banden voor gs

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: banden voor gs

Bericht door J »

Relax schreef:Een band kan heel wat meer dan wat de meeste van ons er mee kunnen en doen.
just!
De laatste keer dat ik echt wel plat ging had ik zelfs twee verschillende banden liggen. Vooraan Dunlop roadsmart met 14.000km en achteraan een vierkant gereden Conti road attack 2.
Was geen probleem. Die banden gingen redelijk scherp door de bochten. Doordat de cilinders de grond kwamen schoof het achterwiel opzij, maar toch haalde de band elke keer de moto terug recht.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Walter Gaas
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 aug 2009, 13:26

Re: banden voor gs

Bericht door Walter Gaas »

@ J
Ik hoop dat je dit staaltje 'stuurmanskunst' op circuit hebt uitgehaald. Als je op de openbare weg met je cylinders over het asfalt schuurt... goe bezig.
Het lijkt wel of sommigen er hier een wedstrijdje 'om ter platst' van maken, ik persoonlijk vind dat allemaal weinig relevant. Wat ik wel weet is dat je nog 0% marge hebt als je met al dat metaal over de grond schuurt en vroeg of laat riskeer je daarmee de krant te halen op een manier die ik niemand toewens.
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: banden voor gs

Bericht door J »

Walter Gaas schreef:@ J
Ik hoop dat je dit staaltje 'stuurmanskunst' op circuit hebt uitgehaald. Als je op de openbare weg met je cylinders over het asfalt schuurt... goe bezig.
Het lijkt wel of sommigen er hier een wedstrijdje 'om ter platst' van maken, ik persoonlijk vind dat allemaal weinig relevant. Wat ik wel weet is dat je nog 0% marge hebt als je met al dat metaal over de grond schuurt en vroeg of laat riskeer je daarmee de krant te halen op een manier die ik niemand toewens.
Croix en Ternois, gaat niet om ter platst, maar om het snelst. Met de GS 1.03 met de CBR 0.59 min
Op de baan rij ik niets aan de grond, en mijn achterband begint nu op een autoband te gelijken. Ik heb geen snel traject van en naar mijn werk. En voor mijn plezier rij ik al lang niet meer.

en die 'Walter Gaas' staat ook voor propaan zeker?? :wink:

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Walter Gaas
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 aug 2009, 13:26

Re: banden voor gs

Bericht door Walter Gaas »

Propaan, butaan, LPG; 't hangt er allemaal een beke vanaf wat ik gegeten heb :oops:
Laat je maar goed gaan op Croix J
Plaats reactie