Juist terug van 10 dagen rondtrekken in Frankrijk. Alles goed verlopen en geen regen gehad. Toch een klein probleempje met de motor. Op de Col de Galibier en op de Col de Madeleine. Liep de temperatuur de hoogte in. (Nog niet in 't rood maar toch hoger dan normaal) Even gestopt om iets te drinken en toen ik terug vertrok draaide de motor op relantie zeer onregelmatig. Toen ik wou vertrekken viel hij zelfs stil. Hij starte van de eerste keer en alles draaide terug normaal. Verder had ik geen problemen meer tot ik gisteren naar huis kwam. Tegen een constante snelheid van 120 km/h van Metz naar Antwerpen begon de temperatuur thv Kontich terug op te lopen. Ik ben de afrit afgereden en heb de motor stilgelegd. Na een minuutje wachten terug gestart en alles terug normaal. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn.
Alvast bedankt, Guy
Warmlopen R1200GS
Moderator: GVN
Warmlopen R1200GS
R1200GS 2008 - K100RS 1991
Re: Warmlopen R1200GS
Hoe staat uw oliepeil?
heb je nog voldoende of heb je er in de Alpen een half lietertje door geblazen?
heb je nog voldoende of heb je er in de Alpen een half lietertje door geblazen?
Misschien is dat al een van die eeerste watergekoelden, heb je naar het water gekeken?

R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
@zeppe: Moest ik in Belgie gebleven zijn had ik waterkoeling gehad.
R1200GS 2008 - K100RS 1991
't Zou kunnen dat je thermostaat van je oliekoeler dicht blijft zitten, de laatste boxers zijn sowieso hete bakskes.
effe laten checken bij je dealer, 't is maar een mogelijkheid he... een oliepomp die niet oké is kan ook maar 't zou me verbazen...
effe laten checken bij je dealer, 't is maar een mogelijkheid he... een oliepomp die niet oké is kan ook maar 't zou me verbazen...