen zijn, hé
Als meneer Garmin zegt dat we zullen MOETEN, zou een cursus misschien wel eens handig kunnen zijn, hé
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
aantzeetje
idem hier. Basecamp staat er sinds het begin op en paar keer mee gespeeld. Werk veel liever met Mapsource. Maar ja als ze overschakelen zullen we ook wel moeten he. Zolang ik echter 6.13.7 kan gebruiken met geconverteerde kaarten zal ik nog zo gauw niet overstappen.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
zijn er nog mensen die een foutmelding krijgen bij het online zoeken naar update's ??? voor Basecamp
ik krijg al 2 dagen de melding dat er wat mis is met de internetverbinding terwijl ik hier toch kan posten ??
greetz
ferre
ik krijg al 2 dagen de melding dat er wat mis is met de internetverbinding terwijl ik hier toch kan posten ??
greetz
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
Fouten zoeken kan altijd bij gps.nl
Hopelijk zit er 'n snuggere die 'n antwoord weet
Zelf doe ik niet mee, zoveel misverstanden, hou ut orgineel zolang het kan.
mvg Nico
Hopelijk zit er 'n snuggere die 'n antwoord weet
Zelf doe ik niet mee, zoveel misverstanden, hou ut orgineel zolang het kan.
mvg Nico
MG Breva 850
volgens de tam-tam ligt het (weeral) aan Garminferre10 schreef:zijn er nog mensen die een foutmelding krijgen bij het online zoeken naar update's ??? voor Basecamp
greetz
ferre

grtz
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
DAT KAN NIET !
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !