BaseCamp met rit verder gaan na esc
Moderator: GVN
BaseCamp met rit verder gaan na esc
Als men in MapSource zelf een rit maakt van viapunt naar viapunt en men stopt met esc dan kan men nadien door het pijltje boven te activeren en vervolgens dubbelklikken op het laatste viapunt verder gaan met dezelfde rit.
Hoe kan men in BaseCamp na esc terug met dezelfde rit verder gaan,sorry maar ik vind het niet zal wel simpel zijn maar ja.
Groetjes Arthur
Hoe kan men in BaseCamp na esc terug met dezelfde rit verder gaan,sorry maar ik vind het niet zal wel simpel zijn maar ja.
Groetjes Arthur
Arthur
Re: BaseCamp met rit verder gaan na esc
Ben ook benieuwd want daar sukkel ik ook mee.
Groeten, Gino
Groeten, Gino
BMW R 1200 GS Adventure
Yamaha XT 660 Z Ténéré

Yamaha XT 660 Z Ténéré

Arthur,
Gino,
Kijk eens in jullie mailbox
Gino,
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
-
GSrijder
- Contacteer:
Of plaats het hier op het forum, daar is iedereen mee gebaat.p@rick schreef:Arthur,
Gino,
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
- mdc
- Webmaster

Route selecteren, (pijl 1) op icoontje "invoegen" klikken, met muis boven je laatste routepunt hangen tot een zwarte bol krijgt (pijl 2) en dan klikken. zo kan je de route uitbreiden.
Als je een zwarte lijn krijgt dan voeg je tussenpunten bij. Goed mikken dus

Als je een zwarte lijn krijgt dan voeg je tussenpunten bij. Goed mikken dus

Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
Hartelijk bedankt het is me gelukt.mdc schreef:Route selecteren, (pijl 1) op icoontje "invoegen" klikken, met muis boven je laatste routepunt hangen tot een zwarte bol krijgt (pijl 2) en dan klikken. zo kan je de route uitbreiden.
Als je een zwarte lijn krijgt dan voeg je tussenpunten bij. Goed mikken dus![]()
Groetjes Arthur
Arthur
Moest het echt een pasklaar en compact antwoord geweest zijn dan had ik dat zeker gedaanGSrijder schreef:Of plaats het hier op het forum, daar is iedereen mee gebaat.p@rick schreef:Arthur,
Gino,
Greetz,
P@trick
P@trick
@mdc: Dit is basecamp voor windows neem ik aan want op de Mac ziet het er helemaal anders uit en heb ik ook dat icoontje niet met dat potloodje.
@P@trick: bedankt, heb het gezien.
Ga het eens rustig doornemen.
@P@trick: bedankt, heb het gezien.
Ga het eens rustig doornemen.
BMW R 1200 GS Adventure
Yamaha XT 660 Z Ténéré

Yamaha XT 660 Z Ténéré

- mdc
- Webmaster

Ja, windows versie.
Voor Mac zal dat icoontje ook wel bestaan. Eens zoeken in de help bij routes bewerken, punt invoegen zal wel uitleggen waar je het kan vinden.
Voor Mac zal dat icoontje ook wel bestaan. Eens zoeken in de help bij routes bewerken, punt invoegen zal wel uitleggen waar je het kan vinden.
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
Daar wordt inderdaad een en ander uitgelegd.mdc schreef:Ja, windows versie.
Had eerder op mijn iMac in Basecamp al eens gezocht via menupad toon -> knoppenbalk aanpassen, maar ook daar geen potloodje.
Greetz,
P@trick
P@trick
- Dirk 9700
In de linkerkolom dubbelklikken op de route die je wenst te vervolledigen en het rekkertje hangt er weer aan (voor Mac)
Grt,
Dirk
Grt,
Dirk
Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid
BMW Motor Club Vlaanderen lid
@mdc: voor Mac is er geen potloodje te vinden in de knoppenbalk, ook niet als je via "knoppenbalk aanpassen' gaat kijken.
@Dirk: Dat werkt dus niet bij mij Dirk.
Als ik dubbel klik op de route in de linker kolom krijg ik een nieuw venster met de via punten voorgeschoteld maar zit er niet terug een rekker aan het eindpunt van de route.
Ook niet als ik dan op het laatste viapunt klik in de lijst.
Heb al van alles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar.
Wat ik altijd doe is om in te zoomen op het eind van de route en dan met het routetool op het laatste via punt te klikken.
Je krijgt dan een tweede route in de linkerkolom en ga verder met het vervolledigen van de gewenste route.
Vervolgens ga ik de eerste route selecteren (éénmaal op klikken) en dan op de info knop.
Je krijgt dan de lijst van via punten van de eerste route en sleep dan uit de linkerkolom het tweede deel onderaan de lijst erbij.
Als deze erbij staat het info venster afsluiten en het tweede deel wordt dan aan het eerste deel geplakt.
Als dat gedaan is verwijder ik het tweede deel uit de lijst in de linkerkolom om verwarring te voorkomen.
Heb zelf ook al in de helpfunctie zitten zoeken maar kom er niet uit en mijn methode werkt wel maar is redelijk omslachtig natuurlijk.
Ik blijf dit draadje met interesse volgen.
Groet, Gino
@Dirk: Dat werkt dus niet bij mij Dirk.
Als ik dubbel klik op de route in de linker kolom krijg ik een nieuw venster met de via punten voorgeschoteld maar zit er niet terug een rekker aan het eindpunt van de route.
Ook niet als ik dan op het laatste viapunt klik in de lijst.
Heb al van alles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar.
Wat ik altijd doe is om in te zoomen op het eind van de route en dan met het routetool op het laatste via punt te klikken.
Je krijgt dan een tweede route in de linkerkolom en ga verder met het vervolledigen van de gewenste route.
Vervolgens ga ik de eerste route selecteren (éénmaal op klikken) en dan op de info knop.
Je krijgt dan de lijst van via punten van de eerste route en sleep dan uit de linkerkolom het tweede deel onderaan de lijst erbij.
Als deze erbij staat het info venster afsluiten en het tweede deel wordt dan aan het eerste deel geplakt.
Als dat gedaan is verwijder ik het tweede deel uit de lijst in de linkerkolom om verwarring te voorkomen.
Heb zelf ook al in de helpfunctie zitten zoeken maar kom er niet uit en mijn methode werkt wel maar is redelijk omslachtig natuurlijk.
Ik blijf dit draadje met interesse volgen.
Groet, Gino
BMW R 1200 GS Adventure
Yamaha XT 660 Z Ténéré

Yamaha XT 660 Z Ténéré