Nu da weer
Moderator: GVN
Nu da weer
Hallo,
Ik had recent een, in te koop gevraagd op dit forum, vraag geplaatst voor een richtingaanwijzer en een spiegel voor een 850R.
Vandaag kreeg ik onderstaande mail in mijn mailbox:
Hello buddy,
This is Charles from the United Kingdom.I am emailing with respect to
your advert. Please let me know if you are still in need of the above
and I'll get back to you. You can simply email me or ring me. What's
your cell #?
Kind regards,
Charles Leeds
+447031867917
Oystermouth Rd, Swansea, West Glamorgan, SA1 3UL,United Kingdom
Wat is dat voor iets...
Mil
Ik had recent een, in te koop gevraagd op dit forum, vraag geplaatst voor een richtingaanwijzer en een spiegel voor een 850R.
Vandaag kreeg ik onderstaande mail in mijn mailbox:
Hello buddy,
This is Charles from the United Kingdom.I am emailing with respect to
your advert. Please let me know if you are still in need of the above
and I'll get back to you. You can simply email me or ring me. What's
your cell #?
Kind regards,
Charles Leeds
+447031867917
Oystermouth Rd, Swansea, West Glamorgan, SA1 3UL,United Kingdom
Wat is dat voor iets...
Mil
Leven is het meervoud van lef...
-
mecapuet
Re: Nu da weer
Iemand die u wil verder helpen...
Gr, meca.
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
-
John
- Contacteer:
Enheuuu... de Pound staat nog altijd goedkoop hé! 
Iemand die bij u ergens in het celblok zit en uw 'kamernummer' wil wetenMil schreef:What's your cell #?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Mil,
Ik heb vandaag exact dezelfde reactie gekregen op mijn zoekertje voor een tanktas van enkele weken geleden. Hoewel hij het zoekertje perfect lijkt te begrijpen, stuurt hij zijn berichtje in het Engels
Hij verwijst ook helemaal niet naar de stukken die je zoekt (waarschijnlijk omdat hij het zoekertje helemaal niet begrijpt).. Ik vertrouw het niet dus van mij krijgt Charles geen antwoord 
Ik heb vandaag exact dezelfde reactie gekregen op mijn zoekertje voor een tanktas van enkele weken geleden. Hoewel hij het zoekertje perfect lijkt te begrijpen, stuurt hij zijn berichtje in het Engels
Groeten,
Domien
Domien
ik heb ook in mijne mailbox ne mail van de sjarel op de ruit die ik zoek...
rare snuiters...
rare snuiters...
-
Ron66
Nu da weer
Ik kreeg ne mail van ne charles uit de U.K, in perfect frans, ivm een horloge dat ik verkoop. Bleek zo frauduleus te zijn als maar kan en ik was bijna mijn horloge kwijt. Advertentie was nogthans in het nederlands.
Ron66
---
- Sent from my iPhone using Tapatalk
Ron66
---
- Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Jo De Paepe
Yep,
hier ook , ivm een kleppendeksel van een 2-klepper
ook GSM nummer gevraagd , weer een nieuwe vorm van frauduleus bellen ??
hier ook , ivm een kleppendeksel van een 2-klepper
ook GSM nummer gevraagd , weer een nieuwe vorm van frauduleus bellen ??
Wij ontvangen hier gergeld telefoon op de vatse lijn van een n° dat met 0039 begint.
Moet uit Italie komen dus.
is ook zo'n frauduleus ding.
Goede raad, wanneer je dit op de display van de telefoon ziet verschijnen, niet opnemen....
Goede raad, wanneer je dit op de display van de telefoon ziet verschijnen, niet opnemen....
Mijn Italiaanse collega's gaan daar niet mee lachen als ik niet opneemHarald schreef:Wij ontvangen hier gergeld telefoon op de vatse lijn van een n° dat met 0039 begint.
BMW R1200GS Adventure (09/2011)
Vespa GTS 125ie Super - Montebianco (2010)
Vespa GTS 125ie Super - Montebianco (2010)
-
Dirk Pauwels
Geef ne GSM nummer door van iemand die je niet kan uitstaan, iemand toevallig het nummer van Schouppen?
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
de Ron
die gasten gaan wel erg ver, onlangs reageerde er zo ene op mijn verkoopadvertentie van een printer cartridge van ocharme 10 euro, hij wilde het verschepen naar den Afrique als cadeau voor zijn zoon ...
Heb een lelijk antwoordje gegeven in het Engels, zodat hij het zeker verstond, en niks meer vernomen ...
Heb een lelijk antwoordje gegeven in het Engels, zodat hij het zeker verstond, en niks meer vernomen ...
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !