graag had ik vernomen of enkel Bluetoothconnectie mogelijk is met de 660 ? Kan het ook met een oortje?
Ik ben er nog niet uit op welke manier ik dit al dan niet wil combineren met een communicatieset bike to bike.
zummo 660 :oortje?
Moderator: GVN
Re: zummo 660 :oortje?
Zelfs met 2 oortjes in stereo mp3 muziek, de kabel onder de tank doorhalen.r100rtclassic schreef:graag had ik vernomen of enkel Bluetoothconnectie mogelijk is met de 660 ? Kan het ook met een oortje?
Ik ben er nog niet uit op welke manier ik dit al dan niet wil combineren met een communicatieset bike to bike.
Stekker erin en klaar, de aansluitingen zijn alle aanwezig.
mvg Nico
MG Breva 850
Re: zummo 660 :oortje?
1/ ofwel een oortje direct in toestel (links onder rubber is 3,5 mm stereo uitgang)
2/ ofwel een oortje op de kabelboom (stereo uitgang 3,5 mm)
3/ ofwel via een bluetooth receiver met oortjes (zoals bijvoorbeeld Jabra Street)
Indien je wil gaan combineren B2B dan zijn er ook weer twee opties
1/ bluetooth set voor twee motorrijders waarbij je ook de koppeling met de zumo kan maken (Cardo, Nolan, Schuberth, Midland, Starcom, enz...)
2/ combinatie van intercom waarbij de zumo via kabel wordt aangesloten en een PMR zender op de intercom (Starcom, Autocom, Bhaer)
Elk systeem heeft z'n voor- en nadelen. Goed advies inwinnen is raadzaam.
2/ ofwel een oortje op de kabelboom (stereo uitgang 3,5 mm)
3/ ofwel via een bluetooth receiver met oortjes (zoals bijvoorbeeld Jabra Street)
Indien je wil gaan combineren B2B dan zijn er ook weer twee opties
1/ bluetooth set voor twee motorrijders waarbij je ook de koppeling met de zumo kan maken (Cardo, Nolan, Schuberth, Midland, Starcom, enz...)
2/ combinatie van intercom waarbij de zumo via kabel wordt aangesloten en een PMR zender op de intercom (Starcom, Autocom, Bhaer)
Elk systeem heeft z'n voor- en nadelen. Goed advies inwinnen is raadzaam.
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/