Had witte knipperlichten ( Led's )vooraan......
Iets voordien enkele Beemers op de binnen en buitenring ter hoogte van Zellik.
Maar was te druk bezig om te onthouden wioe of wat er is langsgereden.
Moderator: GVN
En jij denkt dat ik hierin trap...Harald schreef:Maar was te druk bezig om te onthouden wioe of wat er is langsgereden.

Ach, ze generen toch ni echt, het zijn weer van die modellekes met een magnetische lus in den asfalt... gewoon tussendoor op de stippellijn snorrenKmax schreef:Reden is omdat daar veel mensen van AS Adventure store en de andere winkels daar, links of rechts de ring op rijden, en ik moet zeggen daar werd stevig doorgegast, en in het verleden al serieuze petatten gebeurdMil schreef:Das weeral typisch hé, iedereen hield zich aan 90, ze pakten er niet genoeg meer en dan verlagen ze de snelheid tot 70.pvde schreef:Yep,
2 nieuwe flitspalen op de ring van Lier, daar waar ze onlangs de snelheid verlaagd hebben van 90 naar 70, ter hoogte van AS-Adventure.
Houdoe
Ik vraag me af wat de reden daartoe is.... Behalve poen in 't bakske krijgen.
Binnen kort met zijn allen op de electrische fiets....
MilHet laatste jaar stond daar altijd een anonieme flitswagen, en die stond daar helemaal alleen en opvallend, dus zal idd ni genoeg meer opgebracht hebben na verloop van tijd
Flitspalen daar vind ik juist wel verantwoord
Zag deze namiddag rond 17:00 u bij Ludwig in Sint-Niklaas iemand die aan dezelfde beschrijving beantwoordde...mjy009 schreef:Vanochtend vanaf de A12 in Meise tot afrit Diegem een grijze R1200RT, eigenaar met fluo-hesje van Ludwig Motors
Gelukkig heb je zelf niets!! Da's nog altijd het belangrijkste! Wat die deuk en het imago betreft, wie daar aanstoot aan neemt staat niet met zijn twee voeten in het leven. Zulke dingen kunnen de beste gebeuren en niemand is daar vrij van!!p@rick schreef:Ik kwam (eigenlijk gisteren) tegen : de achterbumper en -klep van de Ford Focus Clipper die aan een zebrapad stilstond om een voetganger te laten. Moto op z'n rechterzij, gelukkig niet geschoven over de rijbaan, uiterlijk beetje tupperware schade maar onderhuids blijkbaar toch wel wat meer aan de hand (bevestiging van de voorvork geraakt, voorwiel enkele cm's naar achteren gedrukt, gelukkig zijn de veerpoten zelf niet geraakt) met mooi prijskaartje tot gevolg.
Gelukkig gebeurd tegen lage snelheid (25 à 30 km/uur), mag er niet aan denken welke impact dit zou gehad hebben op moto én mezelf bij bv. 70 of 90 km/uur...
Maar allé, zelf heb ik er geen lichamelijk letsel aan overgehouden, en dat deukje in mijn ego zal er mettertijd ook wel terug uitgepolierd wordenEn tegelijkertijd ben ik gepromoveerd van het clubje dat nog moest vallen naar... juist ja