Ook ik ben sinds gisteren thuis. Om 8u vertrokken, binnendoor tot aan de grens met Duitsland, daarna op de snelweg, geen files dus dat verliep zodanig vlot dat ik besloot om direct naar huis te rijden. Rond 23u ben ik gearriveerd.
Best dat ik het zo gedaan heb: gans de dag warm en zonnig. Wanneer ik ons landje binnenkwam, zag ik aan mijn rechterkant constant bliksems alom. Gelukkig moest ik niet die richting uit en ik ben er dus letterlijk omheen gereden. Vandaag zie ik in het weerbericht dat de streek die normaal voor vandaag op het programma stond, nu onder die donderwolken ligt...
Merci Danny voor het gezelschap tijdens de verplaatsing naar daar. Was inderdaad een toffe verplaatsing. Die ga ik bewaren om binnen 2jaar nog eens te doen (als ik meedoe ten minste, heb geen glazen bol é).
Merci aan Bosse en Rosse voor de trip, die inderdaad weer tot in de puntjes in orde was. De Steiermark is inderdaad een miskende regio. Merci om ons de mogelijkheid gegeven te hebben om die te ontdekken.
Wat was die uitbaatster gelukkig toen jij vroeg of in 2013 mochten terug komen. Ik dacht dat ze jou rond de nek ging vliegen
Merci aan de anderen voor het toffe gezelschap en de dito sfeer.
De foto's staan op de vertrouwde stek.
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL