INVRIES RIT
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
Re: INVRIES RIT
kunde op de startplaats iets krijgen veur te knabbelen
-
-
We zullen hem wat bierkaartjes geven , dat vult ook goedge zijt nog nie weg en hebt al honger

Waarschijnlijk chip's, maar dat zal niet voldoende zijn zeker?vivaroke schreef:kunde op de startplaats iets krijgen veur te knabbelen
Verder kan ik niet zeggen of ze daar iets hebben
wanneer je van de E40 komt, ga net over de spoorweg naar links.
Daar staat een vrij grote frituur, er tegen over is een taverne " 't serklaas " .
die zullen uw honger zeker kunnen stillen.
-
ja tis da wij vertrekken om 10.30h zo een beetje binnendoor naar ginder maar dan bekijken we da ginder wel
-
Vanmorgen opgestaan met een zware verkoudheid en zal er dus niet bij zijn
Veel plezier en hou het veilig hé mannen
Groeten uit Gent
Stropke

Veel plezier en hou het veilig hé mannen
Groeten uit Gent
Stropke

Fun....is not a straight line
-
Ik kom ook af van Merelbeke als de mist weggetrokken is.
50 cc - Mobyllete Sport- Itom sport - Honda - Flandria - 250cc Vespa - 650cc Deauville - R1200RT 2006 --- R1200RT LC 2014
Goed geluimd vertrokken, samen met Frank K, Rusor en RBee, maar net 5 km verder was de leute voorbij: aanrijding tussen Frank en Ronald. Frank naar't ziekenhuis van Asse (later blijkt dat zijn arm op een paar palaatsen gebroken is). Rbee kwam er met de schrik vanaf. eigenlijk veel geluk bij een ongeluk...'t had veel erger kunnen zijn. Voor mijn passagier en mij was de goesting om verder te rijden over.
Bij deze wens ik Frank veel sterkte en een snelle genezing.....
greetz
CarlB
Bij deze wens ik Frank veel sterkte en een snelle genezing.....
greetz
CarlB

Garmin ZUMO 660 - Xenon
Het was voor mij de moeite om eens in die richting te komen. Een regio waar ik nog niet veel heb rondgereden maar die toch de moeite is om eens aan te doen. Voor mij waren er enkele wegen die ik liever niet doe. Kasseiwegen liggen me niet zo. Maar ze waren wel droog, dat scheelt hem al iets.
Spijtig van het weer. Toch hebben we bij momenten de zon gezien.
Aan het thuisfront daarentegen is het gans de dag mistig gebleven.
Bij aankomst in de N8M= enkele tassen koffie gedronken om wat te bekomen. Vriendelijke meiden in die zaak.
Gustaaf en Roger,
bedankt voor de rit.
Spijtig van het weer. Toch hebben we bij momenten de zon gezien.
Aan het thuisfront daarentegen is het gans de dag mistig gebleven.
Bij aankomst in de N8M= enkele tassen koffie gedronken om wat te bekomen. Vriendelijke meiden in die zaak.
Gustaaf en Roger,
bedankt voor de rit.
-
- Contacteer:
Yep,
Oei dat is kl..., nu juist op de laatste rit van het jaar.
Een spijtig ongeval zonder al te schade hoop ik?
Frank, hopelijk ben je snel genezen, en zien we jullie op de kerstborrel in Ter Heide.
Houdoe
Oei dat is kl..., nu juist op de laatste rit van het jaar.
Een spijtig ongeval zonder al te schade hoop ik?
Frank, hopelijk ben je snel genezen, en zien we jullie op de kerstborrel in Ter Heide.
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L

Spijtig van het weer.
Dit snap ik nu niet. Het is een invriesrit hetgeen ik miste was nog koudere temperatuur.
Ik ben vertrokken en toen is de zon erdoor gekomen tot aan het eindpunt. Ofwel hebben we een verschillende rit gereden?
Spijtig van het voorval met Frank & Ronald hopelijk valt het allemaal hard mee.
Aan de organisatoren:
Heel leuke afsluiter van het jaar.
De rit was zoals jullie beloofd hadden.
See yo next year!
Dit snap ik nu niet. Het is een invriesrit hetgeen ik miste was nog koudere temperatuur.
Ik ben vertrokken en toen is de zon erdoor gekomen tot aan het eindpunt. Ofwel hebben we een verschillende rit gereden?
Spijtig van het voorval met Frank & Ronald hopelijk valt het allemaal hard mee.
Aan de organisatoren:
Heel leuke afsluiter van het jaar.
De rit was zoals jullie beloofd hadden.
See yo next year!
-
zo net terug van de rit!
mooie opkomst.....
fotos worden op de website geplaatst!
mooie opkomst.....
fotos worden op de website geplaatst!
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
-
het was wederom een prachtige rit in een heel prachtige streek
en aan de frank veel beterschap
en aan de frank veel beterschap
Voor frank heel veel beterschap toegewenst.
Voor de inrichters, proficiat, geweldig mooi ritje, zoals we al jaren gewend waren.
Het weer,.... mocht kouder, maar de mist aan het begin en het eind gaven ook een extra dimentie.
Voor de inrichters, proficiat, geweldig mooi ritje, zoals we al jaren gewend waren.
Het weer,.... mocht kouder, maar de mist aan het begin en het eind gaven ook een extra dimentie.
Dank en proficiat aan de inrichters en veel beterschap voor Frank groetjes Eric, Kamiel en Ikke tot ziens !
-
klik hier voor de fotos
hopelijk mag ik deze nog posten, en worden deze niet verwijderd...
want tegenwoordig mag je hier niet veel meer!
wat zeggen jullie?
bedankt viking
hopelijk mag ik deze nog posten, en worden deze niet verwijderd...
want tegenwoordig mag je hier niet veel meer!
wat zeggen jullie?
bedankt viking
Laatst gewijzigd door Nahoj op 13 nov 2011, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
GSA
R80Gs
GSA
Zal deze week niet met de linker wijsvinger in de neus kunnen peuteren en morgen waarschijnlijk hier en daar wat stijfheid voelen.
Dit valt echter in het niets bij de verwondingen van Frank.
Ik wens hem dan ook een snel en volledig herstel.
Kosten aan de motor zullen behoorlijk zijn, maar dit is allemaal te herstellen.
Wil hier ook even Danny(Rusor) en Carl bedanken voor de praktische en morele steun.
Grote merci aan Karin voor het opvangen en begeleiden van Frank.
Dit valt echter in het niets bij de verwondingen van Frank.
Ik wens hem dan ook een snel en volledig herstel.
Kosten aan de motor zullen behoorlijk zijn, maar dit is allemaal te herstellen.
Wil hier ook even Danny(Rusor) en Carl bedanken voor de praktische en morele steun.
Grote merci aan Karin voor het opvangen en begeleiden van Frank.

-
verdorie wou zo graag meegaan maar der hing hier in Wondelgem nen mist en daar rij ik nie graag in maar als ik nu naar de foto's gekeken heb van johan een open hemel dedju toch 

R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
Hoi,
De invriesrit was voor ons wel wat kort.... Na een onvrijwillig meningsverschil over de te volgen richting kwam het tot een spijtig contact tussen Rbee en Frank K. waarbij Rbee gelukkig niet ten val kwam maar Frank op een vrij onorthodoxe manier afstapte. Deze laatste moest jammer genoeg afgevoerd worden met een aantal breuken aan de arm. Het laatste nieuws is dat hij met het nodige gips toch naar huis mocht.
Langs deze weg ook veel beterschap gewenst aan Frank K. Ook aan Rbee want die was toch ook wel wat stijf na het contact met Frank.
GRTS Danny
De invriesrit was voor ons wel wat kort.... Na een onvrijwillig meningsverschil over de te volgen richting kwam het tot een spijtig contact tussen Rbee en Frank K. waarbij Rbee gelukkig niet ten val kwam maar Frank op een vrij onorthodoxe manier afstapte. Deze laatste moest jammer genoeg afgevoerd worden met een aantal breuken aan de arm. Het laatste nieuws is dat hij met het nodige gips toch naar huis mocht.
Langs deze weg ook veel beterschap gewenst aan Frank K. Ook aan Rbee want die was toch ook wel wat stijf na het contact met Frank.
GRTS Danny
-
danny gij hebt vandaag meer int café gezeten dan gereden zekerRUSOR schreef:Hoi,
GRTS Danny

GSA
R80Gs
GSA
De rit was toppie.
Te warm vandaag? Ze hadden eerst 15° (en meer) voorzien. Ik was zelfs zinnes m'n zomerpak nog eens uit te halen.
Gelukkig had ik me bedacht
Iemand anders had het blijkbaar toch te warm.
Er heeft iemand een handschoen laten liggen/vallen in de buurt van de N8= (lees: Nachtmis)
De handschoen werd aan de bar afgegeven.
Te warm vandaag? Ze hadden eerst 15° (en meer) voorzien. Ik was zelfs zinnes m'n zomerpak nog eens uit te halen.
Gelukkig had ik me bedacht

Iemand anders had het blijkbaar toch te warm.
Er heeft iemand een handschoen laten liggen/vallen in de buurt van de N8= (lees: Nachtmis)
De handschoen werd aan de bar afgegeven.
R1200RT, again 

Kon spijtig genoeg niet aan de start en aankomst zijn, maar heb de rit wel gereden.
Mooie rit Roger. Well done.
Mooie rit Roger. Well done.
Bij deze ook veel sterkte toegewenst aan Frank !!!
Aan de inrichters van de rit, merci voor het mooie tourtje. Prachtig weer, zon OK, temperatuur OK en geen regen
Ik heb er alvast van genoten
Greetz Ward
Aan de inrichters van de rit, merci voor het mooie tourtje. Prachtig weer, zon OK, temperatuur OK en geen regen

Ik heb er alvast van genoten

Greetz Ward
100GS & R 1150 GS
-
- Contacteer:
Moet zeggen hele schone rit, heb er van genoten het was een tof gezelschap.
Had wel weer de ondankbare taak om als kopman te fungeren dus het was direct ambras omdat we enkele traagrijders voorbij reden en daarna op kant gingen staan om op iemand van onze kliek te wachten.
De korte teentjes zitten blijkbaar niet alleen op het forum
Had wel weer de ondankbare taak om als kopman te fungeren dus het was direct ambras omdat we enkele traagrijders voorbij reden en daarna op kant gingen staan om op iemand van onze kliek te wachten.
De korte teentjes zitten blijkbaar niet alleen op het forum

Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
-
He ,
wie was dat ???
had achteraf beter de GT thuis gelaten en ook mijn roadster genomen .

wie was dat ???
had achteraf beter de GT thuis gelaten en ook mijn roadster genomen .