Dus, de situatie is nu dat ik het gevoel heb dat m'n balhoofdlager ingesleten is in de rechtdoor positie. Kortom, het is net alsof ik tien keer meer middelpuntvliedende kracht op 't voorwiel heb zitten, maar 't rare is dat dit ook bij trage snelheid 't geval is. Ik moet meer kracht zetten om vanuit de rechtdoorpositie het stuur te verdraaien, en dit resulteert in het rijgedrag van een dronken natte dweil
Ik heb dit gevoel reeds een tijdje, laten we zeggen de laatste 2 à 3000 km, en laat dit nu net 't moment zijn dat ik van de Pirelli allroadband naar de Heidi K60 ben overgestapt. Het is de K60 die ik vorige winter gebruikt heb, heeft er nu zo'n 7 à 8000 km opzitten, is bijlange nog niet versleten maar dus niet meer nieuw.
Ik zit me dus af te vragen of 't enigzins de band kan zijn, of kan die zo'n str#ntrijgevoel niet teweeg brengen en is 't sowieso 't lager? Het lager is een bekende kwaal, zeker bij de eerste jaargangen. Ik had dus gehoopt om eraan te ontsnappen, maar blijkbaar niet.
Het is maar dat ik me niet belachlijk wil maken bij m'n dealer met te zeggen dat hij m'n lager in garantie moet maken, terwijl het dan de half versleten voorband zou zijn
Het rijgevoel zuigt echt, 't is net alsof ik digitaal aan 't rijden ben, sturen, terug tegensturen want reeds erover, oei, weer beetje bijsturen want teveel tegengestuurd... echt niet leuk, ik ben 't vertrouwen in de motor aan 't verliezen aangaande rijeigenschappen, ben soms precies echt aan 't zwalpen op de baan omdat ik telkenmale moet corrigeren
Iemand een idee, of hoe ik 't één of 't ander kan uitsluiten (band vervangen kan ik uiteraard ook, maar da's ook niet gratis)
Grtz, Philip!