Lukas schreef:'t Verplegertje was net zelf 5 dagen patiënt. Gevallen met de fiets. Enkele gebroken ribben (krak x5) en een klaplong (fwieieieiet).
Doe me hier dus de komende weken niet lachen en ik zal zelf zorgen dat ik niet moet hoesten.
Zeker 1,5 maand niet werken nu. Iemand enig idee (uit ervaring) wanneer het weer haalbaar is om met motor te rijden?
Er zijn wel verdorie goeie pillen op de wereld hé zeg.

G'hebt nog chance dat ze gebroken zijn, gekneusd is nog pijnlijker. Ik heb het allebei al verschillende keren gehad. Pijn hangt er een beetje vanaf van welke ribben geraakt zijn denk ik. Ik heb enkele jaren geleden in italie ook de asfalt gekust, met 4 gebroken ribben tot gevolg. Nog 2 dagen doorgereden, was te doen, op en afstappen ging moeilijk, maar eens je aan het rijden bent.... Toen ook in 1 ruk naar huis vanuit oostenrijk, 1200 km, was ook te doen. Dankzij Brufen's
Slapen ging best zittend, liggen ging nie goe, rechtkomen nog veel minder.... Een week of 3-4 last, daarna af en toe nog een steek.
Nu maar hopen dat je geen verkoudheid krijgt, niezen en hoesten is nie echt plezant dan...
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project