Tof Proficiat je zal er veel plezier aan beleven.
Volgende week een fotoke?
Nieuwe gaan afhalen
Moderator: GVN
-
pirre105
- Contacteer:
Re: Nieuwe gaan afhalen
Ik hou van Lut en mijn GSA.
Re: Nieuewe gaan afhalen
Alles moet een beetje proportioneel blijven he, smaak en goesting verschillen maar geef mij toch maar liever een Braziliaanse kont met maatje 38 dan eentje van 36 waar ge het midden ni van zietpirre105 schreef:Hi Bozz, zoals je zelf zei " persoonlijk"mag inderdaad van mij iedereen zijn eigen mening hebben.
Ik vind het echter een super toffe motor en zoooo plezant om mee te rijden want anders zou ik er ook geen 2 de aangeschaft hebben.
Een vrouw met een moto vergelijken is misschien iets te ver.Wat is er trouwens mis met maat 36 of ben jij liefhebber van een dikke vette kont ?
Om ni off-topic tegaan ; ik vind gewoon dat de onderkuip in het grijs er wa smallekes uitziet. Als die ook in de kleur zou zijn dan zou het voor mij al veel vetter uitzien.
Kheb zelf ook al eens proefgereden met jouw model en het is echt wel een plezant machien
Drive your bike like you are the target; defensive
-
mario
- Contacteer:
Stelo schreef:Hallo,
Ziezo.... deze namiddag de mijne gekocht.
Een toonzaalmodel, in het kleur Thundergrey, met omzeggens alle opties. Enkel de radio ontbreekt.
Eigenlijk zag ik ook wel FluidGrey graag, maar op die motor zat er een radio, en die wil ik er nu net niet in.
Volgende week woensdag mag ik 'm gaan ophalen.
Nog 7x slapen dus..![]()
Grtjs,
Stelo
Ale vooruit moet mij niet meer schuldig voelen dat ik de andere juist voor je neus heb gekocht !!
Proficiat met de nieuw aankoop en veel veilige km !!
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
mario schreef:Stelo schreef:Hallo,
Ziezo.... deze namiddag de mijne gekocht.
Een toonzaalmodel, in het kleur Thundergrey, met omzeggens alle opties. Enkel de radio ontbreekt.
Eigenlijk zag ik ook wel FluidGrey graag, maar op die motor zat er een radio, en die wil ik er nu net niet in.
Volgende week woensdag mag ik 'm gaan ophalen.
Nog 7x slapen dus..![]()
Grtjs,
Stelo
Ale vooruit moet mij niet meer schuldig voelen dat ik de andere juist voor je neus heb gekocht !!![]()
Proficiat met de nieuw aankoop en veel veilige km !!
Hahaha..... !
No offence hoor.
De investering is gewoon wat hoger, maar dan kan ik er een jaar langer mee rijden.
Volgende week een fotootje hé...
R1200RT
Amai.....
Wat een zalige motorfiets.
En wat een verschil tegenover de r1200rt modeljaar 2005 !
Binnenkort fotootjes, want nu rijd ik tot zonsondergang, en dan komen er geen mooie foto's meer uit.
Grtjs,
Stelo
Wat een zalige motorfiets.
En wat een verschil tegenover de r1200rt modeljaar 2005 !
Binnenkort fotootjes, want nu rijd ik tot zonsondergang, en dan komen er geen mooie foto's meer uit.
Grtjs,
Stelo
R1200RT