Kleppen?? Klepveer??

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

Re: Kleppen?? Klepveer??

Bericht door Frank K »

Mjine gsa (2006) moet volgende maand binnen voor zijn 60.000 nazicht. Heeft het zin preventief iets aan de klep(veer) te laten doen?
Zijn er bepaalde zaken die niet standaard vervangen worden, beter wel vervangen zou worden. Heb niet veel zin om al deze shit mee te maken.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
tweecilinderke
Berichten: 2545
Lid geworden op: 11 mar 2007, 10:59
Locatie: gentbrugge

Re: Kleppen?? Klepveer??

Bericht door tweecilinderke »

Mjine gsa (2006) moet volgende maand binnen voor zijn 60.000 nazicht. Heeft het zin preventief iets aan de klep(veer) te laten doen?
Zijn er bepaalde zaken die niet standaard vervangen worden, beter wel vervangen zou worden. Heb niet veel zin om al deze shit mee te maken.
ik zou het in elk geval laten checken op spelingen klep-klepgeleider!
En maken dat het op de orderbon of factuur staat dat het wel degelijk gedaan is.
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Kleppen?? Klepveer??

Bericht door J »

Frank K schreef:Mjine gsa (2006) moet volgende maand binnen voor zijn 60.000 nazicht. Heeft het zin preventief iets aan de klep(veer) te laten doen?
Zijn er bepaalde zaken die niet standaard vervangen worden, beter wel vervangen zou worden. Heb niet veel zin om al deze shit mee te maken.
eigenlijk Frank gaat het om de geleiders waar de klepstelen doorgaan die uitslijten.

Wat ik achteraf hoorde van Stichelmeyer motorenrevisie is dat je die bronzen busjes er gewoon kan uitpersen en nieuwe in persen. Dat kost dan miss 100€ ipv 1000.

Ik weiger nu die slechte boel te betalen. De klantendienst ging het nog eens bekijken met diegene die mijn dossier beheerde. Als je op 48.000km dit al moet vervangen is dat een mankement te noemen, en vind ik niet dat de klant moet betalen. en waarom dan voor de ene en niet voor de andere. BMW nieuw gekocht, altijd onderhouden bij mabbe, er is nog gene andere aangeweest.

Als ze toch dreigen om te betalen is dat de laatste mof dat op mijn hof komt. Nu een 520 en een GSA, 't zal gedaan zijn met de zever.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Kleppen?? Klepveer??

Bericht door J »

niets meer gehoord van BMW en niets meer van Dealer Mabbe??

op een brief stond er dat ze na overleg met mijn dealer en rekeninghoudend met een aantal parameters die mijn dealer doorgaf het niet zien als garantie.

Als ik mijn dealer vroeg welke parameters het waren kon er niemand antwoorden. Ze gingen het eens opzoeken, maar tot nu toe niets gehoord.

Ze zijn me dunkt allemaal goed bezig die mannekes.

Ziet er niet goed uit, niet voor mij ook niet voor BMW.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Kleppen?? Klepveer??

Bericht door Relax »

Ze krijgen al schrik.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Plaats reactie