Ga binnenkort naar Azië of het Midden Oosten verhuizen. Ik heb nu een R1200GSA van 2008 en 52000 km, geen showroom-staat, gebruikt en misbruikt (Gevallen, sneeuw, regen, modder, 4-seizoenenrijder, licht off-road)
Ik denk erover de motor te verkopen, en terplekke een andere te kopen (transportkosten tussen 1200 en 2400 euro). Of zal ik 'm toch meeneemen? Wat zou ik er nog voor terug kunnen krijgen? Ik denk er sterk over de motor te verkopen...
Dus binnenkort waarschijnlijk te koop:
1200 GSA
ESA en de hele mikmak
Set gedeukte en uitgedeukte koffers (Niet meer echt waterdicht) inclusief topkoffer.
Alijd dealeronderhouden bij Meeusen
GS meenemen naar Azie/M-O of verkopen?
Moderator: GVN
Re: GS meenemen naar Azie/M-O of verkopen?
YOO
Ff een brainfart maareuhh, hoeveel kost 't om 'm zelf tot ginder te rijden, rekening houdende dat je er een prachtige reiservaring aan overhoudt
Grtz, Philip!
Ff een brainfart maareuhh, hoeveel kost 't om 'm zelf tot ginder te rijden, rekening houdende dat je er een prachtige reiservaring aan overhoudt
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
I second that! Mooi tripje hoorKoppel!! schreef:rekening houdende dat je er een prachtige reiservaring aan overhoudt![]()
1200 tot 2400 euro voor de overtocht, invoerrechten voor een dure motor tot 80% van de waarde, en dan de kennis dat een dergelijk grote motor niet overal welkom is. Ik ga er niet op een trip, maar zal er gaan wonen
Mijn gedachte is als ik de motor verkoop, om een kleinere (650 of 800) te kopen en daar dan mee te toeren. De 1200 had ik om lekker in het Europeese verkeer te rijden aan redelijke snelheid. De gemiddelde snelheid in die landen ligt duidelijk lager...
Mijn gedachte is als ik de motor verkoop, om een kleinere (650 of 800) te kopen en daar dan mee te toeren. De 1200 had ik om lekker in het Europeese verkeer te rijden aan redelijke snelheid. De gemiddelde snelheid in die landen ligt duidelijk lager...
-
Dirk Pauwels
Afhankelijk vh aziatisch land waar je gaat wonen, kan je zelfs geen motor kopen van meer dan 125cc... en als dat al kan zijn ze pokkeduur. Invoeren dus ofwel onmogelijk of ook heel duur.
Kun je de motor niet op op een belgisch adres inschrijven en er gewoon zo mee rond rijden ginder?
Een mishandelde GSA zal je hier zo ergens rond de 9000 euro opleveren waarschijnlijk, tenzij je de spreekwoordelijke zot kan vinden (het is waard wat de zot er voor geeft....)
Kun je de motor niet op op een belgisch adres inschrijven en er gewoon zo mee rond rijden ginder?
Een mishandelde GSA zal je hier zo ergens rond de 9000 euro opleveren waarschijnlijk, tenzij je de spreekwoordelijke zot kan vinden (het is waard wat de zot er voor geeft....)
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
9000? Ik had gedacht aan 8000. Ik weet dat dan de nieuwe eigenaar er voor die extra 1000 euro er zij of haar eigen spullen op kan schroeven...
Ik zal eens fotoos trekken en een advertentie plaatsen...
Bedankt!
Ik zal eens fotoos trekken en een advertentie plaatsen...
Bedankt!
Doe eens?yellow schreef: Ik zal eens fotoos trekken en een advertentie plaatsen...
2009 R1200RT - Titansilber
Te koop: 11500 EUR
Ook te ruil tegen 1200 GS(A)
http://nl.kapaza.be/hainaut/bmw-r-1200- ... 271765.htm
Te koop: 11500 EUR
Ook te ruil tegen 1200 GS(A)
http://nl.kapaza.be/hainaut/bmw-r-1200- ... 271765.htm