iemand ervaring met deze LED (te koop bij MOTO 2000) ?

grtz
Moderator: GVN
johanelsie schreef:miss iets voor RBEE
Hier kan ik nu ni mee lachen se.Harald schreef:johanelsie schreef:miss iets voor RBEE
Die heeft meer aan een " taloor "![]()
PS ik had mijn mistlicht zo gemonteerd, dat ik het kon laten branden zonder mijn contact op te zetten.
Wanneer ik ergens op een donkere plaats stond geparkeerd, diende het als parkeer ( achter ) licht.
Harald schreef:johanelsie schreef:miss iets voor RBEE
Die heeft meer aan een " taloor "![]()
PS ik had mijn mistlicht zo gemonteerd, dat ik het kon laten branden zonder mijn contact op te zetten.
Wanneer ik ergens op een donkere plaats stond geparkeerd, diende het als parkeer ( achter ) licht.
johanelsie schreef: Harald als ik het niet mis heb moet je uw contact uitdraaien, 5sec op uwen linker pinker drukken tot als uw standlicht brand en dan de sluitel eruit trekken
en uw standlichtje blijft branden.... zo moet je geen leds plaatsen
Woesten, helemaal mee eens, hier in olland valt het nog mee, maar ik heb jaren in de avond en nacht in Belgie gereden en daar is het echt over de top! Zelfs bij een beetje regen steken ze dat mistachterlicht aan, om ziek van te worden! Ook bij de lichtste nevel zetten ze het mistachterlicht aan.Den Woesten schreef:Ik heb een hekel aan mistachterlichten, ze worden veel te veel misbruikt
Ik ben zondag rond 23u uit Vlissingen vertrokken met K'tje, en was héél gelukkig dat er een mistachterlicht op stond. Op sommige plaatsen was het zicht geen 10 m.KLT-SE schreef:Woesten, helemaal mee eens, hier in olland valt het nog mee, maar ik heb jaren in de avond en nacht in Belgie gereden en daar is het echt over de top! Zelfs bij een beetje regen steken ze dat mistachterlicht aan, om ziek van te worden! Ook bij de lichtste nevel zetten ze het mistachterlicht aan.Den Woesten schreef:Ik heb een hekel aan mistachterlichten, ze worden veel te veel misbruikt
irritant!
In Nederland loop je de kans een bekeuring te krijgen..... misschien dat dat de reden is dat het mistachterlicht hier beter wordt gebruikt......?
Gisteren nog in nu en dan dichte mist gereden naar Vlissingen, medeweggebruikers deden zelfs hun extra achterlicht uit als er iemand achter hun reed en het zicht was meer dan 100 meter.