Marokko

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
arthurost

Marokko

Bericht door arthurost »

Marokko,
Aan zij die aan de Marokkoreis ( Clubreis) gaan deelnemen wens ik een behouden en aangename reis. Marokko is een mooi land en ik ben er zeker van; jullie gaan genieten. Ondanks dat we er al tweemaal zijn geweest hadden we zelf graag deelgenomen, echter in die periode van het jaar is het voor ons schier onmogelijk. Enkel de maand september is voor ons geschikt en we hebben er in die periode al telkens van prima weer kunnen genieten. Omdat we er een beetje ons hart hebben verloren zullen we er dus terug naartoe moeten. Het wordt geen reis over pistes, Marokko heeft een erg goed wegennet waarmee je ook op de meest interessante plaatsen komt. Het zal een mixt worden van natuur en cultuur. Intussen heb ik al twee andere koppels kunnen overtuigen om ons te vergezellen en graag zouden we het aantal nog verdubbelen, we houden het wel op een zestal motoren. Wie zich geroepen voelt geven we met veel plezier meer inlichtingen; arthur-ost@base.be of arthur-ost@neuf.fr of 0485 640062.
Laatst gewijzigd door arthurost op 04 jan 2012, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Edge

Re: Marokko

Bericht door Edge »

Waar nemen jullie de ferry? Wordt er gereden naar de die locatie?
arthurost

Bericht door arthurost »

In die periode wonen we in de buurt van Perpignan. Het is de bedoeling dat alle deelnemers naar ons komen op de manier zoals zij verkiezen, en bij ons of in de buurt overnachten, daarover kunnen afspraken worden gemaakt. Vandaaruit rijden we met de motor naar de ferry. Als het kan liefst vanuit Sète in Frankrijk en anders vanuit Barcelona naar Tanger,dit is in ieder geval de goedkoopste oplossing. Aanhangwagen en auto kunnen eventueel bij ons blijven staan. Pas in de loop van deze maand zijn alle prijzen en uurregelingen van de ferry beschikbaar.We zijn eerder rustige rijders waar de veiligheid primeerd. We willen vooral ook wat bekijken en nemen daarvoor de tijd. Wil je nog meer info bel me dan op 03 652 02 72 of vanaf 8 januari 0485 64 00 62. Gegroet.
Nahoj

Bericht door Nahoj »

motors met de truck naar de bestemming
de rijders nemen de vlieger...
Laatst gewijzigd door Nahoj op 05 jan 2012, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA➡️ R80Gs
arthurost

Bericht door arthurost »

Vergeet dat maar.
tommeken

Bericht door tommeken »

Als het hier over de Marokko reis gaat van de BMW CLub Vlaanderen ,van 28 april tem 11 mei : de motoren en hun bagage worden opgeladen in Gent . (1 week voor officieel vertrek) Een week later gaan de piloten en passagier met handbbagage de vlieger op richting Malaga.
Uitstappen, motorpak aan en vertrekken richting Gibraltar, om daar de ferry te nemen. Aangekomen in Marokko nemen we de grens overgang in Tetouan en kan het echte avontuur beginnen.

terugreis idem als heenreis (maar omgekeerd natuurlijk)
[b]"I generally avoid temptation unless I can't resist it."
BMW 1200 GSA LC + + HUSQVARNA TE310 R + + YAMAHA Scorpa 250[/b]
Edge

Bericht door Edge »

Ik zoek nog mensen om een transport te delen naar Malaga in het najaar (eind sept./okt). Concept is hetzelfde als wat Tommeken beschrijft. Motoren op een transport naar Malaga. Piloten vliegen met handbagage (Ryanair/SN vroegboekacties) naar Malaga en vertrekken van daaruit richting Ferry.
Interesse? stuur me gerust een bericht!
Plaats reactie