J schreef:mooi. Diene topkoffer is de max. Lijkt wel een echte reiskoffer, zoals je vroeger nog zag bij de MG of de Morgans.
Mooie moto.
J
Hehe, ja, ik vind hem er echt wel goed bijpassen. Het is de topkoffer van touratech. Volgend jaar ga ik ermee op reis en wil ik nog graag de 2 bijhorende zijkoffers aanschaffen.
Toffe topkoffer idd!!! ik ben zo nog aan het twijfelen of die gemakkelijk te kuisen zijn; en of die gevoelig zijn aan schrammen... is zelfde prijsrichting van de originele koffers van mijn gsa, maar misschien zijn die geannodiseerde zega pro's we gemakkelijker om mooi te houden, pekelgevoeligheid is belangrijk daar ik de winter zo goed als doorrijd...
grts
Lucifer schreef:Na 9 maanden en 12000km rijd hij nog altijd even goed als op de eerste dag en hij heeft ook al enkele updates gehad ondertussen :
One life... live it
2008-2010 1200gsa rood
2010-... 1200gsa "30year"
(Le)Rubi, 't was een doodlopend gehucht, dat aftakt aan de D28 (gorges sup. du cians)....Frankrijk dus.
omdatde D28 verderdoor ingestort was zochten we langs dit baantje een doorsteek naar Valberg, maar het liep telkens dood als oprit van een woonst, 1 keer reden we achter een bocht recht een garage binnen.
hieronder nog een foto van het baantje naar 'rubi', een paar honderd meter verderop.
De 800GS heeft binnenbanden. Maar heb de nagel eruit gehaald en wat water over gegoten, en geen belletjes. Nagel zat er schuin in (1cm diep), dus de binnenband is niet geraakt. Morgen toch nog een keer checken voor ik met de moto vertrek.
In juli aangereden geweest op E40 waardoor R1200GSA van 2006 per total werd verklaard.
Sinds augustus ben ik de trotse bezitter van een F800gs. Stilletjes aan wordt ze aangekleed maar het wordt nog even sparen voor verdere aanpassingen zoals grotere tank, TT scherm en carterplaat.
Persoonlijk nog geen moment spijt gehad dat ik overgeschakeld ben naar een 800 want heb er zwaar over zitten twijfelen. Heel speels, veel lichter voor allroad maar ook op autostrade (dagelijks toch 250km) ondervind ik geen last. En daarbij nog de goedkopere onderhoudsbeurten en een gemiddeld verbruik van 4.6l/100km, ik ben tevreden!
Abj
Peugeot Fox > Kawasaki KDX250 > Yamaha YZF450 > Kawazaki Z750 '08 > BMW R1200GSA '06 > F800GS '09 > R1200GS Triple Black '12
Ja dat is inderdaad (jammer genoeg) 250km woon-werkverkeer op autosnelweg Ieper Brussel.
Het wordt nog verder vanaf volgend jaar dan wordt het Ieper - Leopoldsburg (+-400km heen en terug) maar dat zijn zorgen voor later.
Peugeot Fox > Kawasaki KDX250 > Yamaha YZF450 > Kawazaki Z750 '08 > BMW R1200GSA '06 > F800GS '09 > R1200GS Triple Black '12
had hier ook in gent bij mij een collega die alle dagen van voorbij Poporinge moest komen en wij hebben dan nog eens stomme beginuren 00u05 tot 07u 36 .RESPECT