Ik kwam vandaag tegen...
Moderator: GVN
-
Mathy
Re: Ik kwam vandaag tegen...
Rond 10.30Hr, een geparkeerde zwart-grijze R1200GS in de Groenestraat in Handzame, ter hoogte van de bio groentenboer.
-
Nahoj
J schreef:Gisteren aanhanger gekocht in Sint Niklaas redelijk wat BMW ijzer tegen gekomen
14:43 S1000rr R4 in Melle
15:08 GS800 in Sint Niklaas in aniversery color
15:40 Rt autostrade E17 richting gent
15:50 Grijze ST E17 (goed op de gas) Lokeren
en dan op het laatste een Harley sportster, met Johanenelsie er op. (alé Johan alleen) aan Bikeszone.
J
en ik die j eens schrik ging laten krijgen... zo nen ruigen bink op een harley die j aanspreekt!
maar nee meneer wist onmiddelijk wie ik was, zelfs op een harley
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
Vorige week ergens in opwijk of Merchtem, een R 1150 Gs ( adv.) met jonge duo.
Tevens een zwarte F800 aan de spoorweg op de klei in Opwijk.
Gisteren zaterdag omstreeks 13.45u een R 1200C in Wemmel aan de "Griek".
profiteerde blijkbaar van de laatste dagen goed weer om in z'n hemd te rijden.
groot gelijk.
Moet straks gaan werken ( laatse dag en dan congé ) en hoop ,om ook nog is één keertje in m'n hemd te kunnen rijden.
vanaf september is het gedaan....
Tevens een zwarte F800 aan de spoorweg op de klei in Opwijk.
Gisteren zaterdag omstreeks 13.45u een R 1200C in Wemmel aan de "Griek".
profiteerde blijkbaar van de laatste dagen goed weer om in z'n hemd te rijden.
groot gelijk.
Moet straks gaan werken ( laatse dag en dan congé ) en hoop ,om ook nog is één keertje in m'n hemd te kunnen rijden.
vanaf september is het gedaan....
-
tweecilinderke
Gisteren nen rode r100pd geparkeerd voor een rijwoning op het voetpad hier niet ver vandaan in een straat richting zwijnaarde.
Iemand van hier?
Iemand van hier?
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
-
Nahoj
ik kwam vandaag bij vrints een GSA tegen
in de haven van antwerpen kwam ik .... tegen
kzou niet meer weten hoe je noemt kerel
in de haven van antwerpen kwam ik .... tegen
kzou niet meer weten hoe je noemt kerel
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
Gisteren zondag, een R 1200GS adv , rood met fluo gele helm in Brussegem - merchtem.
enkele minuten later een blauwe oude R met zijspan. type R60 ofzo.
Heb enkel kunnen zien dat er een nieuwe n° plaat op hing.
enkele minuten later een blauwe oude R met zijspan. type R60 ofzo.
Heb enkel kunnen zien dat er een nieuwe n° plaat op hing.
Vanmorgen 07:25 : van in de Koolputstraat (Melsele) tot aan knooppunt Linkeroever : grijze 1200GS.
Kwartiertje later in de file voor de werken op de E19 in Mechelen met mijn viermaalvierwieler beetje plaats gemaakt voor zwarte (of donkergrijze) R11?0RT.
Kwartiertje later in de file voor de werken op de E19 in Mechelen met mijn viermaalvierwieler beetje plaats gemaakt voor zwarte (of donkergrijze) R11?0RT.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
-
GSPeP
- Contacteer:
Deze morgen, iets na 06:30u, een R1200GS [MNN-***] in de Beverentunnel
maxiscooteraars; geen enkele moto tot nu toe 
vandaag met Duitse koekendoos naar het werk (moest iemand wegvoeren) Echt wel jammer want het was weer koekenbak. 30cm water op de banen van Lennik naar Brussel. Altijd wel leuk als je dan met GSa rijdt.
J
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
just another day at the office:J schreef:vandaag met Duitse koekendoos naar het werk (moest iemand wegvoeren) Echt wel jammer want het was weer koekenbak. 30cm water op de banen van Lennik naar Brussel. Altijd wel leuk als je dan met GSa rijdt.
J
http://www.youtube.com/watch?v=z0nkL1pS ... re=related
-
Tazke
- Contacteer:
Ik ben droog thuis vertrokken, alleen de laatste km's in de gietende regen / bliksem dat ik goed nat op het werk toekwam met de moto.J schreef:vandaag met Duitse koekendoos naar het werk (moest iemand wegvoeren) Echt wel jammer want het was weer koekenbak. 30cm water op de banen van Lennik naar Brussel. Altijd wel leuk als je dan met GSa rijdt.
J
Kledij hangt nu te drogen in de douche cabine, die niemand toch gebruikt, want 't water liep er wat uit
Hopelijk droog tegen vanavond.
En voor de rest niet veel moto's tegengekomen, een enkeling op zijn honda ...
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

Om 20h00 op de Kasteellaan in Gent een donkere r1200gs, op de hielen gezeten door een witte r1200gs met een madammeke erop.
r 80 gs '92 --> K75 '87 --> K75 '91
Vanop de pechstrook verschillende BMW's zien voorbij stormen, al of ni met fluohelm en fluovestjes, vlak voor dat de depanage er aan kwam stopte er een motar die er zo oosters uitzag als zijne motor en zoals ik gewoon in een zwart motorpak aan had om te vragen of ik hulp nodig had, in het vlekkeloos nederlands. De kans is klein dat deze dit leest maar toch bedankt!
Ook het bezoek gehad van een zwarte BMW 3-serie met van die blauw lampjes acher de achterruit en een fluo-Volvo, ook deze mannen bedankt voor de bezorgdheid!
Ook het bezoek gehad van een zwarte BMW 3-serie met van die blauw lampjes acher de achterruit en een fluo-Volvo, ook deze mannen bedankt voor de bezorgdheid!
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Eergisteren in ons hotel in Agadir (Marokko), 2 x Franse GSA'ers...

R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
GSrijder
- Contacteer:
Vandaag in Lebbeke op de steenweg den Bougiman met zijn driewieler in het gezelschap van een tweewieler
Ik was met de Beemer vierwieler en had net de dochter met een vriendin naar Popwijk gebracht. Ik sloeg af aan de lichten thv kleding Octaaf en heb nog gegroet maar hij zag het niet
Ik was met de Beemer vierwieler en had net de dochter met een vriendin naar Popwijk gebracht. Ik sloeg af aan de lichten thv kleding Octaaf en heb nog gegroet maar hij zag het niet
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
2 nieuwe flitspalen op de ring van Lier, daar waar ze onlangs de snelheid verlaagd hebben van 90 naar 70, ter hoogte van AS-Adventure.
Houdoe
2 nieuwe flitspalen op de ring van Lier, daar waar ze onlangs de snelheid verlaagd hebben van 90 naar 70, ter hoogte van AS-Adventure.
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Das weeral typisch hé, iedereen hield zich aan 90, ze pakten er niet genoeg meer en dan verlagen ze de snelheid tot 70.pvde schreef:Yep,
Houdoe
Ik vraag me af wat de reden daartoe is.... Behalve poen in 't bakske krijgen.
Binnen kort met zijn allen op de electrische fiets....
Mil
Leven is het meervoud van lef...
-
Nascar
- Contacteer:
Een Grijze R1200R (MXE-***) op de afrit Lochristi op de R4.
Ik ben de motor gevolgd richting Volvo Trucks
Ik ben de motor gevolgd richting Volvo Trucks
Gisterenavond, niemand !
Oh ja, ik was mijn "watergekoelde" GS/A (van de rit van zondag) aan het poetsen!

Oh ja, ik was mijn "watergekoelde" GS/A (van de rit van zondag) aan het poetsen!
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Reden is omdat daar veel mensen van AS Adventure store en de andere winkels daar, links of rechts de ring op rijden, en ik moet zeggen daar werd stevig doorgegast, en in het verleden al serieuze petatten gebeurdMil schreef:Das weeral typisch hé, iedereen hield zich aan 90, ze pakten er niet genoeg meer en dan verlagen ze de snelheid tot 70.pvde schreef:Yep,
Houdoe
Mil
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
Success Only Comes With Failure
Waarom de infrastructuur dan niet veranderen en er een 'oprit' of invoegstrook aanleggen?Kmax schreef:Reden is omdat daar veel mensen van AS Adventure store en de andere winkels daar, links of rechts de ring op rijden, en ik moet zeggen daar werd stevig doorgegast, en in het verleden al serieuze petatten gebeurdMil schreef:Das weeral typisch hé, iedereen hield zich aan 90, ze pakten er niet genoeg meer en dan verlagen ze de snelheid tot 70.pvde schreef:Yep,
Houdoe
MilHet laatste jaar stond daar altijd een anonieme flitswagen, en die stond daar helemaal alleen en opvallend, dus zal idd ni genoeg meer opgebracht hebben na verloop van tijd
Flitspalen daar vind ik juist wel verantwoord
We zitten tenslotte op de ring in Lier hé.
Ik vind het veel gevaarlijker om op zo een ringweg plots de snelheid gaan beperken.
Dat men er flitspalen plaatst om de 90 km te doen respecteren, daar kan ik nog inkomen.
Mil
Leven is het meervoud van lef...
Als je een limiet van 70 aanbrengt op een ringweg omwille van oprijdend en afslaand verkeer, dan moet je al gaan nadenken om een ringweg aan te leggen om het doorgaand verkeer weg te geleiden van de ... ringweg...
Ik ben vandaag enkele beemers tegen gekomen.
Deze ochtend om 09.45uop de St Op dendermonde te Opwijk kruispunt Plezanten hof,
een K 1600 GT/L zilverwit van kleur;
Bestuurder trippelde met z'n tenenen over het asfalt om dat beest tot stilstand te brengen....
Rond 10.00u een blauwe R1150Rt twin spark, die van de parking van de Colruyt kwam in Asse.
Mooie moto, misschien is kijken om een asbak te plaatsen op het stuur, staat geweldig bij die sigaret.
Oh ja, vanaf morgen handschoenen aan trekken , en schoenen die de enkels bedekken.
Dat riempje aan uw helm is om hem niet te verliezen bij een valpartij...of om aan de kapstok te hangen.
Om 10.10u een GS in Wambeek/ Ternat, richting E 40.
Deze namiddag rond 17.00u een zwarte R 1200GS , die in Ternat uit de Nattestraat kwam en richting E 40 ging.
Blijkbaar zeer gehaast, want het ging over trottoirs en fietspaden....
Verder minstens 100 automobilisten met een gehoor probleem.
Hadden in de hand allemaal een geluidsapparaat dat ze tegen hun oor moesten houden....
Ik hou mijn hart vast voor de éérste schooldag morgen....
Deze ochtend om 09.45uop de St Op dendermonde te Opwijk kruispunt Plezanten hof,
een K 1600 GT/L zilverwit van kleur;
Bestuurder trippelde met z'n tenenen over het asfalt om dat beest tot stilstand te brengen....
Rond 10.00u een blauwe R1150Rt twin spark, die van de parking van de Colruyt kwam in Asse.
Mooie moto, misschien is kijken om een asbak te plaatsen op het stuur, staat geweldig bij die sigaret.
Oh ja, vanaf morgen handschoenen aan trekken , en schoenen die de enkels bedekken.
Dat riempje aan uw helm is om hem niet te verliezen bij een valpartij...of om aan de kapstok te hangen.
Om 10.10u een GS in Wambeek/ Ternat, richting E 40.
Deze namiddag rond 17.00u een zwarte R 1200GS , die in Ternat uit de Nattestraat kwam en richting E 40 ging.
Blijkbaar zeer gehaast, want het ging over trottoirs en fietspaden....
Verder minstens 100 automobilisten met een gehoor probleem.
Hadden in de hand allemaal een geluidsapparaat dat ze tegen hun oor moesten houden....
Ik hou mijn hart vast voor de éérste schooldag morgen....